نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید مابه

شرکت مابه در سال 1946 در مکزیکو سیتی یکی از شهرهای کشور مکزیک تاسیس شد. این برند نیمی از بازار مکزیک را در دست دارد و بزرگترین برند مکزیک مابه می باشد. شرکت مابه در خصوص ساخت و تولید لوازم خانگی فعالیت دارد.  تعمیر ساید بای ساید مابه در تهران یکی از خدماتی است که نمایندگی تعمیر جنرال الکتریک انجام می دهد.

در صورت بروز هرگونه مشکلی در یخچال ساید بای ساید مابه خود می توانید از طریق لینک زیر با ما تماس بگیرید. ابتدا مشاور ما بصورت تلفنی شما را راهنمایی می کنند و اگر مشکل حل نشد سپس تعمیرکار به محل شما اعزام می شود و تعمیر یا سرویس ساید بای ساید شما را انجام می دهند. همچنین اگر قطعه ای نیاز به تعویض داشته باشد تعمیرکار اعزامی از طرف نمایندگی ما قطعات لازم را بصورت تضمینی برای شما تعویض می کنند.

تعمیر ساید بای ساید مابه

خدمات نمایندگی تعمیرات ساید مابه

تعمیر یخچال مابه

از آنجایی که قطعات و تکنولوژی ساید بای ساید ها بسیار حساس می باشد، تعمیر آن هم کار ساده ای نمی باشد و هر فرد غیر متخصص و ناواردی نمی تواند آن را تعمیر کند. نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید مابه با به کارگیری بهترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران، تعیمرات ساید مابه شما را با بالاترین کیفیت و در کم ترین زمان برای شما انجام می دهند. تعمیرکاران ما در تعمیرگاه ساید مابه دارای حداقل 5 سال تجربه و سابقه مرتبط می باشند. تمامی محصولات برند مابه در نمایندگی ما قابل تعمیر هستند. هنگامی که شما ساید مابه را خریداری می کنید دارای برگه گارانتی و ضمانت نامه می باشد و در صورت خرابی قطعه ای حتما از برگه گارانتی استفاده نمایید و هنگام اعزم تعمیرکار به سمت شما از ضمانت نامه و خدمات پس از فروش محصول خود استفاده نمایید. اما اگر تاریخ برگه گارانتی شما تمام شده باشد اصلا نگران نباشید و تعمیر ساید خود را به ما بسپارید تا بهتر از روز اول برایتان تعمیر کنیم. پس از تعمیر هم یک برگه گارانتی تعمیر به شما می دهیم تا 6 ماه پس از تعمیر ساید مابه شما در صورت بروز مجدد مشکل در دستگاه شما نیازی به هزینه مجدد نخواهد بود.

تعمیر یخچال مابه

چرا نمایندگی تعمیر ساید بای ساید مابه

لازم است تا قبل از هر اقدامی برای تعمیر ساید بای ساید مابه خود، دلایل اعتماد به نمایندگی ما را بدانید تا بتوانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی برای وسیله خود ثبت درخواست تعمیر داشته باشید:

  • تعمیرکاران با تجربهما بعنوان نمایندگی مجاز مابه برترین و متخصص ترین تعمیرکاران را به کار می گیریم و ساید مابه شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر می کنیم. توجه داشته باشید که کمک از افراد غیر متخصص و غیر حرفه ای برای تعمیر در برخی مواقع هزینه های شما را چند برابر خواهد کرد.
  • تعمیر و سرویس ساید مابه با گارانتی: بعد از تعمیر و یا سرویس یخچال ساید بای ساید، از طرف تعمیرکار نمایندگی جنرال الکتریک یک کارت گارانتی 6 ماهه دریافت می کنید تا در صورت خرابی مجدد قطعه ما بصورت رایگان تعمیر آن را برایتان انجام دهیم.
  • خدمات رسانی سریع: نمایندگی تعمیر ساید بای ساید مابه چندین شعبه در سطح شهر تهران دارد و این موضوع باعث تسریع در خدمات رسانی و اعزام تعمیرکار به محل شما خواهد بود. زیرا معمولاً اکثر نمایندگی ها چند روز بعد از تماس اولیه به شما نوبت تعمیر می دهند اما پس از تماس با نمایندگی ما در کمتر از دو ساعت تعمیرکار به منزل شما آمده و به تعمیر دستگاهتان می پردازد.

