نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

تعمیر موتور یخچال جنرال الکتریک

تعمیر موتور یخچال جنرال الکتریک

لوازم خانگی از جمله وسایلی هستند که هر فردی در زندگی خود مجبور به انتخاب و خرید و استفاده از ان ها می باشد. پیشرفت دانش بشری و فناوری باعث شده است که لوازم خانگی همسو با این پیشرفت ها ، ارتقا یابند که این امر سبب تسریع و تسهیل امور زندگی شده است. در دنیا برندهای بسیار زیاد و فراوانی برای لوازم خانگی وجود دارد که انتخاب از میان این همه برند کمی دشوار می باشد اما در میان این همه برند و شرکت تولید لوازم خانگی، برند جنرال الکتریک یک نام معتبر، قدیمی و خوشنام و قابل اعتماد است. این برند که اصالتی امریکایی دارد و شرکت سازنده ی اصلی ان در امریکا قرار دارد توانسته در سراسر دنیا طرفدارانی برای خود بیابد و جای خود را در بسیاری از خانه ها باز کند. محصولات جنرال الکتریک علاوه بر کیفیت از تنوع و طراحی های زیبایی نیز برخوردار هستند. یکی از محصولات شرکت جنرال الکتریک، یخچال های این برند می باشد که در طرح ها و مدل های مختلفی ساخته شده اند و به بازار عرضه شده اند.

نمایندگی رسمی تعمیرات جنرال الکتریک

جنرال الکتریک به دلیل محبوبیت و طرفداران زیادی که در تمام دنیا دارد ، نمایندگی هایی را در سراسر دنیا در کشورها و شهرهای متفاوت ، تاسیس کرده است. این نمایندگی ها همه زیر نظر شرکت و نماینده ی رسمی ان هستند که وظیفه دارند خدمات مختلف و متنوع پس از فروش از جمله تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک را به مشتریان خود ارائه دهند و در زمان وقوع هر گونه مشکل ، پاسخگوی مشتریان باشند.

یخچال جنرال الکتریک مانند دیگر لوازم خانگی این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار است اما چیزی که مسلم است این است که هیچ لوازم برقی و خانگی وجود ندارد که با احتمال خرابی رو به رو نباشد ، از این رو شرایطی برای زمان ایرادات و نقص فنی یخچال جنرال الکتریک در نظر گرفته شده است که مشتری کمترین ضرر و زیان را ببیند. دو مورد از این پیش بینی های انجام شده عبارتند از:

  • ارائه ی برگه ی ضمانت نامه و گارانتی محصول به هنگام خرید که اگر زودتر از عمر مفید قطعات دچار مشکل شد ، مشتری بتواند به صورت رایگان از خدمات پس از فروش جنرال الکتریک استفاده نماید.
  • استخدام و اموزش تکنسین ها و تعمیرکاران متخصص تا در صورت ایجاد نقص فنی بتوانند به درستی تعمیرات لازم را انجام دهند.

تعمیر موتور یخچال جنرال الکتریک

تعمیر موتور یا کمپرسور یخچال فریزر جنرال الکتریک

با توجه به عمر و کارکرد موتورهای کمپرسور یخچال جنرال الکتریک می دانیم که موتورهای این برند عمری طولانی دارند و بهتر است به رفع عیوب ابتدایی پرداخته و سپس به تعمیر موتور یخچال جنرال الکتریک بپردازید و در اخر اگر دیگر قسمت های یخچال سالم بود می توانید به سراغ موتور یخچال و بررسی و یا تعمیر ان روید.

بعضی مواقع در یخچال فریزر مشکلات زیادی به وجود می‌آید که شما فکر می‌کنید موتور یخچال دارای ایراد شده است و بهتر است آن‌ها را پیدا و حل کنید. البته باید این مورد را نیز مدنظر قرار بدهید که اگر به این مشکلات رسیدگی نشود ممکن است که به موتور یخچال آسیبی وارد شود و شما مجبور به تعمیر کمپرسور یخچال جنرال الکتریک شوید و یا منجر به تعویض آن گردد.

در صورت بروز مواردی از جمله خرابی های ناشی از سرد نبودن یخچال به اندازه کافی باعث می‌شود که شما به فکر تعمیر موتور یخچال جنرال الکتریک باشید و از انجایی که مواردی مانند کار نکردن فن یخچال، روشن نشدن یخچال، با صدا کار کردن ان منجر می‌شود به موتور یخچال اسیب برسد و زمانی که شما ان را تعمیر نکنید باید به تعویض کمپرسور یخچال جنرال الکتریک بپردازید که با توجه به هزینه هایی که یک موتور و کمپرسور نو یخچال جنرال الکتریک دارد بهتر است که مراقبت های لازم جهت پیشگیری چنین مواردی را انجام دهید.

