نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

نمایندگی تعمیرات مابه در تهران

نمایندگی تعمیرات مابه در شرق تهران

همانطور که می دانید یخچال فریز جزو لوازم گران قیمت منزل به حساب می آید. اگر این وسیله خراب شود با توجه به قیمت های بالای یخچال شاید نتوان به راحتی به فکر تعویض آن بود! حتی یخچال های با برند ایرانی نیز اغلب قیمت بسیار بالایی دارند که هر فردی از عهده ی هزینه ی آن برنمی آید. بنابراین باید تا جای ممکن سعی شود که مشکلات فنی یخچال تعمیر شود. در بسیاری از اوقات مشکلات فنی یخچال به آسانی قابل حل است و واقعا نیازی به هزینه ی اضافی برای تعویض نیست مگر آنکه یخچال شما بسیار بسیار قدیمی شده باشد و به قول معروف عمر خود را کرده باشد!

اینکه چه زمانی باید به فکر تعویض یخچال بود بستگی به نحوه استفاده شما از یخچال و همچنین برند  یخچال دارد اما به طور کلی متوط عمر یک یخچال چیزی در حدود هفت الی ده سال است اما همانطور که گفتیم بستگی به نحوه استفاده شما هم دارد. ممکن است یک یخچال با یک برند خیلی خوب و شناحته شده برای یک فرد در حدود چهار سال عمر کند. همین یخچال برای فرد دیگری ممکن است که در حدود هشت سال عمر کند!

نمایندگی تعمیرات مابه در تهران

تعمیر یخچال و فریز مابه شرق تهران

اگر یخچال منزلتان جزو مدل های بسیار قدیمی است و انرژی زیادی را مصرف می کند بهتر است که تعویض شود و یخچالی به روز تر و با مصرف انرژی کمتر جایگزین آن شود اما اگر یخچالتان خیلی هم قدیمی نیست و دچار مشکل شده لزومی به تعویض آن نیست و بهتر است که تعمیر شود.

اگر در فکر تعمیر یخچال منزلتان هستید باید بدانید که قدم اول پیدا کردن یک نمایندگی و مرکز تعمیرات معتبر است. یخچال های جدیدتر دارای پیچیدگی های فنی بیشتری نسبت به مدل های قدیمی تر هستدن و احتمالا شما خودتان به تنهایی از پس تعمیرات آن برنمی آیید! هر چند حتی اگر هم فکر می کنید که مشکل یخچال جدی نیست باز هم پیشنهاد ما این است که از یک فرد تعمیرکار حرفه ای و به قول معروف این کاره برای تعمیر استفاده کنید! مرکز مابه، مرکزی تخصصی برای تعمیرات یخچال فریز است و بهترین خدمات تعمیر مابه در شرق تهران را به مشتریان ارائه می دهد. این مرکز فوق حرفه ای 20 سال سابقه ی کاری درخشان را در کارنامه ی خود ثبت نموده و همواره در تلاش است تا رضایت مشتریان را با ارائه خدمات باکیفیت کسب کند. شرکت مابه سه مثلث سرعت در ارائه خدمات باکیفیت و نرخ هزینه معقولانه و منصفانه وگارانتی خدمات را سرلوحه ی کاری خود قرار داده است.

مزایای استفاده از نمایندگی رسمی مابه شرق برای تعمیرات

هزینه ی تعمیر همواره جزو دغدغه ی اصلی مشتریان بوده است. از آنجایی که نمایندگی های مابه زیر نظر اتحادیه مشغول به فعالیت هستند همواره با نرخ اتحادیه کار می کنند و تمامی هزینه ی تعمیرات را بر طبق نرخ مشخص شده از سوی اتحادیه از مشتریان دریافت می کنند.

شرکت مابه همواره در صدد افزایش کیفیت تعمیرات بوده و برای این کار هنگام تعویض قطعه ای از یخچال، بهترین و باکیفیت ترین قطعه را جایگزین قطعه ی خراب می کند. این موضوع کاملا بدیهی است که اگر فرد تعمیرکار به خوبی با قطعات و برندهای آن آشناییت نداشته باشد برای انتخاب قطعه حساسیت زیادی به خرج نداده و ممکن است که از یک قطعه ی بی کیفیت وغیراورجینال استفاده کند. این موضوع باعث می شود که نه تنها مشکل اصلی یخچال حل نشود بلکه قسمت دیگری از یخچال هم دچار مشکل شود و این یعنی قوز بالا قوز! نکته ی دیگری که باید به آن اذعان آن داشت این است که تعمیر یخچال باید زیر نظر یک متخصص مجرب انجام شود در غیر این صورت ممکن است مشکلات دیگری ایجاد شده و مشتری مجبور باشد هزینه های اضافی دیگری را برای تعمیر متحمل شود.

یکی از خدمات دیگری که نمایندگی تعمیر مابه در شرق تهران  در اختیار مشتریان قرار می دهد این است که به صورت تلفنی نیز به مشتریان راهنمایی می کند. بزرگترین و ارزشمند ترین مزیت این شرکت آن است که در نهایت یخچال فریز تعمیر شده را به مدت یک سال گارانتی می کند تا مشتریان با خیالی آسوده و آرامش خاطر تعمیرات دیگر یخچال را به این شرکت بسپارند.

