نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

نمایندگی تعمیرات یخچال وایت هاوس

وایت هاوس یکی از برندهای رسمی تعمیر یخچال و فریزر می باشد. یخچال از لوازم اصلی آشپزخانه می باشد که بودن آن نشان دهنده جریان داشتن زندگانی می باشد. پس اگر روزی بنا به هر دلیلی مشکلی برای یخچال شما بوجود آمد لازم است که برای تعمیر آن فوری با نمایندگی تعمیرات وایت هاوس تماس حاصل نمایید. خراب شدن یخچال بسیار حساس و استرس زا است بخصوص اگر در ساعاتی از شب اتفاق بیفتد. اما لازم نیست در این مواقع نگران باشید چرا که نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال وایت هاوس در با داشتن شعبات متعدد در تهران آماده خدمات رسانی به مشتریان خود می باشد. 

تکنسین های مجرب نمایندگی تعمیرات وایت هاوس، بصورت شبانه روزی و 24 ساعته در حال سرویس دهی می باشند.  جهت تماس با تعمیرکاران نمایندگی ما از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

تعمیر یخچال وایت هاوس

تعمیرکار یخچال وایت هاوس

نمایندگی تعمیر یخچال وایت هاوس

با توجه به تکنولوژِی حساس و قطعات مهم محصولات وایت هاوس، تعمیر یخچال وایت هاوس هم بسیار اهمیت دارد و نباید به دست هر فردی سپرده شود. نمایندگی تعمیر یخچال وایت هاوس، حرفه ای ترین تعمیرکاران و تکنسین ها را دارد و پس از تماس شما در کوتاه ترین زمان ممکن با اعزام تعمیرکار به محل، مشکل یخچالتان را حل خواهد کرد. تعمیرکار یخچال وایت هاوس در نمایندگی ما حداقل 5 سال سابقه کار دارند و علاوه بر کسب مهارت و تجربه، دوره های کامل تعمیر انواع یخچال وایت هاوس را دیده اند و می توانید با خیال راحت به آنها اعتماد کنید. درمورد هزینه های تعمیر هم باید بدانید که قیمتی که تعمیرکار ما به شما می گوید قیمت مصوب اتحادیه است و تمامی موارد بصورت فاکتور شده در اختیارتان قرار می گیرد تا قابل پیگیری باشد. در مورد سایر ویژگی های تعمیرکار یخچال وایت هاوس می توان به اخلاق مداری و خوش قول بودن و برخورد با صبر و حوصله با مشتریان اشاره نمود. تمامی این موارد به تعمیرکاران یخچال وایت هاوس آموزش داده شده چرا که رضایت و اطمینان خاطر مشتری از هر چیز دیگری برای ما مهم تر است.

تعمیر یخچال وایت هاوس

چرا نمایندگی تعمیر یخچال وایت هاوس

لازم است تا قبل از هر اقدامی برای تعمیر یخچال وایت هاوس خود، دلایل اعتماد به نمایندگی ما را بدانید تا بتوانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی برای وسیله خود ثبت درخواست تعمیر داشته باشید:

  • تکنسین های خبره و متخصص : ما به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال وایت هاوس با اعزام کارشناسان حرفه ای و کاربلد در این زمینه که دانش کافی را هم دارند، سعی می کنیم به بهترین شکل ممکن یخچال شما را تعمیر کنیم. توجه داشته باشید که کمک خواستن از افراد غیر متخصص در این زمینه ممکن است آسیب ها و هزینه های بیشتری را برایتان داشته باشد.
  • خدمات رسانی سریع و به موقع: ما بعنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال وایت هاوس به دلیل اینکه در تمامی نقاط تهران شعبات متعددی داریم پس از تماس مشتری در کمتر از دو ساعت تعمیرکار وایت هاوس در محل حاضر شده و تعمیر یخچال شما را انجام می دهد. 
  • قیمت مناسب و هزینه کمتر برای مشتری : برای تعمیر هر وسیله ای باید از متخصص آن کمک بگیرید. کمک خواستن از افراد بی تجربه و ناوارد باعث خسارت بیشتر به وسیله و بالا رفتن هزینه ها برای شما خواهد شد. استفاده از تعمیرکاران نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال وایت هاوس باعث می شود تعمیرات یخچال شما با کیفیت بهتر و هزینه مناسب تر انجام شود.

ویژگی های نمایندگی مجاز تعمیر یخچال وایت هاوس

کارشناسان متخصص

اعزام کارشناسان و تعمیرکارانی با ۱۵ سال سابقه

هزینه دستمزد پایین

تعمیر یخچال وایت هاوس شما با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت

نمایندگی تعمیر یخچال

خدمات رسانی سریع

کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان به محل شما آمده و اقدام به تعمير وسیله شما خواهند کرد.