 عمر یک کمپرسور یخچال جنرال الکتریک ممکن است نزدیک ۱۵ تا ۲۰ سال باشد.  تعمیر کمپرسور جنرال الکتریک با شناخت قطعات و اجزای کمپرسور امکان پذیر است. تعمیر موتور یخچال جنرال الکتریک به دلیل پیچیدگی های این سیستم کمی متفاوت تر از سایر سیستم ها است، بنابراین تنها افرادی می‌توانند به تعمیر یخچال جنرال الکتریک بپردازند که تجربه و مهارت کافی را داشته باشند و با تکنولوژی موجود در این سیستم ها اشنا باشند لذا برای تعمیر موتور یخچال جنرال الکتریک لازم است که به افرادی ماهر و کار کرده مراجعه کنید اما تمامی افرادی که به تعمیر موتور یخچال جنرال الکتریک می‌پردازند می‌توانند تمامی مدل های این سیستم را تعمیر و عیب یابی کنند. تعمیر موتور یخچال جنرال الکتریک، تا از رفع عیوب احتمالی ان مطمئن نشده اید امری بیهوده  می‌باشد قبل از هر کاری بهتر است برای عیب یابی و تشخیص درست خرابی با یک تعمیرکار مشورت کنید تا از سوختن موتور یخچال جلوگیری شود.

مشکلات متداول موتور یخچال جنرال الکتریک

موتور یا کمپرسور یخچال از مهم ترین بخش های یخچال جنرال الکتریک می باشد. ممکن است این بخش مهم با گذشت زمان و بر اثر عوامل مختلفی دچار مشکل شده و به تعمیر نیاز پیدا کند. در هنگام تعمیر کمپرسور یخچال جنرال الکتریک دلایل متفاوتی برای خرابی کمپرسور یخچال به شما گفته می‌شود از جمله :

  • کار نکردن فن کمپرسور
  • تراز نبودن جای یخچال :  که تراز نبودن یخچال، فشار زیادی به کمپرسور وارد می‌شود. ‌در پی این فشار، یخچال هنگام کار کردن سر و صدای زیادی دارد. به دنبال سرو صدای یخچال و فشاری که به کمپرسور می‌آید، به موتور یخچال هم فشار زیادی وارد می‌شود. در نهایت یخچال هم تکان خورده و مدام به عقب و جلو‌ می‌رود. لازم به ذکر است این لغزش و تکان خوردن یخچال آسیب زیادی را به وجود خواهد آورد.
  • نشتی گاز: از مهم ترین دلایل خرابی کمپرسور یخچال می باشد به طوری که وقتی به هر دلیلی گاز داخل یخچال کم شود، کمپرسور مجبور است برای تولید سرما تحت فشار زیادی قرار بگیرد، این کار کاملا به کمپرسور آسیب جدی وارد می کند و ممکن است که بعد از مدت کوتاهی شاهد از کار افتادن کمپرسور یا موتور یخچال نیز باشید.

تعمیر موتور یخچال جنرال الکتریک

  • کثیف بودن کمپرسور: کثیفی در لوله ها و مجراهای کمپرسور این لوله ها پوشیده از گرد و خاک می شوند و از دفع مناسب گرما جلوگیری کمپرسور که باعث گرمای موتور می شود و درنتیجه عمر کمپرسور کاهش و باعث خرابی می شود.
  • خرابی نوار لاستیکی دور درب : خرابی نوار لاستیکی دور درب یخچال جنرال الکتریک یکی از عوامل دخیل در خرابی کمپرسور یخچال است. خراب شدن نوار لاستیکی در معمولا بخاطر پارگی، ترک برداشتن، سوراخ شدن و از دست دادن خاصیت مگنت های داخل نوار است که این مورد تقریبا از رایج ترین عوامل خرابی کمپرسور یخچال می باشد.
  • وجود یخچال در محیط گرم: گرمای محیط باعث فشار بر کمپرسور و موتور یخچال می شود که باعث خرابی ان می شود.
  • بالا بودن عمر یخچال: عمر طولانی و گذر زمان باعث خرابی و فرسودگی کمپرسور و قطعات مختلف ان می شود.

راههای تشخیص معیوب بودن موتور یخچال جنرال الکتریک

حال که با عوامل خرابی کمپرسور و موتور یخچال جنرال الکتریک اشنا شده اید باید به راه های شناسایی خرابی بپردازیم. راه های مختلفی برای تشخیص علت معیوب بودن موتور یا کمپرسور یخچال جنرال الکتریک وجود دارد که از جمله آن ها عبارتند از:

  • ایجاد صدای غیر عادی
  • اوتمات نشدن موتور یا کمپرسور
  • خاموشی ناگهانی یخچال
  • روشن نشدن یخچال
  • وجود کد خطا مربوط به موتور بر روی نمایشگر

برچسب ها

#