نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

علت ارور DF  در یخچال جنرال الکتریک

علت ارور DF  در یخچال جنرال الکتریک

امروز درباره ی علت ارور DF  در یخچال جنرال الکتریک با یکدیگر گفتگو می کنیم لطفا با ما همراه باشید.یخچال ها به دلیل ساختار مشابهی که دارند عکس رند با مشکلات یکسان و شبیه به همی مواجه می شوند اما برخی از برندهای یخچال ها مشکلات مختص به خود را دارا می باشند.  برای مثال مصرف کنندگان یخچال جنرال الکتریک ممکن است در طی گذشت زمان و یا بر اثر استفاده نادرست از یخچال و همین طور در اثر رعایت نکردن اصول استفاده از یخچال با مشکلاتی مواجه شود. که در ادامه برخی از این مشکلات را توضیح خواهیم داد :

  • صدای زیاد یخچال
  • یکسره کار کردن یخچال جنرال الکتریک
  • برفک زدن یخچال
  • یخ زدن مواد غذایی در فریزر جنرال الکتریک
  • داغ کردن موتور یخچال فریزر جنرال الکتریک
  • خرابی لاستیک دور درب یخچال فریزر
  • از کار افتادن فن دستگاه
  • عکسهای افتادن سنسور یخچال فریزر
  • خراب شدن صفحه دیجیتالی یخچال
  • خراب شدن برد الکتریکی

یخچال فریزر جنرال الکتریک حین خرابی کدهایی را به شما می دهد و برای انواع خرابی و مشکلات کدهایی را دارا می باشد که در ادامه برخی از این کدها را برای شما توضیح خواهیم داد و روش برطرف کردن برخی از آنها را نیز خواهیم گفت. یکی از انواع این کدهای خطا یا ارور ها ارور df می باشد که در ادامه به صورت مختصر به توضیح آن خواهیم پرداخت.

در صورت تمایل می توانید همین حالا از خدمات تخصصی و فوری نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک ما استفاده کنید. 

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

ارور DF  در یخچال جنرال الکتریک

کد خطای DF

این کد خطا نشان می‌دهد که در ۴۸ ساعت گذشته جریانی در مدار یخچال وجود نداشته است تست المنت یخ زدایی و ترموستات و سنسور دیفراست باید بررسی شوند و در صورت نیاز هر کدام تعویض شوند و یا در صورت امکان تعمیر شوند. کد خطای DFو یا defrost  نشان دهنده وجود ایراد و نقص در قطعات می باشد دیفراست و سنسور و المنت و تایمر دستگاه می باشد این کدهای خطای یخچال جنرال الکتریک زمانی که فرایند یخ زدایی در زمان ۲۴ ساعت اخیر در دستگاه انجام نشده باشد بر روی صفحه نمایش ظاهر خواهد شد از این رو شاهد متوقف شدن سیکل برودتی و خنک سازی یخچال فریزر و گرم شدن دستگاه خواهید بود.

به دلیل اهمیت و همین طور حساسیت بالای این کد خطا و این امر به شما توصیه می شود که برای رفع این کد خطا حتماً با یک تعمیرکار حرفه ای و با تجربه از نمایندگی های شرکت جنرال الکتریک تماس بگیرید تا مشکل شما را در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین نحو ممکن بدون هیچ عیب و ایرادی انجام دهند و شما خیالتان از بابت فابریک بودن و اصل بودن قطعات راحت باشد. این توصیه به دلیل این میباشد که تمام تعمیر کاران شرکت جنرال الکتریک بسیار مجرب و حرف های میباشند و به هیچ عنوان خرابی های دیگری را در یخچال فریزر شما ایجاد نمی کنند این در صورتی است که اگر شما از یک تعمیرکار ناشی و غیر حرفه ای کمک بگیرید ممکن است مشکلات دیگری را در یخچال فریزر شما به وجود بیاورد و به شما خسارت بزند.

از دیگر کدهای خطای یخچال فریزر جنرال الکتریک می توانیم به کد خطای CC  یخچال جنرال الکتریک و کد خطای CI  یخچال جنرال الکتریک و کد خطای tc یخچال جنرال الکتریک و کد خطای tf یخچال جنرال الکتریک و کد خطای PF  کد خطای DE  و کد خطای E2  یخچال جنرال الکتریک و ارور HRS  در ساید بای ساید جنرال الکتریک و کد خطای ۸۸ یا ۸۹ یخچال جنرال الکتریک می‌توان اشاره کرد.

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیر یخچال ساید جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

ارور DF  در یخچال جنرال الکتریک

روش رفع ارور DF  در یخچال جنرال الکتریک

تمام یخچال های جدید دارای سیستم های تشخیص عیب می باشند یخچال فریزر جنرال الکتریک دارای سیستم هوشمند تشخیص عیب خودکار می باشد و به راحتی می‌تواند مشکلات یخچال فریزر شما را عیب یابی کند در هر زمانی که مشکلی برای یخچال فریزر شما به وجود آید یخچال فریزر جنرال الکتریک با نشان دادن کد ارور مخصوص به مشکل بر روی نمایشگر وجود عیب در یخچال را بیان می کند که بخشی از این عیب ها و کدها در قسمت بالا برای شما معرفی شد که در این بخش به عیب یابی و برطرف کردن مشکل ارورdf خواهیم پرداخت. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره این کدهای خطا و برطرف کردن مشکل آنها تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ممکن است برای شما هم این سوال پیش بیاید که این ارور نشانه چه می باشد باید گفته شود که این ارور معمولاً به خاطر دیفراست نکردند یا یخ زدایی در ۲۴ساعت گذشته می باشد البته ممکن است یکی از قطعات سیستم دیفراست نیز مشکل پیدا کرده باشد. لازم به ذکر است که گفته شود ارور کد df  در یخچال جنرال الکتریک نشان دهنده خرابی در قطعات زیر می باشد که باعث گرم شدن یخچال فریزر میشود.

  • وجود مشکل در یکی از قطعات هیتر دیفراست
  • سنسور دیفراست
  • المنت دیفراست
  • تایمر دیفراست

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

در صورت بروز مشکل در قطعات بالا با کد خطای df  رو به رو می‌شوید که منجر به مشکلات احتمالی بعدی نیز میشود بهتر است در صورت مشاهده این ارور و خطا هر چه سریع تر با مرکز تعمیرات مجاز یخچال فریزر جنرال الکتریک یا همان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک تماس بگیرید زیرا همان‌ طور که در قسمت های پیشین گفته شد این ارور ها و مشکلات باید توسط تعمیر کاران و تکنسین های حرفه ای و مجرب و دوره دیده در زمینه تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک برطرف شود زیرا دیگر تعمیر کاران ممکن است در این زمینه تخصصی نداشته باشند و یخچال فریزر شما را با مشکلاتی روبرو کنند که به شما خسارت وارد شود پس در نتیجه در چنین شرایطی بهترین راه حل تماس گرفتن با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی شرکت جنرال الکتریک میباشد.

 

دیگر خدمات ما: 

 

برچسب ها

#