نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

سوختن و یا از فشار افتادن موتور یخچال فریزر جنرال الکتریک

سوختن و یا از فشار افتادن موتور یخچال فریزر جنرال الکتریک

امروز در این مقاله به بررسی سوختن و یا از فشار افتادن موتور یخچال فریزر جنرال الکتریک خواهیم پرداخت برای کسب اطلاع بیشتر لطفا با ما همراه باشید.

یخچال فریزر ها و ساید بای ساید ها و تمامی مدل های یخچال های جنرال الکتریک امروزه مجهز به بهترین و عالی ترین موتورهای یخچال می باشند. لازم به ذکر است که گفته شود هنگامی که یخچال جنرال الکتریک را می خرید موتور کمپرسور آن می تواند به مدت ۱۰ الی ۱۵ سال عمر کند. در مدل های جدید یخچال های جنرال الکتریک به دلیل استفاده از تکنولوژی روز دنیا از موتور اینورتر استفاده میشود که این موارد در موتورهای قدیمی تر معمولی می باشد .

همان طور که می دانید موتور یا کمپرسور یخچال از مهم ترین و اصلی ترین قطعات یخچال جنرال الکتریک می باشد. کمپرسور یا موتور ها با گذشت زمان بر اثر عوامل مختلفی مانند رعایت نکردن برخی موارد در نگهداری از یخچال ها دچار مشکلات و خرابی هایی می شوند. که این مشکلات و خرابی ها نیازمندی تعمیرات یخچال را به همراه دارد.

از مشکلات رایجی که سبب خراب شدن ، سوختن و یا از فشار افتادن موتور یخچال فریزر جنرال الکتریک می شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:• نشتی گاز
• کثیف بودن کمپرسور
• وجود یخچال در محیط گرم
• تنظیم نامناسب دما
• خرابی نوار لاستیکی دور درب
• زیاد بودن عمر یخچال
• معیوب بودن فن های یخچال

در صورت تمایل می توانید همین حالا از خدمات تخصصی و فوری نمایندگی جنرال الکتریک ما استفاده کنید. 

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

سوختن و یا از فشار افتادن موتور یخچال فریزر جنرال الکتریک

عیب یابی یخچال فریزر جنرال الکتریک

عیب یابی یخچال با بررسی مواردی که در بالا به آنها اشاره شد انجام می شود و میتوانید تمامی عیب های یخچال را پیدا کنید و آنها را از بین ببرید و برای رفع کردن آنها اقدام کنید. از عوامل مهمی که در معیوب شدن موتور کمپرسور یخچال جنرال الکتریک نقش دارد می‌توان به نشتی گاز یخچال اشاره کرد نشتی گاز یخچال می تواند به خاطر موارد مختلفی اتفاق بیفتد برای مثال ضربه خوردن لوله های مویی و همین طور سوراخ شدن لوله ها. وقتی به هر دلیلی گاز داخل یخچال ها کم می شود کمپرسور مجموعه می باشد برای تولید سرما تحت فشار زیادی قرار بگیرد چه باید بدانید این عمل آسیب بسیار جدی و زیادی را به کمپرسور وارد می‌کند و ممکن است که بعد از مدت کوتاهی کمپرسور یا موتور یخچال از کار بیفتد.

زمانی که گاز موتور یخچال فریزر یا یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک کاهش پیدا کند و کم شود منجر می شود تا موتور به صورت یکسره کار کند و حتی از آن صداهایی نیز به گوش برسد. نکته قابل توجه این است که اگر شما نسبت به این موارد بی توجه باشید و یا پس از مدت طولانی تازه به آن توجه کنید و به فکر تعمیر آن بیفتید باعث شده اید که آسیب جدی به موتور یخچال جنرال الکتریک شما وارد شوید و شما مجبور می باشید هزینه بیشتری را حداقل ۳ میلیون تومان بیشتر هزینه کنید که اگر در همان زمان خرابی اقدام به درست کردن آن می کردید هزینه بسیار کمی را پرداخت می‌کردید.

