نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

 برخی از اوقات ایرادات کوچک و جزئی ماشین لباسشویی نادیده گرفته می‌شود در صورتی که با یک کار ساده مشکل برطرف می‌شود و از وارد شدن خسارات و مشکلات جدی در ماشین لباسشویی  جلوگیری به عمل می آید. یکی از مشکلاتی که ممکن است در تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک به وجود بیاید این است که لباسشویی تخلیه نکند وقتی این مشکل به وجود می‌آید که پمپ تخلیه معیوب باشد و یا تسمه دستگاه پاره شده باشد حتی ممکن است شیلنگ تخلیه نیز باعث عدم تخلیه ماشین لباسشویی شود ما در این مقاله در مورد تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی جنرال الکتریک صحبت می‌کنیم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.‌

در صورت تمایل می توانید همین حالا از خدمات تخصصی و فوری نمایندگی رسمی جنرال الکتریک ما استفاده کنید. 

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

تعمیر پمپ ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

 پمپ ماشین لباسشویی یکی از مهمترین قطعات در این وسیله است. خرابی در سطح آن تاثیر مستقیمی بر عملکرد ماشین لباسشویی دارد  زیرا وظیفه اصلی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی تخلیه آب می باشد و اگر خراب شود آب از ماشین لباسشویی تخلیه نمی شود و حالا تصور کنید اگر آب ماشین لباسشویی تخلیه نشود چه اتفاقی می تواند بیفتد‌ ماشین لباسشویی نمی تواند عملکرد مناسب خود را داشته باشد و از کار می‌افتد. تعمیر و تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی به دانش و تخصص بالایی نیاز دارد و باید ابزار تخصصی انجام این کار را داشته باشید.

پمپ تخلیه ماشین لباسشویی چگونه کار میکند؟

ماشین لباسشویی زمانی که لباس های یک کثیف را می شوید  این شستشو باید تخلیه شود و به صورت کامل توسط پروف دستگاه تخلیه از دستگاه خارج شود تا ماشین لباسشویی بتواند به درستی کار خود را انجام دهد. در برخی از موارد ممکن است این فیلتر خود مسدود شود، مشکلاتی که برای پمپ تخلیه ماشین لباسشویی به وجود می‌آید معمولاً قابل تعمیر نیستند و هنگام ایجاد اختلال در پودر ماشین لباسشویی شما باید آن را تعویض کنید و همانطور که گفتیم برای تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی جنرال الکتریک حتماً باید از متخصصین و تکنسین حرفهای نمایندگی جنرال الکتریک کمک بگیرید.

نکته قابل توجه این است که اگر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی جنرال الکتریک شما خراب شد خیلی سریع باید آن را عوض کنید زیرا استفاده از ماشین لباسشویی در صورت خرابی پمپ تخلیه می تواند باعث خسارت‌های جدی شود.

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

انواع پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

این قطعه در ماشین لباسشویی از وظیفه مهمی برخوردار است و دارای انواع مختلفی می باشد که با توجه به نوع و مدل ماشین لباسشویی  متفاوت می باشد. برای تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی جنرال الکتریک شما باید حتما پمپ تخلیه مخصوص این برند را استفاده کنید. انواع پمپ تخلیه ماشین لباسشویی جنرال الکتریک به شرح زیر می باشد:

  • پمپ تخلیه سه خار
  • پمپ تخلیه هشت خار
  • پمپ تخلیه چهار خار
  • و پمپ تخلیه کنوودی

در حالت کلی روش تعویض این پمپ ها با یکدیگر مشابه است و تنها در برخی از جزئیات به یکدیگر تفاوت دارند.  حالا ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که ما چگونه متوجه شویم که پمپ تخلیه ماشین لباسشویی خراب شده است؟  در ادامه مقاله به این سوال جواب میدهیم.

