نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

عیب یابی و رفع مشکل یکسره کار کردن ساید جنرال الکتریک

عیب یابی و رفع مشکل یکسره کار کردن ساید جنرال الکتریک

یکی از مهمترین مشکلاتی که ممکن است برای یخچال فریزر پیش بیاید این است که موتور آن به صورت دائمی کار کند این مشکل ممکن است برای همه یخچال فریزرها از بهترین برند ها مثل یخچال های ساید بای ساید جنرال الکتریک به وجود بیاید که می تواند باعث خاموش نشدن و کار کردن دائمی موتور یخچال فریزر شود. قرار دادن غذایی بسیار در داخل ساید یخچال جنرال الکتریک می تواند دمای داخل را بالا ببرد و موتور یخچال مجبور شود برای سرد کردن آنها و خنک کردن غذاهای درون یخچال به صورت دائمی کار کند. در ادامه به مشکل یکسره کار کردن ساید جنرال الکتریک و عوامل موثر بر آن بیشتر خواهیم پرداخت تا پایان مقاله با ما همراه باشید:

در صورت تمایل می توانید همین حالا از خدمات تخصصی و فوری نمایندگی جنرال الکتریک ما استفاده کنید. 

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیر یخچال ساید جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

عوامل موثر بر یکسره کار کردن ساید جنرال الکتریک

  • گرم بودن بیش از حد محیط بیرون یخچال

 تمامی یخچال فریزرهای جنرال الکتریک عایق بندی هستند و گرمای بیرون را به داخل خود جذب نمی کنند اما زمانی که گرمای بیرون یخچال بیش از حد عادی بالا باشد باعث گرم شدن یخچال جنرال الکتریک و اجزای آن شود. مواردی که می تواند باعث شود گرمای فضای بیرون به یخچال فریزر و اجزای آن وارد شود شامل موارد زیر می باشد:

  1. مجاورت و نزدیکی یخچال فریزر جنرال الکتریک در کنار وسایل گرمایشی همچون گاز و فر و غیره؛ لذا توصیه می شود که یخچال فریزر های خود را در مکانی قرار دهید که به وسایل گرمایشی نزدیک نباشد.
  2. قرار دادن یخچال فریزر در برابر نور مستقیم خورشید نیز باعث می‌شود که فضای که یخچال در آن قرار دارد بیش از اندازه گرم شود و در نتیجه این گرما به یخچال فریزر وارد شود.
  3. عدم تهویه مناسب در محیط نیز می‌تواند باعث جمع شدن بیش از حد گرما و به دنبال آن یکسره کار کردن یخچال جنرال الکتریک شود.
  4. گرم بودن بیش از حد محیط خانه به دلیل گرمای تابستان و یا گرم بودن فضای خانه در زمستان؛ در تابستان که فضای خانه گرم است و یا در زمستان که از وسایل گرمایشی استفاده می شود محیط خانه بیش از اندازه گرم می‌شود که می‌تواند به یخچال فریزر آسیب برساند. لذا توصیه می شود که یخچال فریزر خود را در محیط هایی که هوای مطبوعی دارند نگهداری نمایید.

یکسره کار کردن ساید جنرال الکتریک

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

  • خرابی برد یخچال و یکسره کار کردن ساید جنرال الکتریک

یکی از عوامل دیگری که باعث یکسره کار کردن یخچال فریزر جنرال الکتریک میشود خرابی برد آن می‌باشد؛ برد یک قطعه الکتریکی است که به عنوان مغز ساید یخچال جنرال الکتریک عمل می‌کند. در صورت خرابی برد یخچال بدون توجه به فرمان ترموستات برق به موتور رسانده می‌شود و موتور به صورت یکسره و بدون توقف کار میکند.

  • خرابی ترموستات داخلی

ترموستات ساید بای ساید وظیفه دارد دمای محیط دستگاه را با دمای تنظیم‌شده یخچال تطبیق دهد و از کاهش و افزایش آن جلوگیری نماید. لذا در هنگامی که هوای محیط دستگاه از میزان تنظیم شده کمتر باشد به برق یخچال دستور می دهد موتور ساید بای ساید روشن شود. زمانی که این ترموستات خراب باشد به رغم اینکه دمای یخچال به اندازه کافی خنک است، ممکن است دستور دهد موتور یخچال یک سر کار کند. برای رفع این مشکل باید خرابی ترموستات را تشخیص بدهید و از نمایندگی برای تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک و تعمیر و تعویض ترموستات داخلی یخچال کمک بگیرید.

  • خرابی سنسور های داخلی یخچال جنرال الکتریک

سنسورها دمای واقعی هوای موجود داخل دستگاه را اندازه گیری می کند چنانچه دماسنج داخل یخچال خراب شده باشد دمای واقعی محیط را به درستی نشان داده نمی شود و ترموستات به اشتباه دستور خاموش شدن یا روشن ماندن موتور را ابلاغ می‌کند. این مسئله یکی از رایج‌ترین علتهای یکسره کار کردن ساید یخچال جنرال الکتریک می باشد.

یکسره کار کردن ساید جنرال الکتریک

  • خرابی درب یخچال ساید جنرال الکتریک

بسته نشدن کامل درب باعث ورود هوای گرم به داخل یخچال فریزر میشود و  موتور برای خنک کردن هوای درون یخچال باید زمان بیشتری کار کند. بیش از حد باز و بسته کردن درب یخچال جنرال الکتریک ممکن است به دلایل زیر باشد:

  • باز و بسته شدن زیاد درب
  • وجود یک شیء در مسیر بسته شدن درب یخچال که مانع از بسته شدن کامل درب می شود.
  • خراب شدن درزگیر یخچال
  • تراز نبودن یخچال
  •  نصب اشتباه لولای درب یخچال فریزر جنرال الکتریک

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

  • خرابی دیفراست یخچال

یکی از علت های کار کردن دائمی یخچال ساید جنرال الکتریک، اختلال در عملکرد دیفراست یخچال می باشد. چنانچه مطمئن شدیم مشکل کار نکردن یخچال جنرال الکتریک مشکل دیفراست آن است. به احتمال زیاد باید به سراغ تایمر دیفراست برویم. در یخچال های مدرن و جدید از یک مدار حالت جامد برای تنظیم چرخه یخ زدایی یخچال استفاده می شود اما در یخچال های قدیمی تایمرهایی برای این وجود دارد، اگر تایمر به درستی کار نکند برای خنک کردن موتور یخچال با شکست روبرو می شود و این مسئله باعث می‌شود یخچال بصورت یکسره کار کند. برای رفع این مشکل باید از تعمیر کارهای تخصصی کمک بگیرید که دیفراست یخچال شما را تعمیر یا تعویض کنند.

  • خرابی فن و یکسره کار کردن ساید جنرال الکتریک

یکی دیگر از علت های یکسره کار کردن موتور یخچال ممکن است به علت خرابی فن آن باشد و فن سرما را  در یخچال به گردش در می آورد باعث می‌شود مواد غذایی درون یخچال خنک شود. به دلیل گذاشتن مواد غذایی فراوان در داخل یخچال فن دستگاه دچار اختلال می‌شود و نمی‌تواند هوای سرد را در فضای یخچال به گردش در بیاورد که باعث می‌شود یخچال توان کاهش دمای داخل آن را نداشته باشد. در این حالت پیام خاموش شدن کمپرسور ارسال نمی شود و یخچال به صورت یکسره کار میکند.

 

دیگر خدمات ما: 

 

 

برچسب ها

#