نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

نمایندگی مرکزی تعمیرات یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

یکی از خدمات نمایندگی تعمیر جنرال الکتریک در تهران، تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک می باشد. شرکت جنرال الکتریک سابقه طولانی ای در تولید ساید بای ساید دارد و در سال 1949 میلادی اولین یخچال ساید دو درب را تولید کرد که تحولی عظیم در صنعت لوازم خانگی ایجاد شد.تعمیرگاه های زیادی در تهران ارائه دهنده خدمات تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک می باشند اما اینکه شما از میان اینها به کدام نمایندگی اعتماد کنید و کدام یک معتبر هست انتخاب را سخت می کند. 

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک برای رفاه حال شما مشتریان عزیز خدمات تعمیر و سرویس ساید جنرال الکتریک را در سریع ترین زمان و بدون اتلاف هزینه انجام میدهد.در صورت بروز هرگونه مشکلی در ساید بای ساید جنرال الکتریک خود فقط کافیست از طریق شماره زیر با ما تماس بگیرید تا تعمیرکاران ماهر و متخصص به محل شما اعزام شوند.

تعمیر یخچال و فریزر

تعمیرکار ساید بای ساید جنرال الکتریک

تعمیر ساید با ی ساید

موقع استفاده و یا حتی خرید ساید بای ساید جنرال الکتریک نکات مهمی وجود دارد که باید رعایت کنید. مواردی که در ادامه گفته می شود توصیه های یک تعمیرکار ساید جنرال الکتریک می باشد تا با رعایت آن ها عمر یخچال خود را افزایش دهید و از به وجود آمدن هزینه های اضافی پیشگیری کنید:

  • هنگام خرید سایدبای ساید جنرال الکتریک حتما برچسب روی دستگاه را چک نمایید تا مقدار مصرف انرژی و صدای تولید شده توسط دستگاه را که بر اساس واحد دسی بل است اندازه گیری کنید.
  •  یخچال ساید جنرل الکتریک را حتما از فروشگاهی تهیه کنید که برگه گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد. 
  • مکانی که برای قرار دادن ساید بای ساید در نظر می گیرید بسیار مهم است و باید از قرار دادن آن در محل های مرطوب مثل اطراف حمام و یا سماور خودداری نمایید.
  • توجه داشته باشید که هنگام استفاده حتما از محافظ ولتاژ برق استفاده کنید.
  •  سرویس دوره ای و هرچند وقت یکبار ساید بای ساید را جدی بگیرید. 
  • یخچال ساید خود را تمیز و به نظافت لاستیک دور درب یخچال و داخل بدنه توجه داشته باشید.
  • در صورتی که در کارکرد و عملکرد یخچال کوچکترین تغییری مشاهده کردید حتما با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک تماس بگیرید. 
  • در صورت مشاهده ارور اچ آر اس hrs بر روی مانیتور ساید بای ساید حتما با تعمیرکار جنرال الکتریک تماس بگیرید این ارور یک هشدار مهم است و هیچ گاه خودتان برای برطرف کردن آن دست به کار نشوید.
نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

چرا نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

لازم است تا قبل از هر اقدامی برای تعمیر ساید بای ساید جنرال خود، دلایل اعتماد به نمایندگی ما را بدانید تا بتوانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی برای وسیله خود ثبت درخواست تعمیر داشته باشید:

  • اعزام کارشناسان و تعمیرکارانی با ۱۵ سال سابقه
  • تعمیر ساید جنرال الکتریک به صورت ۲۴ ساعته حتی روزهای تعطیل
  • اولین نمایندگی معتبر تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک
  • انجام تعمیر ساید بای ساید شما در محل
  • داشتن شعبات متعدد در تمام نقاط تهران
  • عیب یابی با اولین دید و رفع عیب در زمانی سریع

ویژگی های نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

کارشناسان متخصص

اعزام کارشناسان و تعمیرکارانی با ۱۵ سال سابقه

هزینه دستمزد پایین

تعمیر لوازم جنرال الکتریک شما با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت

ویژگی های نمایندگی ساید بای ساید جنرال

خدمات رسانی سریع

کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان به محل شما آمده و اقدام به تعمير وسیله شما خواهند کرد.