تشخیص خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

پمپ ماشین لباسشویی درون آن قرار دارد و دسترسی به آن کار چندان راحتی نیست، لذا تشخیص خرابی آن با استفاده از چشم کار آسانی نیست. معمولاً خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی دارای نشانه هایی است که در صورت مشاهده این نشانه ها باید برای تعویض آن اقدام کنید در ادامه نشانه های خرابی خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی  را بیان می کنیم:

  1. اگر بعد از اتمام فرآیند شستشو صدای تخلیه آب را نشنیده اید یعنی پمپ تخلیه چاه مشکل دارد.
  2. اگر پس از پایان شستشوی لباس آب درون ماشین لباسشویی تخلیه نشده باشد یعنی پمپ ماشین لباسشویی خراب است.
  3. گر در هنگام چرخش و شستشوی لباس ها صدای وزوز شنیده شود اما آب درون تخلیه نشود یعنی پمپ تخلیه خراب است.

اگر  هر یک از موارد بالا را در ماشین لباسشویی خود مشاهده کردید هر چه سریعتر با نمایندگی جنرال الکتریک تماس بگیرید تا تکنسین های حرفه ای جهت رفع ایرادات به محل شما اعزام  شوند. همانطور که گفتیم اگر خرابی و ایراد پمپ تخلیه ماشین لباسشویی نادیده گرفته شود می تواند باعث مشکلات جدی شود.

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

از دیگر مواردی که باعث اختلال در ماشین لباسشویی جنرال الکتریک می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • لباسشویی جنرال الکتریک از کار افتاده و روشن نمیشود

این مشکل ممکن است ناشی از فعال شدن سوئیچ عدم تعادل دستگاه باشد و یا ممکن است به علت عدم توازن بار به وجود بیاید. برای رفع این مشکل لباس ها را به صورت یک دست داخل ماشین قرار دهید و سپس دستگاه را راه اندازی نمایید اگر مشکل برطرف نشد ممکن است برد یا تایمر دستگاه باشد.

  • لک شدن لباس ها بعد از شستشو

 ممکن است بعد از شستشو، لباس‌های شما دارای لکه باشد که همچنان لکه های روی آنها باقی مانده باشد و با مواد شوینده پاک نشود و به یک حلال نیاز داشته باشد ولی اگر بعد از شستشوی لک ها به وجود آمده باشد ممکن است به دلیل نشت روغن در ماشین لباسشویی باشد.

  • لرزش بیش از اندازه ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

 لرزش بیش از اندازه به علت تراز نبودن دستگاه اتفاق می‌افتد و یا ممکن است دستگاه بر روی سطح نامناسب باشد. اگر این مشکل برطرف نشود می‌تواند صدمات جدی تری وارد کند

  • نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی

یکی از علت هایی که باعث می شود سبد ماشین لباسشویی درست  نچرخد خرابی سوئیچ درب، سوختن سنوید چرخش دستگاه، مشکل در سیم های رابط، پارگی و یا بریدگی تسمه و… دستگاه باشد.

  • نشتی آب ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

 این مشکل ممکن است به دلیل استفاده بیش از حد از مواد شوینده در ماشین لباسشویی  یا سوراخ شدن یا ترک برداشتن دیگ لباسشویی و شیلنگ ورودی آب و شل شدن شیلنگ ها و غیره به وجود بیاید. دقت کنید که در صورت

  • چکه کردن آب

 اولین اقدام این است که سریع ماشین لباسشویی را از برق بکشید و به هیچ عنوان از آن استفاده نکنید چون احتمال برق گرفتگی وجود دارد و ممکن است به موتور و یا اجزای الکترونیکی دستگاه صدمه وارد شود که هزینه های غیر قابل جبران به بار می آورد. در صورت پیش آمدن چنین مشکلی از تعمیرکاران و تکنسین های مجرب و حرفه‌ای در نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک کمک بگیرید.

 

دیگر خدمات ما: 

 

برچسب ها

#