نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

کد خطای ۸۸ یا ۸۹ در ساید بای ساید جنرال الکتریک

کد خطای ۸۸ یا ۸۹ در ساید بای ساید جنرال الکتریک

 کد خطای ۸۸ یا ۸۹ در ساید بای ساید جنرال اکتریک مبحثی است که امروز به آن پرداخته ایم و در ادامه علل و روش های رفع این ارور بررسی می کنیم.  ارور ها معمولا در صفحه نمایش دستگاه برای هشدار دادن به کاربر به نمایش درمی‌آیند تا بتوانند کاربر را با مشکلی که پیش آمده است و ماشینی که در جریان است آشنا کنند و او را آگاه کنند که مشکلی پیش آمده است. همان طور که می دانید خطاهای زیاد و مختلفی در یخچال ها بروز می کند بنابراین سازندگان یخچال فریزر ها برای راهنمایی کردن مصرف کننده در تلاش می باشند تا به کمک بعضی از علامت ها و برخی از کدها مصرف کننده را برای رفع مشکل آگاه کنند و بتوانند برای پیدا کردن مشکل به او کمک کنند. همین طور است دیگر راه حل های فهمیدن مشکلات یخچال فریزر ها دفترچه های راهنمایی می باشد که در هنگام خرید به شما تحویل داده می شود و شما می توانید هنگام بروز هر گونه مشکلی دفترچه های راهنمای یخچال فریزر خود را مطالعه کنید تا با مشکل آنها آشنا شوید و اطلاع کافی را به دست بیاورید.

 به شما توصیه می شود که در هنگام بروز هرگونه مشکلی حتماً با نمایندگی یخچال فریزر خود تماس بگیرید و تعمیر یخچال فریزر خود را به دست آن‌ها بسپارید زیرا تعمیر کاران و تکنسین های نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بسیار مجرب و حرفه ای می باشند و تمامی با ایراد های یخچال فریزر شما را به راحتی پیدا می‌کنند و مشکل شما را در سریعترین زمان ممکن حل میکنند اما اگر شما یخچال فریزر خود را به دست تعمیر کاران ای به جز تعمیر کاران نمایندگی بسپارید ممکن است برای یخچال فریزر شما مشکلاتی پیش بیاید روش ما ضرر برسد از همین رو پیشنهاد می شود که حتماً با نمایندگی یخچال فریزر خود تماس بگیرید. در ادامه شما را با نوعی از این کدهای خطا و ارور ها آشنا خواهیم کرد.

در صورت تمایل می توانید همین حالا از خدمات تخصصی و فوری نمایندگی رسمی جنرال الکتریک ما استفاده کنید. 

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

خطای ۸۸ یا ۸۹ در ساید بای ساید جنرال الکتریک

کد خطای ۸۸ یا ۸۹ در ساید بای ساید جنرال الکتریک

ارور ۸۸ یا ۸۹ هنگامی به وجود می آید و بروز می‌کند که صفحه کنترل دستگاه نوسان بسیار شدیدی را در جریان برق دارا باشد برای برطرف کردن این گونه ارور بهتر است که یخچال فریزر خود را به مدت ۵ دقیقه از برق جدا کنید و سپس مجددا به برق وصل نمایید و دستگاه را به صورت مجدد راه اندازی کنید. ارور ۸۸ یا ۸۹ یخچال های جنرال الکتریک یکی از مهم‌ترین ارور های یخچال جنرال الکتریک می باشد ارور ۸۸ یا ۸۹ به این معنی می باشد که مشکل جدی در قسمت پاور یا برق یخچال به وجود آمده است در صورت مشاهده این ارور سریع یخچال را از برق بکشید بیرون و با تکنسین تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک تماس بگیرید و بهترین راه در این مواقع تماس گرفتن با نمایندگی یخچال فریزر جنرال الکتریک می باشد.

برای تعمیر ارور ۸۸ یا ۸۹ یخچال جنرال الکتریک یکبار یخچال را از برق بیرون بکشید و بعد از ۵ دقیقه دوباره یخچال فریزر جنرال الکتریک را به برق متصل کنید اگر دوباره و مجدداً این مشکل را داشتید به هیچ عنوان به صورت مجدد یخچال را به برق نزنید ممکن است که این کار باعث سوختن برد الکتریکی دستگاه بشود. همانطور که در قسمت های پیشین گفته شد در صورت بروز چنین مشکل هایی حتماً با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی و یخچال فریزر جنرال الکتریک تماس بگیرید تا تکنسین ها و تعمیر کاران حرفه ای و با سابقه ای را برای تعمیر یخچال فریزر شما بفرستند و شما از کیفیت کار آنها و استفاده از قطعات اورجینال همین طور حرفه‌ای بودن آنها اطمینان خاطر خواهید داشت. زیرا همان طور که میدانید اگر شما یخچال فریزر خود را به دست تعمیر کاران ای به جز تعمیر کاران نمایندگی جنرال الکتریک بسپارید ممکن است در حد لازم مهارت را برای تعمیر اینگونه یخچال فریزر نداشته باشند و علاوه بر مشکلات و خطاهایی که در یخچال وجود دارد مشکلات دیگری نیز به بار بیاید از این رو بهترین کار سپردن یخچال فریزر به دست تعمیر کاران مجرب و حرفه ای نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک می باشد.

همان طور که گفته شد این ارور در صورتی اتفاق می افتد و ایجاد می شود که در جریان برق نوسانات شدیدی به وجود آمده باشد نحوه رفع عیب و خطای کد ۸۸ یا ۸۹ یخچال فریزر جنرال الکتریک به صورت زیر می باشد اگر یخچال فریزر جنرال الکتریک شما هم با این مشکل مواجه شده است موارد زیر را با دقت بخوانید و بررسی کنید و پس از آن در صورت نیاز با تعمیرکار نمایندگی یخچال فریزر جنرال الکتریک تماس بگیرید.

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

خطای ۸۸ یا ۸۹ در ساید بای ساید جنرال الکتریک

نحوه رفع عیب کد خطای ۸۸ و ۸۹ یخچال فریزر جنرال الکتریک به شرح زیر می باشد

  • به مدت ۵ دقیقه یخچال را از برق بکشید و پس از آن به صورت مجدد دوباره یخچال فریزر خود را به برق متصل کنید.
  • هم چنین ممکن است صفحه کنترل یخچال به دلیل نوسانات شدیدی که در برق به وجود آمده است دچار ایراد شده باشد در این صورت لازم است یخچال را از برق بکشید.

به این نکته توجه کنید که به هیچ عنوان خودتان اقدام به درست کردن و تعمیر یخچال فریزر خود نکنید زیرا ممکن است یخچال فریزر خود را به صورت کامل خراب کنید زیرا شما حرفه لازم و کافی را برای این کار ندارید و بهتر است که این کار را به دست متخصصان و تکنسین های با تجربه و حرفه ای بسپارید. و یا ممکن است یخچال فریزر شما نیاز داشته باشد که برخی از قطعات آن را تعویض کنید و به همین دلیل تکنسین ها و تعمیر کاران نمایندگی جنرال الکتریک بهترین گزینه برای این کار می باشند زیرا شما می توانید از اورجینال و اصل بودن قطعات به صورت کامل اطمینان خاطر داشته باشید.

دیگر خدمات ما: 

 

برچسب ها

#