داشتن شعبات متعدد

داشتن شعبات و نمایندگی های متعدد تعمیر ساید جنرال در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران

هزینه تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

هزینه تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

یکی از سوالاتی که مشتریان ما همیشه قبل از تعمیر میپرسند و تبدیل به دغدغه شان شده اینست که هزینه و قیمت تعمیر ساید جنرال الکتریک چقدر می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که نمی توان قیمت مشخص و دقیقی را بدون چک کردن دستگاه و خرابی قطعه بیان کرد. در واقع قیمت تعمیر به عوامل مختلفی بستگی دارد و متغیر است. ممکن است یخچال ساید شما فقط به یک سرویس نیاز داشته باشد و یا ممکن است قطعه مهمی در ساید بای ساید خراب شده باشد و نیاز به تعویض قطعه باشد همه اینها در هزینه و دستمزد تعمیر ساید جنرال الکتریک موثر است. ولی با همه اینها باید بدانید که قیمتی که نمایندگی ما و تعمیرکاران جنرال الکتریک به شما می گویند همگی بر طبق نرخ مصوبه از طرف اتحادیه می باشد.

سرویس یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

توجه داشته باشید که حتما هر چند ماه یک بار به سرویس ساید بای ساید خود بپردازید حتی اگر مشکل جدی ندارد برای جلوگیری از مشکلات احتمالی سرویس به موقع آن را انجام دهید. مواردی که نشان می دهد ساید بای ساید جنرال الکتریک شما به سرویس نیاز دارد در ادامه بیان شده :

  • کار نکردن یخساز: اگر یخساز ساید شما دیگر یخ تولید نمی کند ممکن است که موتور یخساز خراب شده باشد و یا شیر ورودی آب یخچال گرفته باشد و یا مانیتور و فیلتر ساید شما خراب شده باشد پس از بررسی این موارد اگر مشکل برطرف نشد حتما با تعمیرکار ساید جنرال تماس بگیرید.
  • سرد نشدن دمای ساید بای ساید: اگر دمای یخچال ساید شما سرد نیست به احتمال زیاد ترموستات مشکل دارد و باید تعویض شود.
  • کار نکردن ساید بای ساید: ممکن است به علت قطعی زیاد برق، فرسودگی و … جعبه کنترل آسیب دیده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد.

 

تعمیر یخچال وایت هاوس

ثبت درخواست آنلاین تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

تعداد محدودی از نمایندگی های در حال فعالیت به عنوان نمایندگی رسمی و مجاز هستند که زیر نظر شرکت جنرال الکتریک فعالیت می کنند. برای ثبت درخواست تعمیر خود، می توانید از طریق فرم زیر مشکل دستگاه خود را مطرح کنید و تعمیرکار ما پس از گرفتن آدرس شما در کمتر از یک ساعت در محل شما حاضر خواهد شد.

    نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

    نمایندگی ما به عنوان معتبرترین نمایندگی تعمیر ساید جنرال الکتریک با اعزام به موقع تعمیرکاران و تکنسین های متخصص و با تجربه، یخچال ساید شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر می کنیم.

    • مراقب باشید که کمک خواستن از افراد بی تجربه و نابلد در مواقعی باعث آسیب یشتر برای دستگاه و در نتیجه تلف کردن هزینه خواهد شد. معمولا وقتی دستگاهی به تعمیر احتیاج دارد سایر نمایندگی ها پس از چند روز به شما نوبت تعمیر می دهند اما تعمیرکاران ما در زمانی سریع به محل شما آمده و تعمیر ساید جنرال شما را آغاز می کنند. علت این سرعت در اعزام تعمیرکاران نمایندگی ما داشتم شعبات متعدد در سطح شهر تهران می باشد.
    • در مورد هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک باید بگوییم که برای تعمیر هر وسیله ای حتما از متخصص تعمیر همان وسیله کمک بگیرید و نه هیچ کس دیگری. زیرا بعضی مواقع خساراتی که افراد ناوارد به دستگاه شما وارد می کنند بسیار هزینه بیشتری تا تعمیر تخصصی آن وسیله خواهد داشت.

    تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک در تهران

     پیدا کردن مشکل و تعمیرات به موقع لوازم خانگی مخصوصا  یخچال در اسرع وقت می تواند از بروز خسارات بسیاری پیشگیری کند مخصوصا در لوازمی مانند یخچال که کاربرد مهمی در منازل دارند مثلا یخچال به گونه ای است که حتی خرابی آن برای ساعاتی نیز می تواند دردسرساز باشد. اگر مشکلی در یخچال به وجود آمده و برای عیب یابی و حل مشکل نیاز به کمک فوری دارید، می توانید از نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک در تهران کمک بگیرید. یخچال و فریزر در تمام طول روز و شب روشن است و وظیفه خنک نگه داشتن مواد غذایی را برعهده دارد بنابراین طبیعی است که گاه گاهی برای یخچال فریزر مشکلاتی پیش بیاید. گاه مشکلات پیش آمده بسیار جزئی است و با ابزاری ساده و صرف چند دقیقه زمان می توان تعمیرات یخچال را در منزل انجام داد و گاهی ممکن است مشکلات به وجود آمده برای یخچال بیش از یک سرویس جزئی باشد، تعمیرکاران و تکنسین های جنرال الکتریک با تشخیص دقیق عیب و خرابی یخچال های ساید بای ساید شما و حرفه ای و متخصص بودن در تعمیرات یخچال می توانند بسیاری از مشکلات ساید بای ساید شما را در منزل تعمیر کنند.

    نمایندگی تعمیرات ساید جنرال الکتریک

    نمایندگی های تعمیرات جنرال الکتریک کارها و خدمات متنوعی ارائه می کنند که تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک از اصلی ترین خدمات این نمایندگی می باشد. تعداد محدودی از کارخانجات لوازم خانگی، سالیان طولانی اقدام به تولید لوازم خانگی می کنند، یکی از این شرکت ها که بیش از صد سال در این زمینه فعالیت دارد و جزو پیشگامان این صنعت است، شرکت جنرال الکتریک می باشد که در تولید انواع مختلفی از لوازم خانه، اولین شرکتی است که شروع به تولید این محصولات کرده است.

    نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک متشکل از مجرب ترین تیم تعمیرکار ساید بای ساید جنرال الکتریک، آماده اعزام کارشناس به محل در سریع ترین زمان ممکن می باشد. این مجموعه مشتری مداری و تخصص و رعایت اصول حرفه ای و اخلاقی را از اصول اساسی در کار خود قرار داده است، همواره در جلب رضایت مشتریان خود کوشا بوده است. نمایندگی تعمیر ساید جنرال الکتریک، تمامی مناطق 22 گانه تهران و حومه تهران را تحت پوشش خدمات خود قرار می دهد و به دلیل وجود شعب این مجموعه در مناطق مختلف تهران، فوری ترین خدمات تعمیر جنرال الکتریک را به شما ارائه می دهد که دسترسی شما برای دریافت این خدمات را بسیار تسهیل کرده اند.

