نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی وایت هاوس

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی وایت هاوس

می توان گفت که در حال حاضر وسایل الکترونیکی گوناگونی توسط شرکت ها و همچنین برند های مختلف تولید می شوند که هر کدام از آن ها نیز به  روش های متفاوتی سبب شده اند تا زندگی افراد راحت تر شود. می توان گفت که یکی از این ابزار برقی ماشین ظرفشویی است که توسط متخصصین و همچنین افراد با تجربه در شرکت های گوناگون طراحی و تولید شده است.استفاده از این ابزار برقی سبب شده است تا افراد از هدر رفتن وقت خود جلوگیری کنند و وقت خود را صرف انجام امور دیگر خود کنند. همچنین می توان گفت که شرکت  تولید کننده ماشین ظرفشویی وایت هاوس در نقاط مختلف کشور دارای نمایندگی هایی هستند که در صورت لزوم می توانند به افراد کمک کنند.در ادامه ما بیشتر درباره نمایندگی های وایت هاوس توضیح می دهیم.

سرویس ماشین ظرفشویی وایت هاوس

می توان گفت که کلیه لوازم جانبی و قطعات مورد نیاز ماشین لباسشویی وایت هاورس نیاز دارند تا در دوره های زمانی مشخص تعمیر و بازرسی شوند تا در صورت وجود مشکل آن را برطرف کنند تا مشکلات حدی تری ایجاد نشود.همچنین می توان گفت که سرویس ماشین ظرفشویی سبب می شود تا شما در صورت وجود ایراد در ماشین ظرفشویی آن را زودتر برطرف کنید و از ایجاد هزینه های سنگین جلوگیری کنید.

کار نکردن ماشین ظرفشویی وایت هاوس

می توان گفت که در برخی مواقع  که دستگاه ماشین ظرفشویی شما دچار مشکل می شود و در پی آن نیز خاموشی می شود می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد از جمله این دلایل می تواند به مواردی زیر اشاره کرد ممکن است در  شیلنگ آب ورودی دستگاه مشکلی ایجاد شده باشد و آن را خراب کرده باشد و یا ممکن است در برخی مواقع  درب دستگاه به درستی بسته نشده باشد، قطعی آب به وجود آمده باشد،همچنین می توان‌گفت که ممکن است شما در اثر حواس پرتی دکمه ی استارت برنامه را نزده باشید یا این که مشکل در این بخش دستگاه باشد که تمامی این موارد می تواند دلیل ایجاد مشکل و یا علتی برای خاموش شدن دستگاه ماشین ظرفشویی وایت هاوس باشد.پس می ت آن گفت کا دلایل مختلفی در طول عمر دستگاه می ت اند باعث ایجاد مشکل برای ماشین ظرفشویی شود.

ماشین ظرفشویی وایت هاوس

متداول‌ترین مشکلات ماشین ظرفشویی

امروزه ماشین ظرفشویی های مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام از آن ها نیز دارای طرفداران بسیار زیادی هستند. همچنین می توان ماشین ظرفشویی در طول عمر خود ممکن است دچار مشکلات مختلفی شود که در برخی مواقع نگرانی هایی را برای افراد مختلف ایجاد می کند اما همیشه این گونه کیست و در گاهی اوقات مشکلات ماشین ظرفشویی به راحتی حلی شود.در ادامه برخی از مشکلات رایج ماشین ظرفشویی را بیان می کنیم.

  • تمیز نشدن ظرف‌ها

می توان‌گفت که در صورتی که شما ظرف‌های خو را به روش صحیح در ماشین ظرفشویی می‌ گذارید و پیش از چیدمان خرده غذاهای بزرگ را از روی ظروف پاک می‌کنید و آن ها را تمیز می کنید اما در این مواقع  باز هم شمت با خاموش شدن دستگاه مواجه می شوید در این هنگام شما باید به دنبال مشکل در مکانیزم دستگاه باشید و بعد از بررسی و شناسایی آن را با کمک افراد متخصص برطرف کنید می توان گفت اولین مشکل مکانیکی که ممکن است سبب شود تا ظرف های شما به خوبی تمیز و پاک نشود  مسدود شدن  و بسته شدن خروجی بازوهایی است که آب را روی ظروف با فشار اسپری می‌کنند.

