نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

رفع ارور OE لباسشویی جنرال الکتریک

رفع ارور OE لباسشویی جنرال الکتریک

اگر ارور یا خطایی در ماشین لباسشویی جنرال الکتریک شما رخ دهد، ممکن است اروری روی صفحه نمایش دستگاه نشان داده شود که نیاز به تعمیر دارد، بنابراین دانستن کد های ارور مهم است. در این مقاله به تجزیه و تحلیل  ارور OE لباسشویی جنرال الکتریک می پردازیم تا بتوانید با این ارور لباس شویی جنرال الکتریک بیشتر آشنا شوید و به سرعت نسبت به تعمیر یا تعویض قطعه اقدام کنید.

در صورت تمایل می توانید همین حالا از خدمات تخصصی و فوری نمایندگی جنرال الکتریک در تهران ما استفاده کنید. 

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

کد خطای OE

شناسایی کد های خطای ماشین لباسشویی جنرال الکتریک برای عیب یابی ماشین لباسشویی و جلوگیری از آسیب بیشتر به ماشین لباسشویی شما ضروری است. از این رو در ادامه مطالب ارور OE لباسشویی جنرال الکتریک به همراه رفع ارور آن توضیح داده ایم.

اگر ارور OE لباسشویی جنرال الکتریک  روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی شما نمایش داده شد به این معنی است که آب ماشین لباسشویی سر ریز شده و مشکلی وجود دارد. نشت آب و خطا های OE یکی از رایج ترین مشکلاتی است که اکثر مصرف کنندگان با آن مواجه هستند. به خاطر داشته باشید که ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین لوازم خانگی است. بنابراین اگر دانش و تجربه تعمیر ماشین لباسشویی را ندارید، توصیه می شود حتما از نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک برای رفع کامل مشکل ماشین لباسشویی خود کمک بگیرید.

کد خطای ماشین لباسشویی جنرال الکتریک و قابلیت تفسیر، بررسی و تعمیر از آسیب بیشتر ماشین لباسشویی جلوگیری می کند. البته در نظر داشته باشید که در اکثر موارد سرویس ماشین لباسشویی وظیفه رفع خطا را بر عهده دارد و نباید در این زمینه خودسرانه عمل کنید.

رفع ارور OE

همان طور که گفته شد ارور OE لباسشویی جنرال الکتریک نشانه نشت آب در لباسشویی می باشد برای رفع این کد خطا ابتدا باید فهمید که علل نشتی آب لباسشویی چه می باشد تا بدون پرداخت هزینه به عیب یابی و رفع آن بپردازید. در این جا به چند نمونه از علت نشت آب لباسشویی اشاره می کنیم.

ارور OE لباسشویی جنرال الکتریک

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

شلنگ ها: اگر ماشین لباسشویی شما نشتی دارد، اولین کاری که باید انجام دهید این است که شلنگ ها را بررسی کنید.  شلنگ داخل ماشین لباسشویی انواع مختلفی دارد که رایج ترین آنها شلنگ تخلیه و ورودی آب است. بررسی کنید که این شلنگ به درستی به ماشین لباسشویی وصل شده باشد و این شلنگ دلیل نشت آب ماشین لباسشویی نباشد.

خرابی پمپ: خرابی پمپ تخلیه یکی از شایع ترین علل نشتی در ماشین لباسشویی است. این پمپ ممکن است به صورت درایو مستقیم یا تسمه ای باشد. در صورت مشاهده نشتی آب در هنگام شستشو، می دانید که علت نشتی آب از ته ماشین لباسشویی و پر نشدن ماشین لباسشویی، خرابی پمپ تخلیه است. بنابراین لازم است پمپ تخلیه و شیلنگ متصل به آن و در صورت لزوم تسمه ماشین لباسشویی در ناحیه پمپ بررسی شود. با باز کردن قسمت جلو به راحتی می توان پمپ را بررسی کرد و در صورت خرابی آن را تعویض کرد.

