نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

آلارم hrs در یخچال جنرال الکتریک

آلارم hrs در یخچال جنرال الکتریک

آلارم hrs  در یخچال جنرال الکتریک

قطعا می دانید که برند جنرال الکتریک یکی از بهترین برند های آمریکایی است که همیشه در میان مردم جهان محبوب بوده است.  همان گونه که می دانید چندین سال است که شرکت جنرال الکتریک نیز از به روز ترین تجهیزات و تکنولوژی استفاده می کند تا رضایت مشتری های خود را جلب کند.  یکی از این تکنولوی ها این است که شما با کمک صفحه نمایش گر یخچال خود می توانید خیلی زود متوجه ی مشکل یخچال خود شوید و فورا مشکل را حل کنید تا مشکل از آن چیزی که هست بزرگ تر نشود. ما امروز بعنوان نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک قرار است که درباره آلارم hrs  در یخچال جنرال الکتریک با یک دیگر صحبت کنیم اگر به تازگی این ارور را روی پنل یخچال خود مشاهده کرده اید ادامه ی این مقاله را از دست ندهید.

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

ارور hrs  به چه معنا است

یکی از متداول ترین کد های یخچال ارور hrs  است و هنگامی که آن را روی پنل یخچال خود مشاهده می کنید یخچال شما کار نمی کند و تنها چراغ داخل یخچال و پنل روی آن کار می کند. متاسفانه باید خدمتتان عرض کنیم که این ارور یکی از دردسر ساز ترین و پر هزینه ترین ارور است که نمایش آن روی پنل یخچال مقداری ناخوشایند است.  اگر مایل هستید با دلایل این ارور آشنا شوید با ما همراه باشید.

آلارم hrs  در یخچال جنرال الکتریک

خرابی برد یخچال جنرال الکتریک

لازم به ذکر است که ارور hrs در مواقعی که برد اصلی یخچال خراب شده است نشان داده می شود. در اغلب اوقات برد اصلی یخچال سوخته است و یخچال این ارور  را نشان می دهد تا شما مشکل را حل کنید. سوختگی برد نیز معمولا به خاطر نوسانات برق اتفاق می افتد. قطعا می دانید که گاهی اوقات ولتاژ برق خیلی بالا تر و یا پایین تر از حد نرمال می آید برای جلوگیری از بروز این مشکل بهتر است یک محافظ ولتاژ برای یخچال خود تهیه کنید.

برای رفع این مشکل ابتدا یخچال را از برق بکشید و بعد از آن نیز حتما باید با یک تعمیر کار حرفه ای و متخصص تماس بگیرید و کار را به او بسپارید.  حواستان باشد که یخچال شما جز یکی از بهترین و معروف ترین برند های یخچال است و تعمیر آن یک کار کاملا تخصصی است و به هیچ عنوان نباید این کار را به هر کسی بسپارید زیرا یک فرد نابلد ممکن است آسیب بیش تری به یخچال شما وارد کند.

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیر یخچال ساید جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

 

نوسانات برق را جدی بگیرید

همان گونه که در بخش قبل اشاره کردیم نوسانات برق می تواند مهم ترین دشمن یخچال باشد . اگر یخچال بدون هیچ گونه محافظی به برق وصل شود قطعا خیلی زود خراب می شود زیرا مانعی سر راه این نوسانات وجود ندارد و بالا و پایین شدن ولتاژ برق به راحتی می تواند یخچال شما را بسوزاند.

آلارم hrs  در یخچال جنرال الکتریک

سوختن کندانسور

کندانسور نیز یکی دیگر از قطعه های مهم و کاربردی در یخچال است ؛ نقش کندانسور در یخچال خنک کردن رادیاتور است . ایجاد نقص در کندانسور موجب بالا رفتن دمای یخچال می شود و این بالا رفتن دما نیز به برد الکتریکی یخچال فشار می آورد و این بالا رفتن دما به برد الکتریکی فشار می آورد در نتیجه برد یخچال می سوزد و صفحه نمایش گر یخچال ارور hrs  را نشان می دهد.

پریدن برد یخچال

خیلی مواقع نیز که این ارور روی پنل نمایان می شود مشکل از اتصالات الکتریکی و یا موتور نیست و آن ها کاملا سالم هستند و مشکل از پریدن برد است. حواستان باشد که نصب مجدد برد الکتریکی یک کار کاملا تخصصی و حرفه ای است و حتما باید یک تعمیر کار متخصص آن را انجام دهد‌ . یک مسئله ی دیگری در خرابی برد تاثیر دارد فرسودگی برد است.

این طبیعی است که هر وسیله و قطعه ای بعد از مدتی استفاده مستهلک می شوند و بعد از مدتی دیگر نمی توانند مثل روز اول کار کنند. برد یخچال نیز از این قاعده مستثنی نیست و بعد از مدتی کار کردن فرسوده می شود و باعث نشان دادن این ارور می شود و شما تنها با تعویض این قطعه می توانید این ارور را از روی پنل یخچال پاک کنید پس تعلل را کنار بگذارید و همین حالا با تعمیر کار یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید.

همچنین می توانید علت ارور HRS یخچال وایت هاوس را نیز در وبسایت ما بخوانید و با راه حل های ارائه شده برای رفع ارور اقدام کنید.

 

دیگر خدمات ما: 

 

برچسب ها

#