نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

نشت یابی گاز یخچال فریزر جنرال الکتریک

نشت یابی گاز یخچال فریزر جنرال الکتریک

یکی از مهمترین مشکلاتی که ممکن است در وسایل برقی اتفاق بیفتد خرابی آن ها می باشد و اگر این خرابی مربوط به وسایل مهم تر و پرکاربردتر مثل یخچال باشد به تعمیرکار و رفع خرابی سریع احتیاج دارد. یخچال فریزر یکی از وسایل ضروری در هر خانه‌ای به شمار می‌رود به تو به گونه‌ای که نمی توان هیچ خانه‌ای را  بدون یخچال فریزر تصور نمود. اما گاهی پیش می آید که یخچال فریزر جنرال الکتریک به تعمیر نیاز پیدا کند و ممکن است شما ناچار باشید ساعت ها و یا روزهایی را بدون یخچال سپری کنید و این خیلی شرایط سختی را به وجود می آورد. یکی از مهمترین مشکلاتی که ممکن است برای یخچال به وجود بیاید خالی شدن و نشتی گاز آن می باشد. ما در این مقاله در مورد ننشت یابی گاز یخچال فریزر جنرال الکتریک و شارژ آن صحبت می کنیم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

در صورت تمایل می توانید همین حالا از خدمات تخصصی و فوری نمایندگی جنرال الکتریک در تهران ما استفاده کنید. 

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

شارژ گاز یخچال جنرال الکتریک

گاز یخچال فریزر جنرال الکتریک هیدرو فلورو کربن است که با چرخش در لوله ها، گرما را از محتویات درون یخچال می گیرد و از طریق کویل های پشت یخچال،  به بیرون منتقل می‌کند، در نتیجه باعث می‌شود مواد غذایی و فضای درون یخچال سرد باقی بماند. چنانچه یخچال جنرال الکتریک سرمای خود را از دست بدهد حتی ممکن است فریزر سرد باشد اما یخچال سرما تولید نکند.  ابن امر ممکن است به دلیل نشتی گاز باشد،

زمانی که نشتی گاز  اتفاق می‌افتد هم فریزر و هم یخچال سرمایه خود را از دست می‌دهند. در این شرایط باید تکنسین های متخصص برای شارژ گاز یخچال فریزر جنرال الکتریک  خود کمک بگیرید.

 در گذشته چنانچه افراد می خواستند یخچال خود را گاز کنند مجبور بودند که یخچال خود را حمل کند و به تعمیرگاه ها و نمایندگی های تعمیر یخچال جنرال الکتریک ببرند تا کار تعمیر و شارژ گاز یخچال را برای ایشان انجام بدهند. اما امروزه تعمیرکار های تخصصی و حرفه‌ای با ابزارهای تخصصی که در اختیار دارند به منزل شما مراجعه می کنند و یخچال فریزر شما را و گاز یخچال فریزر شما را تامین میکنند. این تکنسین ها و تعمیرکاران در انتها فیلتر درایر را تعویض می کنند. نکته قابل توجه این است که چنانچه نشتی گاز یخچال فریزر جنرال الکتریک یا تمام شدن گاز آن بیش از اندازه طول بکشد و یا یخچال فریزر شما به درستی شارژ نشود ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به وجود بیاورد.

 نشت یابی گاز یخچال فریزر جنرال الکتریک

علت کم شدن گاز یخچال فریزر جنرال الکتریک

در حالت عادی گاز یخچال خالی نمی شود مگر این که دچار نشتی شود، در این حالت موتور  کمپرسور یخچال لوله مربوطه سفت شده و راهی برای خروج گاز وجود ندارد. اما ممکن است در اثر اتفاقات مختلف در قسمت لوله های رفت و برگشت گاز حفره یا سوراخ های کوچک و بزرگ ایجاد شود که باعث تخلیه تدریجی گاز یخچال می شود.  البته این مسئله یعنی کمبود گاز باعث فشار دوچندان به موتور یخچال می شود و اگر هر چه سریعتر این مشکل برطرف نشود به موتور یخچال آسیب وارد می شود.

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

از کجا بفهمیم که گاز یخچال تمام شده است؟

ممکن است این سوال برای شما به وجود آمده باشد که ما از کجا بفهمیم گاز یخچال تمام شده و یخچال فریزر جنرال الکتریک مال نیاز به شارژ گاز دارد ؟ قبل از پاسخ دادن به این سوال توجه نمایید که باز ماندن درب یخچال و  کهنه شدن و استفاده طولانی مدت از یخچال باعث خالی شدن گاز یخچال نمیشود، چیزی که باعث خالی شدن گاز یخچال می شود  نشتی آن می باشد.

از نشانه های دیگر تمام شدن گاز یخچال شامل مواد زیر می باشد:

  • اگر یخچال شما به طور مداوم کار میکند و ابتدایی اپراتور برفک میزند که گاز یخچال شما در حال تمام شدن می باشد.
  • اگر موتور یخچال یکسره کار میکند گاز یخچال شما در حال تمام شدن باشد یا به عبارت دیگر نشتی دارد.
  • اگر لوله برگشت الکتریکی گرم شده باشند و صدای کمپرسور تغییر کند نشانه وجود نشتی در گاز یخچال فریزر جنرال الکتریک میباشد.
  • به طور کلی زمانی که کمپرسور روشن است ولی دستگاه برود ت لازم را ندارد موتور سالم است در این حالت باید بدانید که گاز یخچال به دلیل نشتی در حال تمام شدن می باشد.

نشت یابی گاز یخچال فریزر جنرال الکتریک

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

نحوه ی شارژ گاز یخچال فریزر جنرال الکتریک

تا اینجای مقاله در مورد نشت یابی گاز یخچال فریزر جنرال الکتریک و خالی شدن گاز یخچال جنرال الکتریک آشنا شدید. در  این بخش در مورد روش شارژ کردن گاز یخچال صحبت می کنیم. برای بالا نگهداشتن دمای یخچال یا به طور کلی برای اینکه یخچال فریزر به خوبی کار کند  باید آن را هر چند وقت یکبار سرویس‌دهی نمایید مثلاً تعمیرکار حرفه کاربرد بخواهید میزان شارژ گاز یخچال شما را اندازه گیری  کند.  این امر  از خرابی یخچال شما جلوگیری می شود زیرا همانطور که گفتیم خالی شدن گاز یخچال فریزر جنرال الکتریک به مرور می تواند باعث آسیب دیدن موتور آن شود و هزینه های زیادی به دنبال داشته باشد.

تزریق گاز به یخچال فریزر کار ساده ای نیست و باید توسط متخصصین نمایندگی های تعمیر جنرال الکتریک صورت بگیرد. از سوراخ نبودن کویل ها مطمئن شویدو یکی از راه دیگر برای تست میزان گاز یخچال فریزر جنرال الکتریک این است که مقداری آب و صابون به صورت محلول به محل نشتی گاز یخچال فریزر جنرال الکتریک بریزید اگر حباب هایی را مشاهده کردید، نشان دهنده این است که کندانسور یخچال سوراخ شده است. علاوه بر این می توانید از نشت یاب الکترونیکی استفاده کنید که با نزدیک کردن آن به کندانسور هشدار می‌دهد که نشان دهنده این است نشتی گاز صورت گرفته است.

یکی از رایج ترین ارورهای یخچال های برند جنرال الکتریک ارورdf است که ما در مقاله ای به بررسی علت ارور DF  در یخچال جنرال الکتریک و روزش های رفع کردن آن پرداخته ایم.

 

دیگر خدمات ما: 

 

برچسب ها

#