نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر مابه

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر مابه در تهران: مابه mabe از مطرح ترین برندهای لوازم خانگی در جهان می باشد که زیر مجموعه شرکت جنرال الکتریک است. نمایندگی تعمیرات مابه  ارائه دهنده خدماتی مثل تعمیر، سرویس و نصب محصولات این برند در محل شما می باشد. تنها کافیست با ما تماس بگیرید کارشناسان ما آماده اعزام تعمیرکار برای حل مشکل یخچال مابه شما به محل هستند.

با توجه به اینکه هر مدل یخچال و از هر برندی ممکن است روزی خراب شود پس خرابی یخچال فریزر مابه هم دور از انتظار نیست. در نتیجه حالا که شما این مطلب از سایت ما را می وانید ممکن است به دنبال نمایندگی و یا تعمیرگاه معتبر و محاز برای برند مابه باشید و برای تعمیر یخچال مابه خود به یک تعمیرگاه تخصصی نیاز داشته باشید. ما به عنوان اولین و معتبرترین نمایندگی تعمیرات مابه سالهای سال است که تمامی خدمات مربوط به یخچال مابه را برای شما ارائه می دهیم.

تعمیر یخچال مابه

تعمیرکار یخچال فریزر مابه

تعمیر یخچال مابه

هنگامی که یخچال مابه شما به تعمیر نیاز پیدا میکند باید تعمیر آن را به دست تعمیرکار متخصص مابه بسپارید. پس به دنبال تعمیرگاه تخصصی مابه می گردید . نمایندگی ما در تهران مجموعه ای از افراد متخصص و تعمیرکاران حرفه ای یخچال مابه را که در زمینه تعمیر، سرویس و خدمات پس از فروش جنرال الکتریک شناخت کامل دارند همچنین ارورهای یخچال مابه را به خوبی می شناسند، تشکیل داده و سعی داریم خدمات تعمیر یخچال شما را در محل و در کمترین زمان ممکن و با هزینه بسیار پایین تر از سایر نمایندگی ها انجام دهیم. نکته مهم در خصوص تعمیرکارمابه که باید توجه داشته باشید اینست که به هر کسی بعنوان تعمیرکار اعتماد نکنید و یخچال مابه خود را به دست هر فردی نسپارید چرا که ممکن است آسیبی که به یخچال شما زده شود هزینه بسیار بیشتر از هزینه تعمیر برایتان داشته باشد. بنابراین یکی از اهداف اصلی نمایندگی ما پرورش تعمرکاران حرفه ای و گذاشتن دوره های تخصصی برای آنها با ارائه مدرک فنی و حرفه ای می باشد تا هم بصورت تجربی و هم بصورت تئوری اطلاعات لازم در خصوص انواع یخچال های مابه را کسب نمایند. در هر کدام از 4 جهت تهران که باشید کافیست با یکی از شماره های ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت و بدون اتلاف هزینه برای حمل بار، بهترین تعمیرکاران را برای شما اعزام نماییم.

تعمیر یخچال مابه

چرا نمایندگی تعمیر یخچال و فریزر مابه

لازم است تا قبل از هر اقدامی برای تعمیر یخچال مابه خود، دلایل اعتماد به نمایندگی ما را بدانید تا بتوانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی برای وسیله خود ثبت درخواست تعمیر داشته باشید:

خدمات پس از فروش مابه

 در خدمات پس از فروش هر کالای برقی شما قادر هستید بعد از خرید کالای خود تا زمانیکه ضمانت نامه اعتبار دارد، هنگام خرابی و تعمیر وسیله از گارانتی خود استفاده کنید. در نمایندگی ما نیز بعد از تعمیرات یخچال و تعمیر ساید بای ساید مابه، به شما یک ضمانت نامه شش ماهه داده می‌شود، که هر زمان پس از تعمیرات نیاز به تعمیر مجدد داشته باشید بدون هیچ هزینه ای تعمیرات شما را انجام می دهند. همچنین اگر دستگاه خود را به تازگی خریده اید ، هنگام خرید یک برگه ضمانت نامه به شما تحویل داده می شود که شامل خدمات پس از فروش مابه است.

تعمیر یخچال در محل

نمایندگی مرکزی یخچال مابه جهت رفاه حال شما مشتریان گرامی، خدمات تعمیر یخچال فریزر در محل را ارائه می دهد. این مرکز، با 4 شعبه فعال در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران در سریع ترین زمان نیروی تعمیرکار متخصص را به محل شما اعزام می نماید. کافیست با شماره نمایندگی مابه تماس بگیرید. کارشناسان ما به طور 24 ساعته پاسخگوی شما هستند.