    نمایندگی تعمیرات ساید جنرال الکتریک
    قیمت تعمیر ساید جنرال الکتریک

    قیمت تعمیر ساید جنرال الکتریک

    موضوع خدمات در جوامع یکی از پر هزینه ترین ابعاد زندگی انسان و جامعه می باشد. بیشتر افراد و مشاغل در حوزه ی خدمات فعال در حوزه ی خدمات هستند. با توجه به هزینه های خدمات و وضعیت های اقتصادی اصولا افراد به دنبال به صرفه تربن خدمات، کالاها و غیره هستند. صرفه جویی در قیمت یکی از معیارهای مهم افراد برای انتخاب های خود می باشد با توجه به نکات گفته شده می توان گفت یکی از ویژگی های درخواست خدمات از نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک، استفاده از نرخ های مصوب اتحادیه می باشد. با توجه به افزایش مداوم قیمت قطعات ساید جنرال الکتریک، متاسفانه تعمیرکاران زیادی در این حوزه از این موضوع سوء استفاده کرده و درخواست هزینه های کاذب از مشتریان می نمایند به همین سبب برای همه ی ما پیش آمده است که به دلیل همکاری با تعمیرکاران متفرقه لوازم خانگی، ناچار به پرداخته هزینه های گزاف و غیرواقعی بشویم. از این سو، پیشنهاد ما به شما این است که برای تعمیرات هر برند لوازم خانگی الکتریکی خود، از تعمیرگاه مجاز و رسمی آن برند کمک بگیرید. قیمت های تعمیرات قطعات متفاوت ساید بای ساید های جنرال الکتریک طبق اتحادیه ی این شرکت ارائه می شوند که تعمیرکارها و تکنسین ها موظف به دریافت همان هزینه می باشند و مشتریان از پرداخت هرگونه هزینه ی اضافی در امان هستند.

    تعمیر یخچال جنرال الکتریک

    خرابی موتور ساید جنرال الکتریک

    موتور یا کمپرسور یخچال عمر طولانی مدت دارند و به همین راحتی ها دچار ایراد و خرابی نمی شود، موتور یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک به صورت معمول و میانگین 10 سال عمر مفید دارد. بعد از ده سال هر آن ممکن است موتور دچار مشکل شود و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. زمانی که موتور یخچال دچار مشکل می شود و حداقل 10 سال کار کرده است بهتر است موقع خرابی و بروز مشکل، موتور یا کمپرسور یخچال را تعویض کنید زیرا تعمیر موتور تضمینی برای کارکرد خوب ان نمی شود و ممکن است دوباره با مشکل رو به رو شود چون موتور عمر مفید خود را گذرانده است.

    تعمیر برد ساید جنرال الکتریک

    برد یخچال های ساید بای ساید، اصلی ترین قطعه این دستگاه ها می باشد. بیشترین خرابی ساید بای ساید مربوط به برد آن می باشد و البته حتما باید توسط تعمیرکار متخصص عیب یابی شود. برد الکترونیکی در واقع مانند مغز در بدن انسان عمل کرده و تمامی دستورات اجرایی را به بخش های مختلف دستگاه منتقل می کند. در صورت خرابی و یا سوختن برد ساید بای ساید، دستگاه دیگر قادر به کار کردن و خنک کردن نخواهد بود، برد های الکترونیکی دارای اجزای زیادی می باشند که هر مدام وظیفه و کاری را انجام می دهد که اگر حتی یک قطعه ی ریز خراب شود عملکرد برد دچار نقض و مشکل می شود به همین دلیل تشخیص دقیق خرابی و مهارت در تعمیر قطعات برد و یا برد کلی ساید بای ساید بسیار مهم است.

    ساید بای ساید جنرال الکتریک به گونه ای طراحی شده است که در صورت بروز خرابی در برد الکترونیکی، این مشکل را به صورت ارور و هشدار روی مانیتور نشان می دهد. پس در صورت مشاهده هشدار بر روی مانیتور، بلافاصله دستگاه را از برق کشیده و با تعمیرکار ساید بای ساید جهت تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن از تخصص تکنسین های جنرال الکتریک بهره مند شوید و عمری دوباره به یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک خود ببخشید.

    تعمیرات فن ساید بای ساید General electric

    یکی از مهم ترین قطعات ساید بای ساید جنرال الکتریک، فن آن می باشد که وظیفه ی گردش هوا و خنک کردن هوای درون ساید بای ساید را بر عهده دارد. بسیاری از خرابی های ساید بای ساید مربوط به این قطعه می باشد. یکی از اصلی ترین نشانه های خرابی فن ساید بای ساید ، تولید سر و صدای اضافی می باشد که نشان از شکستگی و یا فرسودگی فن می باشد. همچنین ممکن است مشکل از گیر کردن پره های فن ساید بای ساید با محافظ اطراف آن باشد که این موضوع باید توسط تعمیرکار ساید بای ساید جنرال الکتریک بررسی شود.

