نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

رفع ارور E23 ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

رفع ارور E23 ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

یکی از مزیت های مهم و اصلی  ماشین های لباسشویی مدرن مانند ماشین لباسشویی جنرال الکتریک، امکان تشخیص دادن خرابی ماشین لباسشویی با نمایش کد های خطا یا  ارور بر روی نمایشگر است. کد های خطا تشخیص مشکل را بسیار راحت و آسان می کنند و دیگر نیازی به بررسی کردن تک تک از قطعات را ندارد. برخی از خطا ها را می توان به تنهایی توسط کاربر برطرف کرد، در حالی که برخی دیگر به دلیل ماهیت فنی مشکل باید توسط متخصصین مانند تعمیرکار تایید شده بررسی شوند. در این مقاله قصد داریم دلایل و راهکار های رفع  ارور E23 ماشین لباسشویی جنرال الکتریک را به شما معرفی کنیم.

در صورت تمایل می توانید همین حالا از خدمات تخصصی و فوری نمایندگی جنرال الکتریک ما استفاده کنید. 

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

ارور E23 ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

هنگامی که در ماشین لباسشویی جنرال الکتریک خود با مشکل مواجه شدید، چاره ای جز رفع مشکل را ندارید. ارور های ماشین لباسشویی جنرال شواهدی از آسیب و خرابی اجزای دستگاه است که سیستم هوشمند ماشین لباس شویی  شما را از آن مطلع می کند. این مسئله مهم نیست که یک ماشین لباسشویی  چقدر خوب و با کیفیت است،

به دلیل استفاده مداوم از آن نیاز به تعمیر و نگهداری دارد. یکی از دلایل بروز خطا یا ارور هشدار به کاربران برای بررسی دستگاه ها و سرویس های خود است. اولین قدم پس از مشاهده کردن این ارور ها و کد های خطا، یافتن علت آن ها و رفع دستگاه است.

از طرفیت تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک یکی از دستگاه های پیچیده متشکل از چندین قسمت می باشد که باید توسط افراد مجرب و حرفه ای به ویژه تعمیرکاران مجاز مورد بررسی قرار گیرد تا در کمترین زمان مشکل آن را پیدا کرده و به رفع آن بپردازد.

ارور E23: در صورتی که عملیات استخراج آب بیش از ظرفیت دستگاه باشد، باید فوراً شیر برقی و سنسور سطح آب را بررسی کرده و در صورت آسیب، آن ها را تعویض کنید.

رفع ارور E23 ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

رفع ارور E23 در لباسشویی جنرال الکتریک چگونه است؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی از ماشین لباسشویی استفاده می کنید و ماشین را روشن می کنید، متوجه می شوید که ماشین لباسشویی آبگیری زیادی را انجام می دهد و آب ماشین لباسشویی قطع نمی شود. گاهی حتی اگر دستگاه را از برق بکشید، آب به داخل آن قطع نمی شود. معمولا در این مواقع سرریز دور از انتظار نخواهد بود. اما چرا ماشین لباسشویی جریان را متوقف نمی کند و مشکل آن چه می باشد.

 یکی از مشکلات اصلی و مهم که برخی از کاربران بسیار  با آن مواجه می شوند استخراج و آبگیری بیش از حد ظرفیت  دستگاه و نمایش کد خطای E23 بر روی نمایشگر می باشد. که ممکن است این مشکل بر اثر خراب شدن یکی از قطعات پیش بیاید که در این جا به آن ها اشاره می کنیم.

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیر یخچال ساید جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

  • خراب شدن شیر برقی لباسشویی

اولین چیزی که باعث این مشکل می شود خرابی شیر برقی ماشین لباسشویی می باشد. معمولاً می توانید از آب سرد و گرم برای شستن لباس ها در ماشین لباسشویی استفاده کنید که کار شیر برقی همین می باشد. شیر برقی از طریق سلنوید های شیر برقی و برد الکترونیکی آب را درون لباسشویی می کند همچنین از طریق میکروسوئیچ هم سطح آب کنترل می شود یعنی ابتدا جریان از طریق تایمر یا برد به سوئیچ سطح برده می شود و بعد از آن به سلنوید شیر برقی رسیده و باز و بسته می شود.