ویژگی های نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید مابه در تهران

کارشناسان متخصص

اعزام کارشناسان و تعمیرکارانی با ۱۵ سال سابقه

هزینه دستمزد پایین

تعمیر لوازم مابه شما با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

خدمات رسانی سریع

کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان به محل شما آمده و اقدام به تعمير وسیله شما خواهند کرد.

داشتن شعبات متعدد

داشتن شعبات و نمایندگی های متعدد تعمیر مابه در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران

تعمیر یخچال مابه

هزینه تعمیر یخچال ساید بای ساید مابه

برای اطلاع از هزینه تعمیر ساید بای ساید مابه شما باید با نمایندگی ما تماس بگیرید و پس از مطرح کردن مشکل دستگاه خود، مشاوران ما به صورت حدودی و تخمینی قیمتی را به شما اعلام می کنند. اما باید بدانید که جهت اطلاع دقیق از هزینه ها باید تعمیرکار به محل شما اعزام شود و پس از بررسی و عیب یابی قطعه خراب شده هزینه دقیق تعمیر را به شما اعلام کند. تعمیرکاران ما به هیچ عنوان قیمت دلخواه خود را به مشتریان اعلام نمی کنند و تمامی هزینه ها بر اساس نرخ مصوب و تایید شده اتحادیه می باشد.

سرویس ساید بای ساید مابه در محل

حتما میدانید که یخچال های ساید بای ساید  مابه  از قطعات مختلف و زیادی تشکیل شده که اغلب این قطعات در تمام مدل ها شبیه به هم می باشند.  حتما لازم نیست که ساید شما کار نکند و یا قطعه ای از آن خراب بشود تا با نمایندگی مجاز تعمیرات ساید بای ساید مابه تماس بگیرید بلکه بهتر است هر چند ماه یک بار سرویس کامل یخچال ساید خود را انجام دهید تا عمر یخچال بیشتر شود و از پیش آمدن مشکلات و هزینه های ناگهانی هم پیشگیری نمایید. برای سرویس یخچال ساید مابه خود با نمایندگی مجاز و تعمیرگاه رسمی ساید بای ساید مابه در تهران تماس بگیرید. تعمیرکاران ما با داشتن سالها تجربه در سرویس ساید مابه این کار را به بهترین نحو ممکن و در سریع ترین زمان برایتان انجام خواهند داد.

سرویس ساید بای ساید مابه

ثبت درخواست آنلاین تعمیر ساید بای ساید مابه

تعداد محدودی از نمایندگی های در حال فعالیت به عنوان نمایندگی رسمی و مجاز هستند که زیر نظر شرکت جنرال الکتریک فعالیت می کنند. برای ثبت درخواست تعمیر خود، هم می توانید با یک تماس مشکل دستگاه خود را مطرح کنید و تعمیرکار ما پس از گرفتن آدرس شما در کمتر از یک ساعت در محل شما حاضر خواهد شد. می توانید از طریق فرم تماس زیر با ما در ارتباط باشید تا مشاوران نمایندگی جنرال الکتریک بصورت آنلاین مشکل تان را حل کنند.

    توصیه های یک تعمیرکار ساید بای ساید مابه

    مشکلاتی که ممکن است برای ساید مابه پیش بیاید: خنک نشدن ساید، برفک زدن داخل فریزر، گرم شدن بدنه یخچال ساید بای ساید، یخ زدن مواد غذایی داخل ساید، بوی بد داخل ساید، تنظیم نبودن دمای ساید، صداهای ناهنجار و … می باشد. تعمیرکار ساید مابه توصیه می کند که با رعایت یک سری نکات می توانید از بوجود آمدن این مشکلات جلوگیری نمایید و از ساید بای ساید خود محافظت کنید:

    • در صورت شنیدن صدای غیر طبیعی از ساید بای ساید حتما در اولین فرصت آن را حل کنید و نادیده نگیرید.
    • هنگام قرار دادن مواد غذایی حواستان باشد که به بدنه ساید نچسبد.
    • حداقل 8 سانتی متر فاصله ساید بای ساید از دیوار پشت آن را بگذارید.
    • و در پایان سرویس ساید خود را حتما هر 6 ماه یک بار یا سالی یک بار انجام دهید و پشت گوش نیندازید تا بعدها نیازی به خرج کردن هزینه های گزاف برای تعمیر آن نباشد.
    تعمیرات یخچال مابه

    مناطق تحت پوشش نمایندگی‌ تعمیر ساید بای ساید مابه در تهران

    لوگو مابه

    شمال تهران

    شرق تهران

    غرب تهران

    جنوب تهران

    نمایندگی تعمیرات یخچال مابه mabe

    تعمیرات یخچال یکی از خدمات تخصصی این شرکت می باشد، شرکت مابه یکی از معتبر ترین برندهای تجاری مکزیک می باشد که تقریبا نیمی از بازار لوازم خانگی این کشور را در دست دارد پس از اثبات کیفیت و طراحی های منحصر به فرد و کاربردی این محصولات به سراسر جهان صادر شدند و امروزه در ایران و تهران شاهد محصولات متنوعی از این کالاها هستیم که یخچال های مابه جزئی از این دسته هستند. خوشبختانه شرکت رسمی تعمیرات مابه با تخصص در تعمیر انواع لوازم خانگی این برند، توانسته خدمات شایان و موفقی را ارائه دهد. در صورت هر گونه مشکل و خرابی احتمالی در قطعات متنوع یخچال های مابه می توانید تنها با یک تماس به شرکت مابه، سلامت و عمر مفید را به یخچال و لوازم خانگی مابه برگردانید.

    تعمیر یخچال مابه

    اصول تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید مابه

    شرکت لوازم خانگی مابه با گسترش و پیشرفت خود به عنوان بهترین و موفق ترین شرکت ارائه ی خدمات مختلف لوازم خانگی از جمله: مشاوره های تشخیص و تعمیرات جزئی لوازم به مشتریان خود، انجام تعمیرات تخصصی متنوع و غیره مانند دیگر شرکت های معتبر اصول کاری خاصی را برای خود نظر گرفته است و مطابق ان ها عمل می کند به سبب رعایت همین اصول، شرکت لوازم خانگی مابه توانسته به یکی از موفق ترین و بهترین شرکت های ارائه ی خدمات تعمیرات لوازم خانگی تبدیل شده است.

    برخی از اصول کاری و اساسی این شرکت عبارت است از:

    • رعایت نکات اخلاقی: از جمله مهم ترین مسائل اهمیت و اعتماد و ارزش شرکت تعمیرات لوازم خانگی مابه این است که تمامی کارکنان و کارمندان و تعمیرکاران عزیز فعال در این شرکت ، این است که همگی رعایت اصول اخلاقی را در دستور کار خود قرار داده اند به طوری که رضایت صد در صدی مشتریان خود را کسب کرده اند.
    • برگزاری دوره های آموزشی و ازمایشی تعمیرات تخصصی لوازم خانگی
    • ثبت نظر سنجی های تمام مشتریان برای بهبود عملکرد کارکنان.
    • ارائه قیمت مصوب طبق تعرفه ی اتحادیه توسط نیروهای تعمیراتی به مراجعه‌کنندگان.
    • ارسال گزارشات روزانه به واحد نظارتی نمایندگی تعمیرات مابه جهت کسب امتیاز مشتری ‌مداری.
    • تحویل ضمانت‌نامه تعمیرات صحیح و استفاده از قطعات اصلی شرکت تولیدی بعد از پایان کار توسط تکنسین تعمیرکار به مشتری.
    • استفاده از به روزترین سیستم‌های تعمیراتی جهت عیب‌یابی قطعی و تعمیری بدون بازگشت.
    • استخدام نیروی فنی در زمینه تعمیرات تخصصی.
    • تقویت تکنسین تعمیرکار با توجه به پیشرفت‌های شرکت مابه در محصولات.
    • تشکیل کلاس‌های تخصصی جهت آشنایی کامل نیروها با انواع مشکلات خرابی.
    • برگزاری دوره های آموزشی شناخت دقیق انواع قطعات به کار رفته در محصولات با توجه به همکاری و مشاوره با شرکت تولیدی برای بررسی درست قطعات در زمان بروز مشکلات احتمالی.

