نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

تعمیر یا تعویض برد یخچال جنرال الکتریک

تعمیر یا تعویض برد یخچال جنرال الکتریک

یخچال جنرال الکتریک

یخچال جنرال الکتریک یک برند محسوب می باشد؛که جای خودرادرمیان مردم دنیا پیدا کرده است و به خاطردوام محصولاتش مورداستقبال همه مردم است؛ اما اینکه هروسیله ای ممکن است دچار خرابی شود،امری طبیعی است؛درواقع ممانعت از آن امری اجتناب ناپذیر می باشد. اگر حتی گران ترین وسیله را و برندترین را خریداری کنید،ممکن است دچار خرابی شود. برد الکتریکی یخچال، درواقع قلب تپنده ی یخچال است. برد الکترونیکی درتمام  یخچال ها موجود است.جنرال الکتریک  که نام دیگر آنGE یک یخچال آمریکایی می باشد.به خاطر کارایی بسیار بالای خود و همچنین طول عمرو ماندگاری بالا،یکی از یخچال هایی می باشد که مورد پسند مشتری است.

تمام فرآیندهایی که یخچال جنرال الکتریک انجام می دهد،بایداز طریق برد الکترونیکی دستور اجرا را دریافت کرد.اگر برد یخچال جنرال الکتریک دارای عیب  باشد،فرآیندمربوطه انجام نخواهد شد.درنتیجه هنگام خرابی یخچال  بردجنرال الکتریک،امری الزامی است.

در صورت تمایل می توانید همین حالا از خدمات تخصصی و فوری نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک ما استفاده کنید. 

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

علت خرابی و معیوب شدن برد یخچال جنرال الکتریک

خرابی برد یخچال  به عوامل زیادی از جمله: ایجاد اتصال از سیم کشی یخچال، دستکاری نمودن برد یخچال،ریختن مایعات برروی بدنه و پشت یخچال،سوختن خازن یا Ac برد الکترونیکی،نوسانات شدید برق و طول عمر یخچال ،بستگی دارد.

محل قرار گرفتن برد یخچال جنرال الکتریک

برد یخچال جنرال الکتریک یا GEدر اکثر مدل ها در قسمت پشت یخچال قرار دارد. برای اینکه برد یخچال را باز کنیم کافی است، از پشت یخچال پیچ های کاور فلزی که دارای ۴ یا۶ تا پیچ می باشد را باز کنید.

تعمیر برد دسپلی یخچال جنرال الکتریک

در بعضی مواقع ممکن است،برد اصلی یخچال سالم باشد و فقط برد دیسپلی  یخچال دچار مشکل شده باشد.

برددیسپلی یخچال ، تمام فرآیندهای کنترل دما و نمایش دما،انجام عمل دیفراست.یخچال و بسیاری از عوامل دگیر را کنترل می کند و آن را برای بر اصلی یخچال ارسال می کند. اگر نشکلی رر برد دیسپلی باشد، باعث می شود برد اصلی یخچال نیز کارایی خود را از دست بدهد.

ازجمله مشکلاتی که برای صفحه نمایشگرمی تواند به وجود آید،این عوامل هستند:خرابی دکمه های های نمایشگر،سوختن قسمتی از نمایشگر،کم رنگ روشناییLED ثابت ماندن نوشته ها بر روی نمایشگر.

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیر یخچال ساید جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

مدت زمان  تعمیر برد یخچال GE

مدت زمانی که برای تعمیر برد یخچالGE بستگی به میزان خرابی برد یخچال دارد.اگر بردیخچال دچارآسیب جدیدی پیدا نکرده است در کمتر از ۴۸ ساعت تعمیر می شود ولی اگرمیزان  خرابی بیشتر باشد،تقریبا ۳ الی ۴ روز کاری زمان نیاز است.

تعمیر برد یخچال

در چه صورتی برد یخچال تعویض گردد؟

در اکثر اوقات به احتمال زیاد ممکن است، خود فرد متوجه خرابی برد ساید جنرال الکتریک شود و نیاز به بررسی خاصی نباشد، اما قسمت مهم این است که ما متوجه شویم که این خرابی از کجای سایت نشأت می گیرد .

به خاطر اینکه امکان دارد برد ساید جنرال الکتریک نیاز به تعمیر و تعویض باشد در واقع برد یخچال با توجه به آسیب هایی که به آن وارد می شود ،ممکن است مشکلات متفاوتی پیدا کند .مثلاً: در برخی از مواقع آسیب هایی که وارد شده به صورتی است که متخصصان نمایندگی جنرال الکتریک می توانند، این قطعه را تعمیر کند اما گاهی اوقات شرایط فرق میکند و باید به طور کامل تعویض شود.

اگر برد یخچال آسیب جدی پیدا کرده باشد،همچنین میزان هزینه تعمیر آن با قیمت اصلی برد تفاوت  زیادی ندارد برد باید تعویض شود.