قیمت تعمیرات یخچال

برای اطلاع از هزینه تعمیرات یخچال و قیمت موتور یخچال مابه خود نیاز است که تعمیرکاران ما هنگام اعزام به محل شما، بعد از تشخیص عیب و ایراد یخچال، هزینه دقیق را اعلام کنند. اما شما می توانید هنگام تماس تلفنی با تعمیرکاران ما، با ذکر خرابی های احتمالی و مشکلاتی که ظاهرا در یخچال پیش آمده، یک هزینه تقریبی را از کارشناسان ما سوال کنید تا بعد از بازدید حضوری قیمت دقیق را اعلام کنید.

ویژگی های نمایندگی مجاز تعمیر یخچال فریزر مابه

کارشناسان متخصص

اعزام کارشناسان و تعمیرکارانی با ۱۵ سال سابقه

هزینه دستمزد پایین

تعمیر لوازم مابه شما با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت

ویژگی های نمایندگی تعمیر یخچال مابه

خدمات رسانی سریع

کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان به محل شما آمده و اقدام به تعمير وسیله شما خواهند کرد.

داشتن شعبات متعدد

داشتن شعبات و نمایندگی های متعدد تعمیر مابه در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران

تعمیر یخچال و لباسشویی

هزینه تعمیر یخچال فریزر مابه

یکی از سوالاتی که مشتریان ما همیشه قبل از تعمیر میپرسند و تبدیل به دغدغه شان شده اینست که هزینه و قیمت تعمیر یخچال فریزر مابه چقدر می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که نمی توان قیمت مشخص و دقیقی را بدون چک کردن دستگاه و خرابی قطعه بیان کرد. در واقع قیمت تعمیر به عوامل مختلفی بستگی دارد و متغیر است. ممکن است یخچال شما فقط به یک سرویس نیاز داشته باشد و یا ممکن است قطعه مهمی در یخچال خراب شده باشد و نیاز به تعویض قطعه باشد همه اینها در هزینه و دستمزد تعمیر یخچال فریزر مابه موثر است. ولی با همه اینها باید بدانید که قیمتی که نمایندگی ما و تعمیرکاران یخچال فریزر مابه به شما می گویند همگی بر طبق نرخ مصوبه از طرف اتحادیه می باشد.

سرویس یخچال فریزر مابه در تهران

حتما میدانید که یخچال فریزر مابه از قطعات مختلف و زیادی تشکیل شده که اغلب این قطعات در تمام مدل ها شبیه به هم می باشند. با پیشرفت مدل ها قطعه های جدیدتر و پیچیده تر هم به یخچال افزوده می شود. حتما لازم نیست که یخچال شما کار نکند و یا قطعه ای از آن خراب بشود تا با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر مابه تماس بگیرید بلکه بهتر است هر چند ماه یک بار سرویس کامل یخچال خود را انام دهید تا عمر یخچال بیشتر شود و از پیش آمدن مشکلات و هزینه های ناگهانی هم پیشگیری نمایید. برای سرویس یخچال فریزر مابه خود با نمایندگی مجاز و تعمیرگاه رسمی یخچال فریزر مابه در تهران تماس بگیرید. تعمیرکاران ما با داشتن سالها تجربه در سرویس یخچال جنرال این کار را به بهترین نحو ممکن و در سریع ترین زمان برایتان انجام خواهند داد.

تعمیر یخچال مابه

ثبت درخواست آنلاین تعمیر یخچال فریزر مابه

تعداد محدودی از نمایندگی های در حال فعالیت به عنوان نمایندگی رسمی و مجاز هستند که زیر نظر شرکت جنرال الکتریک فعالیت می کنند. برای ثبت درخواست تعمیر خود، هم می توانید با یک تماس مشکل دستگاه خود را مطرح کنید و تعمیرکار ما پس از گرفتن آدرس شما در کمتر از یک ساعت در محل شما حاضر خواهد شد. می توانید از طریق فرم تماس زیر با ما در ارتباط باشید تا مشاوران نمایندگی جنرال الکتریک بصورت آنلاین مشکل تان را حل کنند.

