نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه

در حال حاضر در تمام خانه وسایل برقی و همچنین شاندیز وجود دارد که هر کدام از آن ها  با روش های مختلفی می توانند سبب آسان شدن امور مربوط به خانه می شود یکی از وسایل برقی که امروزه در بیشتر خانه ها استفاده می شود ماشین لباسشویی است که استفاده از آن سبب شده است تا میزان زیادی از وقت شما که صرف شست و شوی لباس میشد باکیفیت باقی بماند و شما از آن برای انجام امور دیگر استفاده کنید‌.

ماشین های لباسشویی توسط برند های مخالفی طراحی و تولید می شوند که هر کدام از این برند ها نیز دارای محبوبیت هایی در میان افراد هستند. یکی از این برند های محبوب مابه است. افراد زیادی در حال حاضر از ماشین لباسشویی مابه در خانه های خود استفاده می کنند.مابه برای اطمینان دادن به افرادی که از آن ها خرید می کنند در شهر های مختلفی نمایندگی دارد که این نمایندگی ها در صورت وجود مشکل می توانند به افراد به بهترین شکل کمک کنند و آن ها را راهنمایی کنند.در ادامه ما بیشتر درباره نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه توضیح می دهیم.

تعمیرات مابه

در ارتباط با نمایندگی تعمیرات مابه می توان گفت که در هنگامی که محصولات خانگی مابه دچار مشکل شوند می توانند به افراد کمک کنند و مشکل را برطرف کنند همچنین می توان گفت که خدمات تعمیر مابه بعد از انجام امور مشتریان و برطرف کردن مشکل وسایل خانگی به آن ها گارانتی می دهند تا در صورت وجود مجدد مشکل برای لوازم خانگی افراد بت آنند از گارانتی آن استفاده کنند و مشکل را برطرف کنند.

همچنین می توان‌گفت که شرکت تعمیرات مابه براسای نیاز افراد  کلیه قطعاتی که ارائه می کند اصل و اورجینال است و این موضوع برای افراد بسیار مهم نیز می باشد زیرا استفاده از ابزار تقلبی سبب می شود  بعد از مدت کمی لوازم خانگی مابه شما باز هم دچار مشکل شود و در مواقعی امکان دارد باعث اسیب دیگر قطعات هم  بشود و مشکل شما چند برابر شود و هزینه های بیشتری را برای شما ایجاد کند پس به شما توصیه میکنیم که حتما از مراکز معتبر و  همچنین مورد اعتماد  خرید کنید و حتما از مشاورین و افراد متخصص مربوطه برای خرید درست کمک بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه

سرویس ماشین مابه لباسشویی شامل چه مواردی می شود؟

می توان گفت که سرویس ماشین لباسشویی در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه شامل موارد بسیار مختلفی می شوند که در ادامه برخی از این موارد را معرفی می کنیم تا شما بیشتر با آن ها آشنا شوید و در صورت نیاز بتوانید به خوبی از آن ها استفاده کنید.

  1. بلبرینگ ، کاسه نمد و سه نظام ماشین لباسشویی سرویس می شوند.
  2. پمپ تخلیه ماشین لباسشویی چک می شود.میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی بررسی می شود.
  3. میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی بررسی می شود.
  4. شیر الکتریکی ماشین لباسشویی سرویس می شود.
  5. فیلتر لباسشویی تعویض می شود و جرم گیری انجام می گردد.
  6. سلامت موتور ماشین لباسشویی بررسی می شود.
  7. دیگ ماشین لباسشویی سرویس می شود.
  8. هیدروستات ماشین لباسشویی سرویس می گردد.
  9. لاستیک دور درب ماشین لباسشویی چک می شود.

بخشی از خدمات ما در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی

 برای جلوگیری از ایجاد مشکل برای ماشین لباسشویی خود بهتر است هر ۶ماه یک بار ماشین لباسشویی خود را توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه سرویس کنید.همچنین این امر سبب کاهش هزینه های احتمالی شما نیز می شود زیرا از ایجاد مشکل های بزرگ جلوگیری می کند.در ادامه بعضی از خدمات در حوزه تعمیر ماشین لباسشویی را معرفی می کنیم.

  • بررسی ارورهای ماشین لباسشویی
  • رفع ارورهای ماشین لباسشویی
  • جرم گیری ماشین لباسشویی
  • بررسی و تعویض شیر الکترونیکی
  • بررسی و تعویض لاستیک دور درب
  • بررسی، تعمیر و تعویض پمپ تخلیه
  • بررسی و عیب یابی کمک ماشین لباسشویی
  • بررسی و عیب یابی دیگ ماشین لباسشویی
  • بررسی و عیب یابی موتور ماشین لباسشویی
  • بررسی و عیب یابی هیدرواستات ماشین لباسشویی
  • بررسی و عیب یابی میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه

چند نمونه از مشکلات رایج لباسشویی مابه و نحوه ی برطرف کردن آنها

  • درب ماشین لباسشویی باز نمی شود: زمانی که  درب ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده است و باز نمی شود اول شما باید آن را چک کنید که برنامه شست و شو متوقف شده باشد. هنگامی که برنامه شست و شو متوقف شد  بهتر است با تعمیرکار تماس بگیرید ریرا در این هنگام لازم است میکروسوئیچ های دستگاه را تعویض کنید.
  • لباسها بعد از خارج شدن از ماشین نم دارند: گاهی ممکن است که است بیش  از مقدار طبیعی  ماشین را پر از لباس کرده باشید، که در این هنگام  لباس ها خشک نمی شوند. پس بهتر است شما به این نکته توجه کنید که در هنگام شست و شوی لباس ها بهتر است به اندازه ظرفیت ماشین لباسشویی در آن لباس قرار دهید.همچنین ممکن است فرآیند تخلیه به خاطر  مسدود شدن پمپ تخلیه به درستی  انجام نشود که در این هنگام باید پمپ تخلیه بررسی شود.
  • لباسشویی صدای زیادی می دهد: گاهی ممکن است‌ به علت این که شما لباس ها را به صورت نامنظم درون ماشین لباسشویی ریخته ای برنامه شستشوی ماشین لباسشویی به درستی کار نکند و یا متوقف بشود در این هنگام امکان دارد که  لباس ها را مجدد درون دستگاه بگذارید و یا ممکن است که یک ابزارنوک تیزی در پمپ یا درام دستگاه افتاده باشد و یا گیر کرده باشد در این صودت شما باید سریع فرآیند شست و شو را قطع کنید و پمپ را نیز بررسی کنید.همچنین این امکان نیز وجود آورد که  لباسشویی شما  بر روی سطح صاف و مناسبی  قراره نگرفته باشد و تراز نباشد که در این هنگام برای همسان شدن لباسشویی، پیچ هایی را زیر آن قرار دهید.

اگر تمامی موارد را بررسی کردید و مشکل حل نشد، امکان دارد که موتور دچار مشکل و یا خرابی  شده باشد و در این هنگام  نیاز است که برای بررسی کردن موتور با تعمیرکار با تجربه و کار بلد در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه تماس بگیرید و از آن نیز کمک بگیرید که موتور دستگاه شما را چک کند و در صورت امکان آن را نیز تعمیر کند و مشکل شما را نیز برطرف کند‌

برچسب ها

#