مشکل دومی که ممکن است سبب ایجاد مشکل و همچنین گرفتگی فیلتر اصلی دستگاه است. اگر به تعمیر ماشین ظرفشویی خانه خود مانند تعمیر ماشین لباسشویی اهمیت می‌دهید و برای شما این موضوع مهم است؛ باید این دستگاه را در زمان های مشخصی سرویس کنید تا از ایجاد این گونه مشکلاتی جلوگیری شود.

ماشین ظرفشویی وایت هاوس

  • نشتی ماشین ظرفشویی

می توان‌گفت که یکی از رایج ترین مشکلات ماشین ظرفشویی نشت آب از درب ماشین ظرفشویی  است که در زمان های گوناگونی ممکن است برای این وسیله برقی اتفاق بیفتد مهم ترین دلیل این مشکل یعنی نشتی، پارگی واشر در اطراف درب است. پس می توان گفت که  در اولین مرحله شما باید  درب ماشین را باز کرده و بخ صورت کامل واشر دور آن را بررسی کنید تا بتوانید در صورت وجود مشکل آن را متوجه شوید زمانی که این واشر دچار پارگی یا ترک خوردگی شده باشد؛ در این هنگام شما باید با یکی از نمایندگی‌های مجاز یا تعمیرگاه‌های تخصصی تماس گرفته و از تکنسین ها و افراد متخصص برای حل مشکل خود کمک بگیرد و مشکل ماشین ظرفشویی خود را حل کنید و واشر را نیز عوض کنید.

در زمانی  که واشر درب سالم باشد اما همچنان دستگاه شما  با مشکل نشتی مواجه باشد باید سوئیچ شناور توسط تعمیرکار مورد بررسی قرار داده شود. سوئیچ شناور قطعه‌ای است که مقدار آب موجود در ماشین ظرفشویی را کنترل و همچنین بررسی می‌کند. هنگامی که این شناور دچار مشکل شود؛ مقدار آبی که وارد دستگاه می‌شود از ظرفیت آن معموملی آن بیشتر شده و مقدار اضافی آن به شکل نشتی از درب دستگاه خارج می‌شود.

  • بوی بد

زمانی که شما در هنگام  باز کردن درب دستگاه ماشین ظرفشویی بوی بدی را احساس می کنید  زمان آن است که کلیه فیلترهای ماشین ظرفشویی را در یک بازرسی دوره‌ای تمیز و پاکیزه و همچنین سرویس کنید. گاهی ممکن است یک ظرف پلاستیکی کوچک یا یک تکه پلاستیکی روی المنت گرمایشی دستگاه ذوب شده باشد و بوی پلاستیک سوخته از ماشین ظرفشویی خارج شود. برای حل این مشکل، باید ظرف پلاستیکی خراب شده را از ماشین ظرفشویی خود خارج کرده و روی المنت را تمیز کنید.

این امر سبب پاکیزگی ماشین ظرفشویی شما نی شود و شما دیگر بوی بد را در هنگام باز کردن درب ماشین ظرفشویی خود احساس نمی کنید همچنین این بررسی به شما کمک می کند تا در صورت وجود مشکلات دیگر به راحتی آن ها را شناسایی کنید و برای حل آن ها نیز اقدام کنید و با کمک افراد متخصص این مشکلات را برطرف کنید‌همچنین شما می تواند برای حل مشکل ماشین ظرفشویی خود از نمایندگی تعمیرات وایت هاوس آن نیز کمک بگیرید

برچسب ها

#