    خرابی فن ساید بای ساید می تواند باعث یخ بستن لوله های پشت دستگاه و یا افزایش دمای جانبی فریزر بشود. تشخیص خرابی فن ساید بای ساید جنرال الکتریک و عیب یابی آن، باید حتما توسط فرد متخصص انجام شود و به نحو احسن تعمیر شود که خوشبختانه تکنسین های جنرال الکتریک از مجرب ترین افراد در حوزه ی تعمیر فن و دیگر مشکلات و معایب ساید بای ساید جنرال الکتریک می باشند.

    ساید جنرال الکتریک
    تعمیر یخچال جنرال

    تعمیرکار ساید بای ساید جنرال الکتریک

    همه ما گاهی فکر می‌کنیم  می‌توانیم وسایل برقی را به تنهایی تعمیر کنیم این در حالی است که در بیشتر مواقع این اقدام فقط باعث تشدید مشکل دستگاه شما می‌شود. بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید و به او اجازه دهید موضوع را حل کند. کارشناسان مجموعه نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک، از متخصص ترین و ماهر ترین تعمیرکاران یخچال های ساید این برند می باشند. این متخصصان ماهر قبل از تعمیر دستگاه و تعویض قطعه، منبع مشکل را ارزیابی کرده و در صورت لزوم، قطعات آسیب دیده را به راحتی با یک نمونه اصل و اورجینال تعویض می‌کنند. علاوه بر این، شرکت معتبر تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک از کارکنان آموزش‌دیده استفاده می‌کند و تضمین می‌کند که شما خدمات قابل اعتماد و باکیفیتی را دریافت می‌کنید که پس از انجام خدمات به شما ضمانت نامه و گارانتی تعمیر تا شیش را تقدیم می کنند.

    شناخت اجزا به منظور تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

    تعمیرکار و تکنسین های فعال در زمینه ی تعمیرات یخچال های جنرال الکتریک باید با جزئیات و قطعات تشکیل دهنده و نحوه ی عملکرد ان ها اشراف و اگاهی دارد. شناخت قطعات و نحوه ی کارکرد ان ها می تواند در عیب یابی و تعمیر یخچال خساید بسیار موثر است.

    شناخت کامل اجزا و طرز کار و موارد خرابی و اثار و پیامدهای ان ها باعث می شود فرد متخصص به راحتی عیب را شناسایی و به صورت درست ان را تعمیر کند به همین علت در صورت ایجاد هرگونه مشکل برای یخچال جنرال الکتریک خود تنها با نمایندگی مجاز این شرکت تماس بگیرید تا در اسرع وقت به منزل شما مراجعه و مشکل را برطرف کنند. تکنسین ها با شرکت در دوره های آموزشی و عملی شناخت و اشنایی با قطعات مهارت های لازم را در این زمینه دارند.

    تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

    عیب یابی در تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

    انتخاب تعمیرکار ساید بای ساید جنرال الکتریک یکی از مهم‌ترین قسمت‌های تعمیر یخچال جنرال الکتریک است. جنرال الکتریک یکی از بهترین برندهای حال حاضر بازار است که محصولات بسیاری با عمری طولانی و با کیفیتی را در بازار لوازم خانگی دارد به ویژه ساید بای ساید جنرال الکتریک که از محبوب‌ترین وسلیه برقی این برند است. تشخیص درست قطعه ی خراب و مشکل خرابی ساید بای ساید جنرال الکتریک به تعمیر درست و به موقع کمک می کند. اولین قدم برای تعمیر تخصصی ساید ، تشخیص درست و به موقع خرابی می باشد که خوشبختانه تکنسین های جنرال الکتریک در تمامی مراحل تشخیص و تعمیر تخصص کامل و بالایی دارند.