توجه داشته باشید قبل از بررسی علت نشت آب از ماشین لباسشویی و بررسی پمپ حرارتی، ماشین لباسشویی را از برق جدا کنید.

دریچه ورودی آب: سومین دلیل نشت آب از ماشین لباسشویی، شیر ورودی آب است. این دریچه دسترسی به آب سرد و گرم به ماشین لباسشویی را کنترل می کند. این شیر در پشت ماشین لباسشویی با یک شلنگ متصل قرار دارد که از پشت وارد ماشین می شود. مطمئن شوید که دریچه و شلنگ متصل شده بدون ترک و آسیب باشد تا باعث نشت آب از ماشین لباسشویی نشود.

بررسی لاستیک درب لباسشویی: از آنجایی که ماشین لباسشویی به طور مکرر و روزانه استفاده می شود، لاستیک اطراف درب می تواند خراب شود. این مشکل باعث نشتی ماشین لباسشویی می شود. برای این منظور بلافاصله به تعمیر لاستیک ماشین لباسشویی مراجعه کرده و فنر دور لاستیک ماشین لباسشویی در را تعویض کنید. یکی از دلایل دیگری که مخصوص درب ماشین لباسشویی است و باعث نشت آب از ماشین لباسشویی می شود.

خرابی سوئیچ فشار آب: علت بعدی  نشت آب از ماشین لباسشویی خرابی سوئیچ فشار می باشد. سوئیچ فشار برای کنترل میزان آب در ماشین لباسشویی به کار برده شده است. هنگامی که دیگ پر از آب است و فشار هوا به یک نقطه تنظیم می رسد، سوئیچ باز می شود و شیر برقی را می بندد تا از ورود آب بیشتر به دیگ جلوگیری شود. در صورت بروز مشکل در هر یک از این قطعات باید اقدامات لازم برای تعمیر شیر برقی و تجهیزات مربوطه انجام شود.

 

ارور OE لباسشویی جنرال الکتریک

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیر یخچال ساید جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

بررسی دیگ ماشین لباسشویی: یکی دیگر از دلایل نشت آب از ماشین لباسشویی مشکل در سطح دیگ است. زیرا عدم تراز بودن دستگاه در حین کار باعث لرزش آن و در نهایت ضربه دستگاه و ایجاد ترک و سوراخ می شود.

بررسی جاپودری ماشین لباس شویی: رسوب جا پودری لباسشویی جنرال الکتریک از دلایل دیگر نشت آب ماشین لباسشویی می باشد. در برخی اوقات به علت جرم منافذ تعبیه شده در جای پود لباسشویی میزان فشار آب های ورودی از شیر برقی به مخزن پود لباس شویی موجب پاشیدن آب به خارج از جا پودری می شود. علاوه بر این اگر درب ماشین لباسشویی ترک خورده باشد باعث نشتی آب ماشین لباسشویی نیز می شود. ماشین لباسشویی عمدتاً به دلیل همین ترک خوردگی آب نشت می کند.

توجه داشته باشید قرار دادن مقدار زیادی لباس در ماشین لباسشویی به مرور زمان می تواند عملکرد کاسه ها و قفسه ها را مختل کند و در نهایت باعث نشت آب شود.

 ارور ماشین لباس شویی جنرال الکتریک

از برندهای پر طرفدار در تولید ماشین لباسشویی، برند جنرال الکتریک است که تعمیر آن توسط هر شخصی ممکن نیست و باید برای تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک به تکنسین تخصصی ارسال شود اما در ماشین لباسشویی های قدیمی جنرال الکتریک که قبلا به جای برد از تایمر استفاده می کردند، برای تعمیر آن باید تمام قطعات بررسی می شد، اما با پیشرفت تکنولوژی دیگر این کار ضروری نیست.

به دلیل وجود برد الکترونیکی در صورت بروز مشکل و آسیب دیدن قطعات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک، کد خطا نمایش داده می شود. این کد خطا نشان می دهد که یکی از قطعات داخل ماشین لباسشویی جنرال الکتریک شما آسیب دیده است.

 

دیگر خدمات ما: 

 

برچسب ها

#