نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

ارور های یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

ارور های یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

این که در حال حاضر در حال مطالعه ی این مقاله هستید به این معنا است که وسیله ی برقی شما ( یخچال) خراب شده است و این امر در رابطه با وسایل برقی کاملا طبیعی است.  باید خدمتتان عرض کنیم که وسایل برقی باید بعد از مدتی استفاده سرویس شوند تا در صورت داشتن عیب و نقصی آن را برطرف کنید اما مسئله ای که این جا وجود دارد این است که اگر وسیله ی برقی شما ار برند شناخته شده ای است به هیچ عنوان نباید تعمیر آن را به یک فرد آماتور بسپارید و حتما باید برای پیدا کردن یک تعمیر کار حرفه ای مدتی زمان بگذارید تا وضع از آن چیزی که هست خراب تر نشود . ما امروز بعنوان نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک قرار است که درباره ارور های یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک با یک دیگر صحبت کنیم و بررسی کنیم که چه چیزی موجب بروز این ارور ها می شود پس با ما همراه باشید.

در صورت تمایل می توانید همین حالا از خدمات تخصصی و فوری نمایندگی جنرال الکتریک ما استفاده کنید. 

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

انواع ارور یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

ما در این بخش انواع ارور یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک را برای شما نام می بریم و سپس هر کدام را به طور جداگانه تعریف می کنیم.

  • ارور CI
  • ارور CC
  • ارور TC
  • ارور TF
  • ارور E2
  • ارور PF
  • ارور HRS
  • ارور DF
  • ارور DE

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

ارور CI یعنی چه

باید خدمتتان عرض کنیم که ارور CI  روی صفحه نمایش گر یخچال قصد دارد به شما بگوید که یخساز یخچال دچار مشکل شده است و به درستی کار نمی کند. البته ممکن است قطعات یخ در قالب یخساز گیر کرده باشند و مانع عملکرد صحیح آن شوند و یا این که منبع آب خراب شده باشد . ما به شما پیشنهاد می کنیم که ابتدا قطع ان جا یخی را چک کنید و اگر مشکل از این بخش بود گرفتگی جا یخی را برطرف کنید اما اگر مشکل از این بخش نباشد باید کل یخساز یخچال را عوض کنید تا این مشکل حل شود.

ارور CC  یعنی چه

خطای CC  نیز به این معنی است که دمای داخل یخچال بیش تر از دمایی است که برای آن تعیین کرده اید  ؛ در واقع می توان گفت که اگر این دما در دو ساعت اخیر بیش تر بوده است یخچال ارور می دهد. علت نمایش این ارور خرابی واشر دور درب یخچال و یا بیش از حد باز و بسته کردن درب یخچال است. برای رفع این مشکل ابتدا باید از بسته بودن درب یخچال خود مطمئن شوید.  چنان چه درب یخچال به خاطر خرابی و پاره شدن واشر به خوبی نمی بندد باید آن را تعویض کنید و بعد از آن نیز دکمه ی بررسی سیستم را فشار دهید تا این خطا رفع شود.

ارور TC  یعنی چه

شایان به ذکر است که این کد را نمی توانیم کد دردسر سازی تعبیر کنیم. TC  مخفف شده ی Turbo cool  است و به عنوان ارور شناخته نمی شود . باید به این نکته اشاره کنیم که یکی از وظایف این دستگاه کاهش فوری دمای یخچال است ؛ چنان چه در صفحه نمایش گر یخچال خود این اخطار را مشاهده کردید می توانید دکمه ی آن را فشار دهید تا ارور از صفحه نمایش گر حذف شود.

ارور TF  یعنی چه

این کد نیز مانند tc  است و نمی توان نشان دادن آن را یک مشکل تلقی کرد . Tf از Turbo freezer  می آید و به سیستم سرمایشی فریزر مربوط می شود . اگر این ارور را مشاهده کنید یعنی یخچال سرعت بالایی در یخ زدن دارد و برای پاک کردن آن تنها کافی است روی دکمه ی Turbo freezer  بزنید تا ارور رفع شود‌.

ارور E2  یعنی چه

ارور e2  در یخچال های جنرال الکتریک  کمی جدی تر از مورد های ذکر شده است و قصد دارد به شما بگوید که برد یخچال دچار مشکل شده است ‌. به جرات می توان گفت که برد یخچال مهم ترین بخش آن است و در صورت بروز مشکل و کوتاهی در تعمیر آن قطعا مشکل پبجیره تر می شود . زمانی که این ارور را روی پنل یخچال خود مشاهده می کنید به هیچ عنوان نباید به آن دست بزنید و فورا باید یخچال را خاموش کنید و با نمایندگی یخچال تماس بگیرید.

ارور PF  یعنی چه

اگر ارور PF  را مشاهده کردید بدانید که  برق ورودی به کمپرسور و یا موتور دچار مشکل شده است.  این ارور نیز به اندازه ی ارور E2  خطرناک است و خیلی فوری باید این مشکل را رفع کنید.  تعمیر کار نیز ابتدا مسیر برق را تا یخچال و حتی داخل یخچال را چک می کند زیرا گاهی اوقات ولتاژ بیش از حد و یا حتی کم تر از حد نرمال نیز موجب بروز این ارور می شود اگر مایل هستید از یخچال خود در برابر ولتاژ بالا و یا پایین محافظت کنید بهتر است برای یخچال خود بک محافظ ولتاژ تهیه کنید.

ارور hrs  یعنی چه

ارور hrs  یعنی این که برد اصلی یخچال خراب شده است و یا این که سوخته است. معمولا فرسوده شدن قطعه های یخچال، نوسان برق و پریدن برنامه برد موجب بروز این مشکل می شوند و برای حل این مشکل تنها باید با تکنسین متخصص صحبت کنید تا یخچال شما را چک کند و در اسرع وقت مشکل را حل کند.

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

ارور DF  یعنی چه

ارور DF  نشان گر عیب در قطعه هایی هم چون سنسور،  دیفراست،  هیت، تایمر و با المنت است . اگر این ارور را مشاهده کردید بدانید که طی ۲۴ ساعت اخیر یخ زدایی به طور کامل انجام نشده است . این مشکل نیز یک مشکل اساسی و حیاتی است و حتما باید به شکل اصولی رفع شود.

ارور DE  یعنی چه

ارور DE  نشان دهنده ی مشکل در سیستم دیفراست است و خرابی دیفراست چندین ساعت کارکرد طبیعی یخچال را مختل کرده است . برای رفع این مشکل می توانید قطعاتی هم چون المنت ، اوپراتور ، قطعه های دیفراست و  سوکت سنسور را چک کنید و در صورت داشتن مشکل آن را حل کنید تا دستگاه به روال سابق خود برگردد و مشکل حل شود.

 

دیگر خدمات ما: 

 

برچسب ها

#