    چه زمانی با نمایندگی تعمیرات یخچال مابه mabe در تهران تماس بگیریم؟

    در صورت مواجه با هرگونه سوال و یا خرابی احتمالی می توانید با نمایندگی تعمیرات یخچال مابه تماس حاصل فرمایید و حتی در صورت عدم تمایل به درخواست تکنسین می توانید مشاوره ی لازم را برای تشخیص خرابی و در صورت جزئی بودن برای رفع ان را دریافت کنید. مشاوران ما شما را راهنمایی می کنند و در صورت حل نشدن مشکل ، فردی متخصص در زمینه تعمیر ساید بای ساید مابه به منزل شما مراجعه می کند و در جهت رفع مشکل ساید بای ساید به شما کمک می کند. در ضمن در نظر داشته باشید اگر لازم شود تا قطعه ای تعویض گردد، تعمیرکاران ارسالی از طرف نمایندگی ما، تمام قطعات را تضمین شده برای شما عوض می کنند و پس از انجام کار، کارت گارانتی دریافت خواهید کرد.

    • چه زمانی با نمایندگی تعمیرات یخچال مابه mabe در تهران تماس بگیریم؟

    نمایندگی خدمات پس از فروش یخچال مابه در تهران

    یخچال مابه دارای نمایندگی های خدمات پس از فروش در تهران می باشد که موارد ذیل اماده ی خدمات رسانی به شما می باشند:

    • یخچال اصلا کار نمی‌کند.
    • یخچال فریزر ساید بای ساید مایه سرد نمی‌کند.
    • دمای یخچال فریزر خیلی پایین است و مواد غذایی یخ می زنند.
    • فریزر برفک می‌زند.
    • ته یخچال فریزر آب جمع می‌شود یا کف آشپزخانه خیس است.
    • صدای یخچال فریزر خیلی زیاد است.
    • آب سردکن یا یخ ساز یخچال فریزر کار نمی‌کند.
    • یخچال فریزر تراز نیست و درب یخچال فریزر درست بسته نمی‌شود

    سوالات متداول نمایندگی تعمیرساید بای ساید مابه

    جهت تعمیرات ساید بای ساید مابه می توانید با نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمائید: 09120565654
     
     
    تعمیرکار برای مراجعه و تعمیر یخچال ساید بای ساید مابه شما، از سوی نمایندگی ما زمان حدودی با شما هماهنگ می شود، همچنین قبل از اعزام کارشناسان ما با شما تماس میگیرند تا زا حضور شما در منزل مطمئن شوند.
     
    خیر. گارانتی و ضمانت ما برای همین مواقع می باشد. اگر مشکل همان بخش قبلی که باشد که به وسیله ی ما تعمیر شده بود، ما موظف هستیم که مشکل را رایگان برطرف کنیم.

    ما برای رفاه حال مشتریان خود شعب متعددی در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران راه اندازی کرده ایم که با توجه به آدرس محل سکونت مشتری تعمیرکار از نزدیکترین شعبه به محل اعزام خواهد شد.

    اگر تعمیرکار ما پس از اینکه به محل شما اعزام شد و خرابی قطعه را بررسی کرد، نیاز به تعویض قطعه را لازم و ضروری دانست، نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید مابه این اطمینان خاطر را به شما می دهد که قطعه ای که جایگزین می شود اصل و اورجینال بوده و با این تعویض در عملکرد و کارکرد دستگاه شما خللی وارد نشود.

    فرم تماس با ما

    از طریق فرم زیر اطلاعات خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

    Rate this page
    #