    مواردی که یخچال فریزر مابه به تعمیر نیاز دارد

    • خنک نشدن یخچال : اگر مواد غذایی در بخش فریزر یخچال مابه شما از حالت فریز خارج شده اند و یخ فریزر در حال آب شدن است و یخچال به صورت مستقیم بدون سه راهی و سیار متصل به برق باشد و آب شدن فریزر به دلیل قطع شدن برق نباشد حتما با نمایندگی تعمیرات یخچال مابه تماس بگیرید.
    • تعویض لاستیک یخچال: لاستیک یخچال که عملکرد خوبی نداشته باشد، می‌تواند کارایی یخچال فریزر را هم دچار مشکل کند.قبل از هر کاری اقدام به خرید یک نوار جایگزین کنید که با مدل یخچال شما سازگار باشد؛ چرا که برخی نمونه‌ها قدیمی‌ و برخی جدیدتر هستند. توجه داشته باشید در کنار واشر جدید به پیچ گوشی نیز نیاز دارید.اگر دوست داشته باشید، می‌توانید قبل از انجام این کار واشر را در تشت آب گرم قرار دهید تا نرم و انعطاف‌پذیر و باعث سهولت نصب آن شود. یخچال را ثابت نگه‌دارید تا تکان نخورد. اگر توانایی این را دارید که درب آن را جدا کنید، توصیه می‌شود این کار را انجام دهید. پس از برداشتن درب آن را روی زمین بگذارید و شروع به تعمیر کنید.
    • کار نکردن یخچال :اگر لامپ داخل یخچال روشن باشد با ارور hrs در یخچال مابه مشاهده کنید باید با نمایندگی تعمیرات یخچال مابه تماس بگیرید اگر اینگونه نباشد پریز برق را بررسی کنید و جهت مطمئن شدن از پریز برق می توانید یک سشوار را به برق متصل کنید تا مشخص گردد برق دارد یا نه. مورد بعدی کنترل کنید از سه راهی جهت رساندن برق استفاده نشده باشد چون ممکن است چون ممکن است سه راهی مشکل داشته باشد و یا دوشاخه دفرمه شده باشد.
    • برفک فریزر: اگر یخ زدگی به صورت یک تیکه باشد و به اندازه ی یک تا نیم سانتی متر و یا بیشتر مشاهده گردد باید با تعمیرگاه مجاز و مرکزی تعمیرات یخچال مابه تماس بگیرید. اما اگر برفک ها به صورت قطرات آب یخ زده باشد و بر روی دیواره و سقف مشاهده گردد این امر کاملا طبیعی است به دلیل آنکه با باز شدن درب فریزر رطوبت موجود در هوا جذرب فریزر می شود. اگر در داخل مواد غذایی برفک مشاهده شود کاملا طبیعی است و مشکلی ندارد. اگر یخ زدگی پوسته ای نازک باشد و بتوان با دستمال آن را برطرف نمود مشکلی ندارد و کاملا طبیعی است که اغلب در فصل تابستان رخ می دهد.
    • گرمای بدنه یخچال: اگر گرما مربوط به بدنه، کنار، درب، پشت یخچال و ستون میانی می باشد کاملا طبیعی است و مشکلی ندارد اما کناره ها و پشت یخچال را از دیوار و اطراف فاصله دهید. کناره ها 5 سانتی متر و از پشت 10 سانتی متر و از سقف 30 سانتی متر فاصله داشته باشد. در غیر این صورت با نمایندگی تعمیرات یخچال مابه تماس بگیرید. 
    تعمیر یخچال

    مناطق تحت پوشش نمایندگی‌ تعمیر یخچال فریزر مابه

    لوگو مابه

    شمال تهران

    شرق تهران

    غرب تهران

    جنوب تهران

    سوالات متداول نمایندگی تعمیر یخچال مابه

    جهت تعمیرات یخچال مابه می توانید با نمایندگی مجاز تعمیرات مابه تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمائید: 09120565654
     
     
    تعمیرکار برای مراجعه و تعمیر یخچال مابه شما، از سوی نمایندگی ما زمان حدودی با شما هماهنگ می شود، همچنین قبل از اعزام کارشناسان ما با شما تماس میگیرند تا زا حضور شما در منزل مطمئن شوند.
     
    خیر. گارانتی و ضمانت ما برای همین مواقع می باشد. اگر مشکل همان بخش قبلی که باشد که به وسیله ی ما تعمیر شده بود، ما موظف هستیم که مشکل را رایگان برطرف کنیم.

    ما برای رفاه حال مشتریان خود شعب متعددی در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران راه اندازی کرده ایم که با توجه به آدرس محل سکونت مشتری تعمیرکار از نزدیکترین شعبه به محل اعزام خواهد شد.

    اگر تعمیرکار یخچال مابه پس از اینکه به محل شما اعزام شد و خرابی قطعه را بررسی کرد، نیاز به تعویض قطعه را لازم و ضروری دانست، نمایندگی تعمیرات مابه این اطمینان خاطر را به شما می دهد که قطعه ای که جایگزین می شود اصل و اورجینال بوده و با این تعویض در عملکرد و کارکرد دستگاه شما خللی وارد نشود.

    فرم تماس با ما

    از طریق فرم زیر اطلاعات خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

    4.4/5 - (5 امتیاز)
    #