از دیگر دلایل و مواردی که موجب خراب شدن موتور یخچال جنرال الکتریک می شود کثیف بودن لوله ها یا سیم پیچ های کندانسور یخچال می باشد. زمانی که لوله های کندانسور در اثر گذشت زمان گرد و غبار را جذب می کنند این لوله ها پوشیده از گرد و خاک می شوند و این موارد باعث می‌شود تا از دست مناسب گرما جلوگیری شود. برای جلوگیری از به وجود آمدن چنین مشکلی به شما پیشنهاد می‌کنیم که به طور مداوم لوله‌های کندانسور را تمیز کنید با انجام تمیز کردن و شستشوی کندانسور به راحتی می توانید جلوی بروز مشکلات مثل سرما نداشتن یخچال و خرابی موتور یخچال را بگیرید.

به شما توصیه می شود که تا حدی که ممکن است از تعمیر موتور یخچال جنرال الکتریک در مواردی که ضرورت خاصی ندارد جلوگیری کنید زیرا ممکن است بعد از مدتی موتور یخچال دوباره دچار عیب و ایراد و خرابی شود و تعمیر نیاز داشته باشد ولی اگر تعویض موتور یخچال جنرال الکتریک را انجام دهید عمر بیشتری از تعمیر آن خواهد داشت.

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیر یخچال ساید جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

سوختن و یا از فشار افتادن موتور یخچال فریزر جنرال الکتریک

تعمیر موتور کمپرسور یخچال جنرال الکتریک

در رابطه با تعمیر موتور کمپرسور یخچال جنرال الکتریک باید گفته شود که به هیچ عنوان در صورت بروز خرابی در یخچال جنرال الکتریک و دیدن عیب و ایرادهای در آن خودتان اقدام به درست کردن و تعمیر یخچال جنرال الکتریک نکنید زیرا شما سررشته و مهارت لازم و کافی را در این حرفه و در این کار ندارید و ممکن است به خودتان آسیب برسانید و علاوه بر آن کاری کنید که مشکل یخچال شما دو برابر شود و در مواردی دیگر قابل تعمیر نباشد و یا مشکلی که می توانید با هزینه بسیار کم آن را حل کنید را به مشکلی بزرگ تبدیل کنید که مجبور به پرداخت هزینه های بسیار بیشتری باشید پس به شما توصیه می شود که به هیچ عنوان به صورت سر خود دست به تعمیر یخچال خود نزنید.
اگر یخچال جنرال الکتریک شما با هرگونه خرابی و مشکلی مواجه شد بهترین کار برای شما تماس گرفتن با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک می باشد زیرا آن ها می‌توانند با فرستادن افرادی مجرب با داشتن دانش و مهارت کافی در این حرفه یخچال شما را به درستی تعمیر کنند و در مدت زمان بسیار کوتاهی به شما تحویل دهند.

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

در صورت تماس گرفتن با نمایندگی جنرال الکتریک و فرستادن تکنسین ها و متخصصین با تجربه شما می‌توانید اطمینان خاطر داشته باشید که آنها یخچال جنرال الکتریک شما را به بهترین نحو ممکن تعمیر می کنند و امکان هیچ گونه خطا و خرابی یخچال توسط تعمیر کاران و تکنسین ها برای شما وجود ندارد در صورتی که اگر شما یخچال فریزر خود را به دست تعمیرکارانی که نمی شناسید و برای نمایندگی یخچال جنرال الکتریک نمی باشند بدهید ممکن است با مواردی آشنا نباشند و مشکل یخچال شما را بیشتر کنند و شما مجبور به پرداخت هزینه های بیشتری به شوید . از طرف دیگر اگر تعمیر کاران و تکنسین ها از طرف نمایندگی برای شما فرستاده شوند و یخچال فریزر شما نیازمند تعویض قطعات باشد شما می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که از قطعات اورجینال و اصل برای یخچال فریزر شما استفاده می شود هیچ گونه قطعات تقلبی را برای شما استفاده نمی‌کنند.

دیگر خدمات ما: 

 

برچسب ها

#