نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

مشکلات متداول یخچال های جنرال الکتریک

مشکلات متداول یخچال های جنرال الکتریک

قطعا می دانید که خرابی موتور یخچال بزرگ ترین و پر هزینه ترین مشکل است و هر کسی نمی تواند آن را تعمیر  کند . از آن جایی که یخچال شما یک یخچال گران و برند آن خارجی است حتما یک تکنسین ماهر و حرفه ای آن را تعمیر کند و اگر فرار است آن را تعویض کنید حواستان  باشد که حتما قطعه ی اصلی جایگزین قطعه ی قبلی کنند در غیر این صورت بعد از مدتی بار هم شاهد خرابی موتور یخچال خود خواهید شد و قطعا در این میان دیگر قطعه های یخچال نیز آسیب می بینند ما بعنوان نمایندگی رسمی جنرال الکتریک به شما توضیه می کنیم که  سعی کنید تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک خود را به جایی بسپارید که در قبال کیفیت و اصل بودن قطعه ها به شما ضمانت دهد.

چرا یخچال فریزر جنرال الکتریک خنک نمی شود؟

در تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک یکی از اصلی ترین دلایل خنک نشدن یخچال جنرال الکتریک خرابی فن است؛ تمام شدن گاز یخچال نیز یکی دیگر از دلایل خنک نشدن یخچال جنرال الکتریک است . برای رفع این مشکلات ابتدا بهتر است فن یخچال را بررسی کنید و چنان چه مشکل از آن بود آن را عوض کنید در غیر این صورت تکنسین با انجام تست های مخصوص متوجه می شود که گاز  یخچال تمام شده است یا خیر و اگر گاز یخچال تمام شده است باید چک کنند که علت تمام شدن گاز چیست و آن را رفع کنند که بار دیگر این مشکل پیش نیاید پس در مقابل گرم بودن محیط یخچال خود بی تفاوت رد نشوید.

صفحات مرتبط:  دلایل یکسره کار کردن موتور یخچال وایت هاوس

چرا آلارم فیلتر یخچال روشن می شود؟

لازم به ذکر است که این آلارم ها و ارور هایی که روی یخچال های  جدید نصب شده اند این امکان را به مصرف کنندگان می دهند تا خیلی زودتر متوجه ی مشکل پیش آمده شوند و برای رفع این مشکل کاری کنند. چنان چه متوجه ی روشن شدن آلارم فیلتر یخچال خود شدید خیلی فوری باید فیلتر یخچال را عوض کنید.  اگر در تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک  تخصص ندارید به هیچ عنوان نباید وارد کار شوید زیرا وضع را از آن چیزی که هست خراب تر می کنید پس حتما از یک کارشناس متخصص کمک بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک

چرا موتور یخچال داغ می شود؟

باید خدمتتان عرض کنیم که داغ شدن موتور برای زمان طولانی آسیب های جدی به همراه دارد؛ چنان چه دمای موتور بیش از ۷۰ درجه باشد احتمال خاموش شدن و قطعا سوختگی موتور وجود دارد. این مورد تنها برای موتور های جنرال الکتریک نیست و این خطر برای تمامی موتور ها وجود دارد.  برای جلوگیری از بالا رفتن سرعت خرابی در یخچال هر از چند گاهی باید آن را سرویس کنید تا در صورت بروز مشکلی فورا آن را رفع کنید تا دیگر قطعه های یخچال آسیب نبینند.

چرا یخچال فریزر جنرال الکتریک نشت آبریز دارد ؟

گاهی اوقات ممکن است متوجه شوید که آبریز یخچال نشتی پیدا کرده است ؛ باید خدمتتان عرض کنیم که این مشکل ممکن است بر اثر خرابی پیستون و یا سوختن شیر برقی یخچال به وجود آمده باشد . قطعا شما نمی توانید به تنهایی این مشکل را حل کنید و حتما باید با یک تعمیر کار حرفه ای تماس بگیرید . زمانی که مشکل را برای او شرح دهید او می داند که باید چه لوازمی را به همراه خود داشته باشد تا بتواند مشکل یخچال شما را حل کند پی تعلل را کنار بگذارید و همین حالا با یک تعمیر کار تماس بگیرید.

صفحات مرتبط:  کد خطای ۸۸ یا ۸۹ در ساید بای ساید جنرال الکتریک

چرا سرمای فریزر خیلی زیاد است ؟

اگر ترموستات یخچال و یا سوپاپ آن مشکل داشته باشند قطعا با انجماد خیلی بالا در یخچال فریزر جنرال الکتریک روبرو خواهید شد و حتی در یخچال نیز شاهد یخ زدگی مواد غذایی خواهید بود.  شما ابتدا باید این قطعات را چک کنید و اگر مشکل آن در حدی  بود که بتوان آن را با تعمیر حل کرد آن را تعمیر در غیر این صورت باید قطعه ی مورد نظر را تعویض کنید قطعا تنها تعمیر کار در صورت بررسی قطعات ذکر شده می تواند مشخص کند که آن قطعه عوض شود یا خیر.

تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک

علت جریان برق در بدنه ی یخچال چیست ؟

گاهی اوقات برخی کاربران به ما مراجعه می کنند و از این که بدنه ی یخچال آن ها برق دارد شاکی هستند یعنی زمانی که به بدنه ی یخچال خود دست می زنند متوجه ی جریان برق می شوند ؛ ممکن است این اتفاق برای شما می  افتاده باشد و با خود بپرسید که مشکل از کجا است ؟ این جریان روی یخچال احتمالا از خرابی سیم ها ، سر پیچ ها و یا ترموستات است. اصلا برای حل این موضوع نگران نباشید شما می توانی  همین حالا تلفن خود را بردارید و با تکنسین های ما تماس بگیرید تا آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن به منزل شما بیایند و این مشکل را از ریشه حل کنند.

اگر برد یخچال فریزر جنرال الکتریک خراب شد چه کنیم؟

به جرات می توان گفت که برد یخچال مهم ترین قطعه در یخچال است؛ در واقع برد هم چون مغز انسان عمل می کند و به دیگر قطعه های یخچال فرمان می دهد که چگونه عمل کنند و همان گونه که می توانید حدس بزنید اگر این قطعه به هر دلیلی معیوب شود و نتواند دستورات لازم را صادر کند به طور کلی عملکرد یخچال مختل می‌شود . در چنین مواقعی ما به شما توصیه می کنیم که به هیچ عنوان به یخچال خود دست نزنید و خیلی فوری با تعمیر کار صحبت کنید زیرا ممکن است هر گونه سهل انگاری شما کار را خراب تر کند و دیگر نتوانید برد را تعمیر کنید و تنها راه چاره تعویض آن باشد و آن وقت پیدا کردن قطعه ی اصلی و هم چنین پرداخت هزینه ی بیش تر موضوع پیچیده تری خواهد شد پس حواستون باشد که خیلی نسبت به سرویس و تعمیر یخچال خود وسواس باشید تا به درد سر های بزرگ تری نیفتید.  امیدواریم که هر چه سریع تر یخچالتان به حالت قبل خود بازگرد و مثل روز اول کار کند .

5/5 - (1 امتیاز)

برچسب ها

#