    •مزایای استفاده از خدمات تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک در محل

    مزایای استفاده از خدمات تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک در محل

    خدمات تعمیر و سرویس و نگهداری محصولات  جنرال الکتریک خود را به نمایندگی رسمی تعمیرات جنرال الکتریک بسپارید. قطعا تعمیرکاران جنرال الکتریک دارای توانایی زیاد و متخصص در کار خود هستند و پاسخگوی اطمینان شما خواهند بود. اکثر مشتریان از اینکه دستگاه آن‌ها در منزل خودشان تعمیر می شود بسیار راضی بوده اند و دستگاه همچون روز اول کار کرده است. تعمیرگاه و نمایندگی مجاز مرکزی جنرال الکتریک با سابقه کاری موفق در زمینه تعمیرات در سراسر تهران آماده ی خدمت رسانی می باشد. کافی است با تماس با نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک از درست شدن دستگاه خود ان هم در منزل خود اطمینان حاصل کنید.

    استفاده از قطعات اورجینال در تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

    محصولات این برند به دلیل مشکلات تحریم در بازار لوازم خانگی ایران به سختی پیدا می‌شود که این قضیه روی قطعات مصرفی آن نیز تاثیرگذار است. زمانی که صحبت از تعمیرکار حرفه‌ای و کارکشته می‌شود، دقیقا منظور این است که بتواند به دقت و کیفیت بالایی تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک را انجام دهد. همچنین تعمیرکاران حرفه‌ای قطعات اصل و خوب این برند را در اختیار دارند و در صورت خرابی محصولات از آن‌ها استفاده می‌کنند، استفاده از قطعات اورجینال که مورد استاندارد و مطابق عملکرد ساید بای ساید شرکت جنرال الکتریک می باشد در تعمیرات نقش بسیار مهمی دارد. تعمیرکاران ساید بای ساید جنرال الکتریک در کمترین زمان و مطمئن‌ترین خدمات، تعمیر ساید بای ساید را با قطعات اصل ارائه می‌دهند. تعمیرکاران و تکنسین های مشغول در نمایندگی های جنرال الکتریک علاوه بر تخصص و مهارت در تعمیر یخچال های ساید، مهارت و توانایی شناخت قطعات اصل با فیک را دارند.

    در چه صورتی نیاز به تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

    در صورت هر گونه ایراد و اشکال در عملکرد یخچال های ساید بای ساید جنرال الکتریک قبل از اقدام به هر عملی و یا یاری گرفتن از افراد غیرمتخصص بهتر است از تعمیرکاران متخصص برند جنرال الکتریک کمک بخواهید، برای این امر کافی است تا با نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک تماس حاصل فرمایید. در صورت مشاهده ی هرگونه از موارد زیر با نمایندگی رسمی جنرال الکتریک تماس حاصل نمایید:

    • عدم کارکرد صحیح
    • فیوز برق با روشن شدن دستگاه بپرد
    • اتصالی بدنه دستگاه
    • صدای غیرعادی یخچال
    • هشدارهای روی مانیتور یخچال
    • خنک نکردن خوب یخچال
    یخچال ساید جنرال الکتریک
    تعمیر یخچال جنرال الکتریک

