نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

ارور E2  یخچال جنرال الکتریک و رفع آن

ارور E2  یخچال جنرال الکتریک و رفع آن

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک

 امروز در این مقاله  با معرفی ارور E2  یخچال جنرال الکتریک و نحوه رفع آن در خدمت شما عزیزان هستیم. برای کسب اطلاع بیشتر با ما همراه باشید. یخچال یکی از لوازم برقی مهم خانه و آشپزخانه می باشد که کیفیت و سلامت ان بسیار مهم است. شرکت های زیادی در سراسر دنیا یخچال می سازند که همه ی آن ها بسیار شبیه به هم و عملکرد یکسانی دارند اما تفاوت مهم و بزرگی که در انتخاب یک یخچال بسیار تاثیر گذار است ،

کیفیت یخچال و قطعات سازنده ی ان می باشد. یخچال یکی از وسایل ضروری هر خانه است که نبود ان حتی برای یک روز غیر ممکن است و همان طور که می دانید قیمت بالاییدارد به همین سبب نمی توان انتظار داشت که افراد هر ساله یخوال خود را تعویض نمایند به همین علت کیفیت یخچال بسیار بسیار مهم است. یکی از بهترین برند های تولید کننده یخچال در دنیا شرکت جنرال الکتریک است که اصالتی آمریکایی دارد و شرکت مرکزی و اصلی این برند در امریکا واقع است اما به دلیل کیفیت و طراحی های بی نظیر توانسته محبوبیت جهانی پیدا کند و طرفدارانی را از کشورها و شهرهای مختلف دنیا ، از ان خود کند. جنرال الکتریک در ایران نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است و دهه هایت که مهمان خانه های ایرانیان است.

در صورت تمایل می توانید همین حالا از خدمات تخصصی و فوری نمایندگی رسمی جنرال الکتریک ما استفاده کنید. 

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش جنرال الکتریک

نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش جنرال الکتریک در ایران و تهران زیر نظر شرکت اصلی می باشند و باید پاسخگوی تمامی مشتریان باشند و اگر با خرابی و یا نقص فنی در یخچال های جنرال الکتریک مواجه شدند ، نمایندگی ها وظیفه ی ارائه‌ی خدمات پس از فروش جنرال الکتریک را دارند و باید رضایت مشتریان خود را کسب کنند در غیر این صورت نمایندگی از ان ها اخذ می شود. احتمالا با خود می اندیشید که اگر کیفیت یخچال های جنرال الکتریک بالا می باشد پس چه نیازی به خدمات پس از فروش می باشد؟

در پاسخ به این سوال شما باید بگوییم ابتدا این که خدمات پس از فروش انواع مختلفی دارد و فقط در مبحث تعمیر و تعویض قطعات نمی باشد بلکه وظیفه ی نصب یخچال، راهنمایی نحوه ی استفاده، راهنمایی نگهداری سرویس های دوره ای از جمله خدمات و وظایف ان ها می باشد اما ای نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که هیچ وسایل برقی را نمی توان مصون از خرابی دانست و به طور یقین گفت که هیچ گاه دچار خرابی نمی شوند و گفتن این حرف دروغی به مشتری بیش نیست اما برای اثبات کیفیت جنرال الکتریک، این شرکت ضمانت نامه ها و گارانتی هایی را به هنگام خرید تقدیم مشتری می کنند که تا چندین سال گارانتی دارند و اگر یخچال فریزر جنرال الکتریک شما زودتر از موعد مقرر دچار هرگونه خرابی یا نقص فنی شود ، شما بتوانید از خدمات پس از فروش این برند، به صورت رایگان استفاده کنید.

همان‌طور که گفته شد خدمات دوره ای و سرویس های دوره ای برای عملکرد بهتر یخچال شما مورد نیاز است که برخی از خدمات این سرویس های دوره ای عبارتند از: تعویض فیلتر اب، تعویض فیلتر هوای درون یخچال و … که در هنگام ارائه ی این خدمات اگر تکنسین ها با احتمال خرابی قطعه ی مواجه شوند ان را برای شما، تعویض یا تعمیر می کنند.