جنرال الکتریک یک برندآمریکایی هست و قطعا قطعات آن و برد یخچال ممکن است به صورت تقلبی در بازارپخش شود.ب همین دلیل  تهیه برد اصلی ممکن است به سختی امکان پذیر باشد و از طرفی هزینه زیادی دارد.خرید برد یخچال در صورتی منطقی است که بردیخچال سوخته باشد و قابل تعمیر نباشد. در اینجا تعمیر بهتر ازخرید است.

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

آیا برد ساید جنرال الکتریک قابل تعمیر است؟

اینکه با اطمینان بگوییم برد ساید جنرال الکتریک ما قابل تعمیر است یا خیر، چیز باور کردنی نیست. تا وقتی که برد دستگاه ما توسط متخصصین یا تکنسین بررسی نشود، قابل تشخیص نیست که برد دستگاه ما نیاز به تعمیر است یا خیر؟.

خوشبختانه در ۶۰ درصد مواقع ،می توانیم آن را تعمیر کنیم و با هزینه های کمتر از این مشکل رهایی پیدا کنیم و طبق قانونی که همه ما از آن خبر داریم،تمامی وسایلی که تعمیر می شوند، احتمال اینکه دوباره خراب شوند و کیفیت قبل را به ما ارائه نمی دهند البته این به کیفیت خود قطعه، مربوط  می شود و را نمیتوان به طور قطعی راجع به آن صحبت کرد.

چگونه می توانیم از خرابی برد ساید جنرال الکتریک جلوگیری کرد؟

برد یخچال جنرال یکی از مهم ترین قسمت  یخچال می باشد، دیگر قسمت های یخچال از برد فرمان می‌برند و به نوعی برد حکم مغز سایدرا اجرا می‌کنند به همین خاطر امکان دارد هزینه دیگر قسمت های یخچال از برد فرمان می‌برند و به نوعی حکم مغز سایت شما را اجرا می‌کنند .

به همین خاطر امکان دارد هزینه تعمیر برد ساید زیاد باشد،پس باید تمام تلاش خود را کنیم تا جایی که امکان دارد از آن به درستی استفاده کنیم و در بعضی مواقع و شرایط از آن محافظت کنیم، اما باید قبل از آن روش های محافظت از آن را یاد بگیریم.

 

دیگر خدمات ما: 

 

برد یخچال جنرال الکتریک

راه های محافظت از برد یخچال جنرال الکتریک

  • استفاده از محافظ برق

نوسانات برقی یکی از عوامل اثرگذار بر خرابی برد محسوب می‌شوند،با استفاده از یک محافظ برق می توان این مشکل را برطرف کرد ،زیرا محافظ از ورود جریان هایی که غیر مجاز هستند ،به داخل بر جلوگیری می کنند .از محافظ برق اگر استفاده نشود جریان برق به صورت مستقیم و کنترل شده به بعد می رسد که باعث سوختن این قطعه میشود.

  • در صورت تخصص نداشتن، به تعمیربرد دست نزنید.

هنگامی که با مشکل خرابی برد مواجه شدید، بهتر است آن را به فردی که در این زمینه تخصص دارد بسپاریم .در بسیاری از مواقع افرادی که برد یخچال خراب میشود ،خودشان دست به کار می‌شوند و آن را تعمیر می کنند! اما  این تعمیر یک کار تخصصی محسوب می‌شود و اگر این قطعه را به اشتباه دستکاری کنیم، ممکن است باعث مشکلات و خرابی های بیشتری برای دستگاه به وجود آورد.بهتر است که تعمیر آن را به متخصصان نمایندگی این برند واگذار کنیم تا به درستی انجام شود.

  • جلوگیری از آسیب های فیزیکی یخچال

 در بعضی مواقع ،در زمان‌های جابجایی یخچال ممکن است به آن آسیب های زیادی وارد شود، که در این هنگام آسیب‌ها آنقدر زیاد است که، می تواند برد یخچال را به طور کامل از بین ببرد و فرد مجبور شود که این قطعه را عوض کند. بنابراین برای جلوگیری از تعویض برد در زمان حمل و نقل یخچال باید دقت کافی داشته باشید. 

نتیجه

در رابطه با هزینه تعمیر برد ساید جنرال الکتریک ،نمی توانیم قیمت دقیق و مشخصی بدهیم. هزینه تعمیربه عوامل زیادی بستگی دارد و طبیعی است که هر چه برد یخچال آسیب بیشتر دیده باشد،نیاز به تعمیرات بیشتر دارد، هزینه هم بالاتر است.

 اما توصیه می شود که برای تعمیر و تعویض حتماً به نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک واگذار کنیم که آنها بهترین قطعات در بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهند آنها خدماتی که ارائه می دهند بی نقص لست.

برچسب ها

#