داشتن شعبات متعدد

داشتن شعبات و نمایندگی های متعدد تعمیر وایت هاوس در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس

هزینه تعمیر یخچال وایت هاوس

یکی از سوالاتی که مشتریان ما همیشه قبل از تعمیر میپرسند و تبدیل به دغدغه شان شده اینست که هزینه و قیمت تعمیر یخچال وایت هاوس چقدر می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که نمی توان قیمت مشخص و دقیقی را بدون چک کردن دستگاه و خرابی قطعه بیان کرد. در واقع قیمت تعمیر به عوامل مختلفی بستگی دارد و متغیر است. ممکن است یخچال شما فقط به یک سرویس نیاز داشته باشد و یا ممکن است قطعه مهمی در یخچال خراب شده باشد و نیاز به تعویض قطعه باشد همه اینها در هزینه و دستمزد تعمیر یخچال موثر است. ولی با همه اینها باید بدانید که قیمتی که نمایندگی ما و تعمیرکاران وایت هاوس به شما می گویند همگی بر طبق نرخ مصوبه از طرف اتحادیه می باشد.

سرویس یخچال وایت هاوس در محل

همان طور که میدانید یخچال وایت هاوس از قطعات پیچیده زیادی تشکیل شده است که با پیشرفته شدن هریک از مدل ها ممکن است قطعات جدید دیگری هم به آن اضافه شود. نکته ای که لازم است بدانید اینست که نگذارید یخچال شما به مرحله ی خرابی برسد و سپس برای تعمیر و سرویس آن اقدام نمایید. بهتر است هر چند ماه یک بار سرویس یخچال وایت هاوس خود را انجام دهید تا مشکلات جزئی آن برطرف شود و یک دفعه باعث آسیب و خسارات بیشتری نشود. نمایندگی وایت هاوس با خدمات رسانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل هم پاسخگوی شما می باشد. در هنگام سرویس اگر قطعه ای نیاز به تعویض داشته باشد تعمیرکاران ما از قطعات اصل برای تعویض استفاده می کنند و مشکل دستگاه شما به طور قطعی رفع خواهد شد. برای تماس با نمایندگی تعمیر یخچال وایت هاوس می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

نمایندگی تعمیر جنرال الکتریک

ثبت درخواست آنلاین تعمیر یخچال وایت هاوس

تعداد محدودی از نمایندگی های در حال فعالیت به عنوان نمایندگی رسمی و مجاز هستند که زیر نظر شرکت وایت هاوس فعالیت می کنند. برای ثبت درخواست تعمیر خود، هم می توانید با یک تماس مشکل دستگاه خود را مطرح کنید و تعمیرکار ما پس از گرفتن آدرس شما در کمتر از یک ساعت در محل شما حاضر خواهد شد. می توانید از طریق فرم تماس زیر با ما در ارتباط باشید تا مشاوران نمایندگی وایت هاوس بصورت آنلاین مشکل تان را حل کنند.

    مشکلات یخچال وایت هاوس

    ممکن است برخی مواقع و بصورت ناگهانی مشکلاتی مثل موارد زیر برای یخچال شما پیش آید که در صورت مشاهده هریک از موردهای زیر حتما با نمایندگی مجاز و رسمی وایت هاوس تماس بگیرید و خودتان دست به تعمیر نزنید.

    • کار نکردن یخچال وایت هاوس
    • خنک نکردن یخچال 
    • گرم بودن بدنه یخچال وایت هاوس
    • برفک زدن فریزر وایت هاوس
    • سر و صدای زیاد یخچال 
    • کار نکردن یخساز یخچال 
    • خراب شدن واشر دور درب یخچال
    جنرال الکتریک فا

    مناطق تحت پوشش نمایندگی‌ تعمیر یخچال وایت هاوس در تهران

    شمال تهران

    شرق تهران

    غرب تهران

    جنوب تهران

    سوالات متداول نمایندگی تعمیر یخچال وایت هاوس

    جهت تعمیرات یخچال وایت هاوس می توانید با نمایندگی مجاز تعمیرات وایت هاوس تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمائید: 09120565654
     
     
    تعمیرکار برای مراجعه و تعمیر یخچال وایت هاوس شما، از سوی نمایندگی ما زمان حدودی با شما هماهنگ می شود، همچنین قبل از اعزام کارشناسان ما با شما تماس میگیرند تا زا حضور شما در منزل مطمئن شوند.
     
    خیر. گارانتی و ضمانت ما برای همین مواقع می باشد. اگر مشکل همان بخش قبلی که باشد که به وسیله ی ما تعمیر شده بود، ما موظف هستیم که مشکل را رایگان برطرف کنیم.

    ما برای رفاه حال مشتریان خود شعب متعددی در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران راه اندازی کرده ایم که با توجه به آدرس محل سکونت مشتری تعمیرکار از نزدیکترین شعبه به محل اعزام خواهد شد.

    اگر تعمیرکار ما پس از اینکه به محل شما اعزام شد و خرابی قطعه را بررسی کرد، نیاز به تعویض قطعه را لازم و ضروری دانست، نمایندگی تعمیرات وایت هاوس این اطمینان خاطر را به شما می دهد که قطعه ای که جایگزین می شود اصل و اورجینال بوده و با این تعویض در عملکرد و کارکرد دستگاه شما خللی وارد نشود.

    فرم تماس با ما

    از طریق فرم زیر اطلاعات خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

    Rate this page
    #