نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

کد خطای یخچال SA66 یخچال جنرال الکتریک

کد خطای یخچال SA66 یخچال جنرال الکتریک

در بین یخچال های پرفروش دنیا قطعاً نام یخچال جنرال الکتریک را بارها شنیده اید و شاید بعضی از اطرافیان شما از این یخچال ها در منزلشان استفاده می کنند.  ما در این مقاله قصد داریم به بررسی کیفیت یخچال جنرال الکترونیک ، ویژگی های آن  ، نظر کاربران و اهمیت نمایندگی ها و در آخر کد خطای یخچال SA66 یخچال جنرال الکتریک بپردازیم لطفا با ما همراه باشید.

یخچال جنرال الکتریک از برند های معروف لوازم خانگی در دنیا میباشد و این شرکت از بهترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده میکند و با استفاده از مکانیزم های پیشرفته و مدرن به اعتبار و وجه جهانی رسیده است . همین موضوع باعث شده است که این محصولات خانگی از سراسر دنیا مصرف کننده داشته باشند  و باعث ایجاد سود بسیار بالایی برای تولید کننده و صادر کننده گان  این لوازم خانگی شده است  و از کمپانی های بسیار معروف و پرطرفدار کشور آمریکا می باشد.

یکی از سیاست های کاری بسیار مهمی که این کمپانی دارد این است که از بهترین لوازم و قطعات استفاده می کند تا محصولات خود را با ۱۰۰ درصد کیفیت بالا به مشتریان و بازار عرضه کند و هدف آن جلب رضایت مشتریان خود می باشد. برای تشخیص اصل بودن یخچال می توانید به سایت این برند مراجعه کنید و با سرچ کردن مدل یخچال به اصالت این کالا پی ببرید و خیالتان راحت شود ولی اگر به سایت مراجعه کردید و مدل مورد نظر را جستجو کردید ولی چیزی پیدا نکردید این موضوع نشان دهنده تقلبی بودن کالا است، و باید موضوع را پیگیری کنید.

امکاناتی که یخچال جنرال الکتریک دارد

یکی از مسائل بسیار مهم امکانات و عملکرده این یخچال ها و فناوری های جدید آنها می باشد، در این رابطه باید گفت که این برند بهترین کیفیت و بالاترین طول عمر را دارد و برخلاف یخچال های کره ای مانند سامسونگ و ال جی که بعد از چند سال خرابی های آن شروع می شود، یخچال جنرال الکتریک حداقل تا ۱۰ سال به تعمیر نیاز نخواهد داشت و می‌توان گفت که خرید از این برند خرید مناسب و به صرفه ای  می باشد.

کد خطای یخچال SA66 یخچال جنرال الکتریک

 بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال جنرال الکتریک

این شرکت یک شرکت آمریکایی است که در شهر بوستون سیتی واقع است و در سال ۱۹۹۲ یعنی ۱۲۸ سال پیش شروع به کار کرده است . این کارخانه برای ارسال و فروش محصولات خود محدودیتی ندارد و به همه کشورهای دنیا محصولات خود را ارسال می کند و نمایندگی هایی جهت  فروش در همه جای دنیا قرار داده است و محصولات دیگر این کارخانه لوازمی مانند ماشین لباسشویی ، موتورهای هواپیما ، همچنین موتور های الکترونیکی، محصولات پزشکی ، نرم افزارهای کامپیوتری و توربین های بزرگ بادی نیز می باشند، و در سال ۲۰۲۰ طبق آمارهای گرفته شده نزدیک به ۲۵۰ هزار نفر به طور حضوری و غیر حضوری در این شرکت مشغول به همکاری می باشد.

مزایای یخچال جنرال الکتریک از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • طول عمر بالا
  • گنجایش مواد غذایی
  • صفحه نمایشگر ال ای دی
  • یخساز اتوماتیک پیشرفته
  • سیستم عیب یابی برای تشخیص خطا یا ارور
  • پخش سرما در تمام محیط یخچال
  • حالت تعطیلات حالت power freeze
  • حالت power fridge
  • تنظیم دمای مناسب یخچال و فریزر به صورت

 

معایب یخچال جنرال الکتریک از نظر مصرف کنندگان 

یخچال های جنرال الکتریک یخچال  های خوبی هستند و از نظر کیفیت و کارایی  بسیار عالی هستند اما اگر بخواهیم به مشکلات متداول یخچال  جنرال الکتریک بپردازیم می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که خوده نمایندگان اصلی این برند آمریکایی در ایران نیستند و گاهی مشتریان از خدمات پس از فروش نمایندگان تعمیر این محصول شکایت می‌کنند.

کد خطای یخچال SA66 یخچال جنرال الکتریک

اهمیت نمایندگی

تعمیرات این محصولات امری کاملا تخصصی و مستلزم به تجربه و مهارت کافی می باشد از این رو برای تعمیر لوازم حتماً باید با نمایندگی های رسمی این برند تماس بگیرید. علاوه بر این موضوعات استفاده از نیروهای متخصص در این نمایندگی ها باعث بالا بردن کیفیت خدمات به مشتریان خواهد شد و این نیروها قادر هستند در زمان بسیار کوتاهی علت خرابی را به درستی تشخیص دهند و همچنین تا جای ممکن اقدام به تعمیر قطعات خراب شده کنند و در صورت لزوم به تعویض آن بپردازند و از قطعات اورجینال استفاده کنند . مدت زمان تعمیر یکی دیگر از نکات بسیار مهم است که جزو تعهدات این نمایندگی مجاز تعمیرات  جنرال الکتریک میباشد و همچنین مدت زمان این فرایند به  درخواست مشتری و استانداردهای زمانی تعریف شده تعیین می شود،

تکنسین موظف است که در زمانی که تعیین شده تعمیر را به خوبی انجام دهد و این امر باعث کسب امتیاز مثبت میشود و از طرفی هرگونه تاخیری در تحویل کالای مورد تعمیر باعث امتیاز منفی و می شود و در کل مجموعه این امتیاز ها جایگاه تکنسین را مشخص میکند و در نتیجه افرادی که امتیاز کمی دریافت کردند اخراج می شوند و افرادی که امتیاز مثبت دارند گواه بر تخصص و تجربه و وقت شناسی  تکنسین است و دقیقا همین نظارت ها و سخت گیری ها موجب  شده است که تکنسین‌ها از تمام تخصص و تجربه خود استفاده کند و در این راستا تلاش  کنند و همواره به دنبال رضایت و رفاه حال مشتریان خود می باشد ، حال با توجه به این تعاریف بهتر در میابیم که مراجعه به نمایندگی ها برای تعمیرات بسیار ضروری می باشد و شما با مراجعه به  نمایندگی ها می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت خدمات خود مطلع شوید.

علت ارور و کد خطای یخچال SA66 یخچال جنرال الکتریک

در حقیقت این کد یک کد خطا نیست و به این معنا است که یخچال در حالتsabbath  می باشد. در این زمان کافی است که شما تنها دکمه کلیدهای قفل و چراغ را فشار داده و ۳ ثانیه نگه دارید تا از آن حالت خارج شوید و برای برخی از مدل ها باید کلید های زنگ هشدار و چراغ را فشار داده و آن را حدود ۳ ثانیه نگه دارید. در بسیاری از نسل های جدید یخچال این حالت عرضه می شود و برای تعطیلات و به ویژه روز های مذهبی کار می کند و در این حالت هنگامی که شما در اطراف نیستید ویژگی های پیشرفته دستگاه را خاموش میکند.

برچسب ها

#