    تعمیر تخصصی یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

    گاهی اوقات یخچال فریزر به دلایل زیادی نمی تواند آن گونه که باید کار کند ؛ ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر شاهد مشکلی در یخچال خود بودید خیلی فوری با یک تکنسین حرفه ای تماس بگیرید و مشکل پیش آمده را با او در میان بگذارید. ما امروز تصمیم گرفته ایم تا به برخی مشکلات کلی یخچال ها بپردازیم و یک سری اطلاعات در اختیار شما قرار دهیم اما حواستان باشد که تنها تکنسین ها با بررسی یخچال شما می توانند به شما بگویند مشکل از کجا است و راه حل رفع آن چیست پس برای کسب اطلاعات بیش تر در رابطه با تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک با ما همراه باشید. لازم به ذکر است که برای افراد از ما می پرسند که چگونه وضعیت یک یخچال فریزر خراب را چک کنیم؛ قبل از هر چیزی باید به این نکته اشاره کنیم که اگر در رابطه مسائل فنی هیچ گونه اطلاعاتی ندارید بهتر است به هیچ عنوان سمت یخچال خود نروید و صبر کنید تا یک تعمیر کار یخچال را بررسی کند اما اگر در این در این زمینه تخصص دارید ما نیز یک سری نکات را به شما گوشزد می کنیم.البته ما بعنوان نمایندگی رسمی جنرال الکتریک به شما توضیه می کنیم که سعی کنید تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک خود را به جایی بسپارید که در قبال کیفیت و اصل بودن قطعه ها به شما ضمانت دهد.

    مشکلات رایج در یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

    مشکلات رایج در یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

    لازم به ذکر است که هر وسیله ی برقی بعد از مدتی کار کردن دچار نقص می شود و این مشکلات تنها برای برند خاصی نیستند و ممکن است برای هر برندی اتفاق بیفتد‌.

    سر و صدای زیاد

    داغ شدن بیش از حد موتور

    برفک زدن یخچال فریزر

    روشن نشدن یخچال

    خرابی واشر درب یخچال

    یک سره کار کردن یخچال

    نشتی آب از یخچال

    هوای گرم داخل یخچال

    و غیره

    ابتدا برق یخچال را چک‌ کنید

    قبل از هر چیزی باید نحوه قرار گیری یخچال خود را بررسی کنید و آن را تراز کنید و سپس به سراغ دو شاخه یخچال بروید زیرا قرار است که با یک دیگر بررسی کنیم که آیا دو شاخه به درستی کار می کند یا خیر. اگر یخچال شما خیلی به دیوار نزدیک بود می توانید مقداری آن را جلو بکشید تا از سلامت دو شاخه ی یخچال خود مطمئن شوید  حتما باید بررسی کنید که سیم قطع نشده باشد و یا این که لختی نداشته باشد زیرا هر گونه عیب در این سیم ها موجب ایجاد نقص در قطعات و کارکرد یخچال می شود. اگر متوجه ی گره خوردگی،  لختی و یا قطعی سیم شدید حتما باید با یک تعمیر کار صحبت کنید و از او کمک بخواهید و هیچ گاه سر خود دست به کاری نزنید.

    آیا از سیم رابط استفاده می کنید؟

    چنان چه از سیم رابط بین ورودی برق و یخچال استفاده می کنید حتما باید آن را حذف کنید  زیرا احتمال این که رابط آسیب دیده باشد وجود دارد و احتمالا همین امر موجب روشن نشدن شما می شود.  برای آزمایش می توانید  دو شاخه ی یخچال را مستقیما به پریز وصل کنید و اگر یخچال روشن شد قطعا مشکل از رابط بوده است و برای رفع آن نیز می توانید سیم رابط را عوض کنید تا مشکل به طور کلی حل شود . البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم می توانید در نزدیکی یخچال یک وسیله ی برقی دیگری را به برق وصل کنید و جریان برق را چک کنید. چنان چه آن وسیله نیز روشن نشد احتمالا مشکل از فیوز برق است و باید با یک برق کار تماس بگیرید تا موضوع را پیگیری کند.

    حواستان به چراغ یخچال باشد

    حواستان به عقربه ی دماسنج باشد؛ برای این کار باید عقربه ی دماسنج را بچرخانید تا عقربه گرم شود،  لازم است بدانید که گرم بودن دماسنج به این معنا است که یخچال شما روشن است و کار می کند‌ . البته برای مطمئن شدن از روشن شدن یخچال می توانید دماسنج فریزر را نیز نگاه کنید زیرا احتمال این که سرمای یخچال فریزر اجازه ندهد شما گرما را حس کنید وجود دارد. حواستان باشد که دمای فریزر باید بین ۱۵- و ۱۸- باشد و دمای یخچال نیز بین ۳ تا ۴ درجه باشد‌.  بعد از آن نیز می توانید جریان درست هوا مطمئن شوید.  برای بررسی این موضوع لازم نیست کار خاصی انجام دهید تنها کافی است فضای ما بین یخچال و دیوار را بررسی کنید. معمولا فاصله ی بین دیوار و یخچال باید حدود ۳ اینچ یا همان ۷۶ میلی متر باشد.