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیر یخچال ساید جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

ارور E2  یخچال جنرال الکتریک

کد های حطای یخچال فریزر جنرال الکتریک

با پیشرفت فناوری و تکنولوژی ، فناوری یخچال های جنرال الکتریک نیز ارتقا یافته است به همین سبب برای قسمت های مختلف یخچال های جنرال الکتریک یک کد خطای خاص تعریف شده است تا در صورت نقص فنی و ایجاد خرابی در ان قسمت، کد خطای مربوط به همان قسمت بر روی صفحه ی نمایشگر یخچال جنرال الکتریک نمایان می شود. کد خطا یا ارور عبارتی متشکل از یک حرف و یک یا دو عدد می باشد که برای هر قسمت تعریف شده است. نمایش کد خطا یا ارور بر روی صفحه ی نمایشگر یخچال های جنرال الکتریک باعث تسریع و تسهیل عیب یابی و تشخیص خرابی یخچال می شود البته دانستن معنا و مفهوم هر یک از کد خطاها نیز برای این امر لازم و ضروری می باشد زیرا در صورتی که شما به معنای هر یک از ارورهای یخچال اشنا نباشید نمی توانید متوجه شوید که نقص در کدام قسمت می باشد و عملا ارور برای شما بی فایده خواهد بود.

ارور E2  یخچال جنرال الکتریک و نحوه رفع آن

یکی از ارورها یا همان کد خطاهای تعریف شده برای یخچال جنرال الکتریک ، ارور E2  می باشد. این ارور مربوط به خطای صفحه کنترل اصلی می باشد. برای رفع عیب کد خطای  E2 یخچال فریزر جنرال الکتریک ابتدا برد الکترونیکی اصلی را بررسی کنید. برد الکترونیکی یخچال همچون مغز انسان که فعالیت های مختلف انسان را مدیریت می کند ، برد الکترونیکی نیز فعالیت های قطعات مختلف و کلی یخچال را مدیریت می کند به همین علت بسیار مهم است و نقشی اساسی دارد. برد الکترونیکی خود از قطعات ریز الکترونیکی و زیادی تشکیل شده است که هر کدام در صحت عملکرد برد نقش مهمی را ایفا می کنند. با مشاهده ی ارور E2 برد الکترونیکی را مورد بررسی قرار دهید زیرا ممکن است به هر دلیلی این قطعه دچار مشکل شده باشد اگر احتیاج به تعمیر داشته باشد ، اقدامات لازم را در جهت رفع ان انجام دهید و در صورتی که نیاز به تعویض داشته باشد برد الکترونیکی را تعویض نمایید.

البته در نظر داشته باشید که یخچال های جنرال الکتریک پیچیدگی خاص خود را دارد به همین دلیل توصیه می کنیم که برای تعمیر و یا تعویض قطعات ان حتما از تکنسین ها و تعمیرکاران متخصصی کمک بگیرید که نسبت به این برند اطلاعات و اگاهی کاملی را داشته باشند به علاوه اینکه سابقه ی کاری و عملی نیز مهم می باشد. برای یافتن این افراد و بهره مندی از دانش و تخصص ان ها کافی است تا شما با نمایندگی مجاز تعمیرات و خدمات پس از فروش جنرال الکتریک تماس بگیرید و درخواست اعزام تکنسین به محل تان را ثبت نمایید.

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

ارور E2  یخچال جنرال الکتریک

به دلیل زیادی طرفداران این برند و وجود خانه های میزبان یخچال جنرال الکتریک در تمام نقاط، نمایندگی ها و شعبات بسیار زیادی در تمام نقاط تهران و دیگر شهرهای ایران وجود دارند که تکنسین ها و تعمیرکاران متخصص و حرفه ای را برای ارائه ی خدمات به مشتریان ، به استخدام دراورده اند‌ این امر سبب می شود تا تکنسین ها و تعمیرکاران حاذق نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش جنرال الکتریک در کمترین زمان ممکن به محل شما اعزام شوند و در صدد حل مشکل یخچال شما برایند.

 

دیگر خدمات ما: 

 

تعمیرگاه رسمی یخچال فریزر جنرال اکتریک

نکته ی قابل توجه این است که برای تعمیر و رفع مشکلات متداول یخچال جنرال الکتریک خود حتما از نمایندگی های مجاز این برند استفاده کنید زیرا در صورت هر گونه اقدام خودسرانه یا اقدام به تعمیر توسط تعمیرکاران متفرقه باعث تشدید خرابی و هزینه تراشی های بسیاری خواهید شد و گاها اسیب های جدی ای به یخچال وارد می کنید که باید هزینه ی زیاد تعویض یخچال را به دوش بکشید. علاوه بر این یکی دیگر از مزیت های استفاده و کمک گرفتن از تکنسین های مجرب جنرال الکتریک این است که تعمیرکاران مجرب نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش جنرال الکتریک ، شناخت کافی از تمامی قطعات سازنده و عملکرد ان ها مسلط هستند و در دوره های اموزشی عملی با جدیدترین محصولات و یخچال های جنرال الکتریک اشنا می شوند و به درستی می توانند ان ها را تعمیر کنند و در صورتی که نیاز به تعویض قطعات باشد، ان ها را با قطعات اورجینال و اصل تعویض می نمایند.

برچسب ها

#