بنابراین خرابی شیر برقی باعث ایجاد مشکلاتی در فرآیند استخراج آب می شود. در نتیجه ماشین لباسشویی در تشخیص تخلیه صحیح مشکل دارد. در صورت بروز چنین مشکلی ابتدا ماشین لباسشویی را از برق خارج کنید. اگر تخلیه ادامه یابد، مشکل را می توان در شیر برقی یافت اما اگر این گونه نباشد شیر برقی سالم است و برد کنترل الکترونیکی یا تایمر لباسشویی باید بررسی شود.

رفع ارور E23 ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

  • خراب شدن برد الکترونیکی لباسشویی

یکی دیگر از دلایل استخراج  مکرر آب، خرابی برد کنترل الکترونیکی است. برد  الکترونیکی خراب باعث ارسال دستورات غلط و نادرست می شود. در نتیجه نرسیدن فرمان به شیر برقی و سایر قسمت ها در فرآیند تخلیه مناسب مشکل ایجاد می شود.

  • خرابی سنسور آب لباسشویی

یک سنسور سطح آب که به عنوان سوئیچ میکرو فشار نیز شناخته می شود، وظیفه تشخیص سطح آب را بر عهده دارد. در صورت بروز مشکل در این قسمت سیگنال اشتباهی به شیر برقی ارسال می شود. در نتیجه از بسته شدن شیر برق جلوگیری می کند و ماشین لباسشویی به طور مدام آبگیری می کند. برای حل این مشکل، سنسور آب ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.

  • خرابی پمپ تخلیه لباسشویی

اولین و مهم ترین علت این مشکل خرابی پمپ تخلیه لباسشویی است که تخلیه لباسشویی در حالت باز بودن پمپ و در مسیر تخلیه باعث سیفون شدن آن می شود. اگر بخواهیم این موضوع را بازتر کنیم، در این حالت تخلیه در داخل ماشین لباسشویی انجام می شود.

بنابراین ماشین لباسشویی همچنان در تلاش برای ورود آب است. بنابراین تخلیه و آبگیری با مشکل مواجه خواهد شد. این مشکل در اثر باز شدن پمپ تخلیه است.گیرکردن لباس ها در داخل پمپ و در نتیجه آسیب به ساختار آن ایجاد می شود. برای رفع این مشکل بهتر است با یک تعمیرکار مشورت کنید.

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

  • ارتفاع شلنگ تخلیه لباسشویی

آبی که به ماشین لباسشویی وارد و خارج می شود از طریق شیلنگ تخلیه می شود. به طور معمول ارتفاع معمولی برای این بخش باید 50 تا 60 سانتی متر از سطح زمین باشد. از طرف دیگر، اگر چاه تخلیه کمتر از سطح آب لباسشویی  باشد، آب با نیروی جاذبه تخلیه می شود. در نتیجه نصب ماشین لباسشویی باید توسط فرد متخصص انجام شود. زیرا اتصالات باید به درستی نصب شوند.

  • خرابی برد الکترونیکی لباسشویی

برد الکترونیکی یکی از قطعات مهم ماشین لباسشویی می باشد. این برد جریان ها را به قسمت های مختلف کنترل و ارسال می کند. اگر مشکلی در فرآیند آبگیری یا تخلیه آب وجود دارد، یکی از دلایل ممکن است آسیب به برد الکترونیکی باشد. زیرا خرابی این قسمت منجر به ارسال دستور اشتباه می شود. برای رفع این مشکل باید برد کنترل الکترونیکی ماشین لباسشویی را تعویض کرد. بنابراین بهتر است در صورت مواجه شدن با چنین مشکلی با تعمیرکار تماس بگیرید.

برچسب ها

#