    چرا فضای یخچال سرد نیست؟

    اگر متوجه شده اید که هوای داخل یخچال گرم است ابتدا بهتر است به سراغ دما سنج یخچال بروید و عقربه سنج یخچال را چک کنید. اگر گرمی هوای یخچال به خاطر بالا بودن درجه باشد می توانید دمای یخچال را کم کنید البته باید دماسنج فریزر و یخچال با یک دیگر چک شوند زیرا که گاهی اوقات امکان دارد سرمای فریزر موجب خنک ماندن فضای یخچال شود و شما خیلی دیرتر متوجه ی این موضوع شوید‌‌.  البته می توانید منافذ داخل یخچال را چک کنید؛ علاوه بر چک منافذ باید لوله تخلیه ای که برای مواد زائد است و لوله ای که برای خارج کردن یخ است را بررسی کنید.  چنان چه تمام موارد ذکر شده را چک کردید اما باز هم مشکلی نداشتند باید درب یخچال را چک کنید ‌ با یک آزمایش ساده می توانید از سالم بودن درب یخچال خود مطمئن شوید.  یک کاغذ بیاورید و آن را بین درب بگذارید و درب یخچال را ببندید و کاغذ را بیرون بکشید چنان چه در این حالت متوجه ی اصطکاک شدید یعنی درب یخچال سالم است‌.

    تعمیر یخچال جنرال الکتریک

    علت نشتی یخچال

    اگر زمانی که به آشپز خانه آمدید و متوجه شدید که آب کف آشپزخانه را پر کرده است  می توانید مخزن تخلیه و لوله مویی را چک کنید. حواستان باشد که حتما باید سالی یک بار مخزن یخچال را تخلیه کنید تا مواد زائد و دردسر ساز را بیرون بیندازید اما باید دقت کنید که در هنگام تخلیه و یا از بین بردن انسداد لوله ها مطمئن شوید و یخچال خاموش است.

    مناطق تحت پوشش نمایندگی‌ تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک در تهران

    لوگو جنرال

    شمال تهران

    شرق تهران

    غرب تهران

    جنوب تهران

    سوالات متداول نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

    جهت تعمیرات یخچال ساید بای ساید  جنرال الکتریک می توانید با نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمائید: 09120565654
     
     
    تعمیرکار برای مراجعه و تعمیر یخچال ساید بای ساید  جنرال شما، از سوی نمایندگی ما زمان حدودی با شما هماهنگ می شود، همچنین قبل از اعزام کارشناسان ما با شما تماس میگیرند تا زا حضور شما در منزل مطمئن شوند.
     
    خیر. گارانتی و ضمانت ما برای همین مواقع می باشد. اگر مشکل همان بخش قبلی که باشد که به وسیله ی ما تعمیر شده بود، ما موظف هستیم که مشکل را رایگان برطرف کنیم.

    ما برای رفاه حال مشتریان خود شعب متعددی در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران راه اندازی کرده ایم که با توجه به آدرس محل سکونت مشتری تعمیرکار از نزدیکترین شعبه به محل اعزام خواهد شد.

    اگر تعمیرکار ما پس از اینکه به محل شما اعزام شد و خرابی قطعه را بررسی کرد، نیاز به تعویض قطعه را لازم و ضروری دانست، نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک این اطمینان خاطر را به شما می دهد که قطعه ای که جایگزین می شود اصل و اورجینال بوده و با این تعویض در عملکرد و کارکرد دستگاه شما خللی وارد نشود.

    فرم تماس با ما

    از طریق فرم زیر اطلاعات خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

    Rate this page
    #