تعمیرات مابه

هزینه تعمیرات یخچال در مابه

همانطور که می دانید یک یخچال از قطعات مختلفی تشکیل شده است. نرخ تعویض و یا تعمیر هر کدام از این قطعات با یکدیگر متفاوت است و به همین علت هم نمی توان یک قیمت و نرخ ثابت اعلام کرد. بنابراین هزینه تعمیرات یخچال در شرکت مابه دارای نرخ معینی نیست و پس از بررسی توسط کارشناسان و تکنسین های تعمیر به شما اعلام می شود. تعمیرکاران شرکت مابه مشاوره و توضیحات لازم را در خصوص نوع خرابی یخچال و قطعات و همچنین هزینه ی تعمیر و تعویض قطعات یخچال به شما ارائه می دهند. از آنجایی که تکنسین های تعمیر مابه مجرب و حرفه ای هستد با رعایت کیفیت اقدام به تعمیر می کنند و بدین شکل هم از نظر زمانی و هم از نظر اقتصادی برایتان صرفه جویی     می شود.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند که از خدمات تعمیرکارهای محلی استفاده کنند. ما قصد بدنام کردن اینگونه تعمیرکارها را نداریم و انصافا کار بعضی از آن ها واقعا هم خوب و باکیفیت است اما این گونه از افراد به شما گارانتی شرکتی نمی دهند و این یعنی تضمینی در خصوص کار وجود ندارد. البته ممکن است که به شکل زبانی به شما گارانتی بدهند که کار ما خوب است و تضمین می دهیم اما خودتان بهتر می دانید که گارانتی شرکتی معتبرتر است و  خیال شما را راحت می کند! علاوه بر این متاسفانه دیده شده که بعضا این تعمیرکارها به دلیل عدم شناخت کافی از برندهای قطعات از قطعه ای استفاده کرده اند که اورجینال نبوده و مشکلات دیگری را ایجاد کرده است.

شماره تلفن نمایندگی مابه در شرق تهران

اگر متوجه شده اید که اخیرا از یخچالتان صدای عجیب و غریبی به گوش می رسد و یا یخچال به علت خراب شدن کمپرسور به صورت یکسره و بدون توقف کار می کند و یا داخل یخچالتان گرم است و مواد غذایی و میوه ها را سرد نمی کند و…. زمان آن رسیده که با توجه به موقعیت مکانی خود با یکی از نمایندگی های شرکت مابه تماس بگیرید تا تکنسین های تعمیر برای بازدید یخچال به منزلتان بیایند. برای دسترسی به شماره ها به قسمت تماس با ما مراجعه نمایید. بعد از تماس و ارائه ی توضیحات لازم تکنسین های تعمیر در سریع ترین زمان ممکن به منزل شما اعزام می شوند.

شماره تلفن نمایندگی مابه شرق تهران 02122553496

خدمات پس از فروش مابه در شرق تهران

خوشنام بودن شرکت و تضمین کار و کیفیت شاید مهم ترین چیزی باشد که امروزه مشتریان به دنبال آن هستند. مشتری زمانی که برای اولین بار قصد استفاده از خدمات تعمیر این شرکت را دارد نگران این موضوع است که چنانچه یخچال مجددا دچار مشکل شود آیا باید هزینه ی دیگری را پرداخت کند؟ آیا این یخچال با کیفیت تعمیر شده است و در آینده ای نزدیک مجدد دچار مشکل نخواهد شد؟ آیا از قطعات اصل استفاده شده است؟ و سوالات دیگری که برای مشتریان دغدغه ذهنی ایجاد کرده است. به همین علت هم مشتریان معمولا ترجیح می دهند که به جای تعمیر یخچال به سراغ خرید یچال نو بروند و خیال خود را از بابت هزینه های بعدی راحت کنند!

خوشبختانه نرخ هزینه ها در مابه بسیار پایین است و در واقع این شرکت منصفانه ترین نرخ تعمیر را در بین رقبای خود دارا می باشد. علاوه بر این یخچال فریز تعمیر شده توسط نمایندگی مابه دارای برگه گارانتی می باشد و این یعنی کیفیت کار شرکت مابه کاملا تضمین شده است. اگر قبل از اتمام تاریخ برگه گارانتی مشکلی برای یخچال ایجاد شود شرکت متعهد می شود که یخچال فریز را به صورت رایگان تعمیر کند. به خاطر داشته باشید که نشان دادن برگه گارانتی به تعمیرکاران شرکت جزو الزامات است. اگر به هر دلیلی این برگه را گم کرده باشید و یا تاریخ آن گذشته باشد شرکت از ارائه خدمات به شما معذور است.

نتیجه گیری

همانطور که در ابتدای بحث گفتیم یخچال فریز جزو لوازم گران قیمت به حساب می آید. در طول سالیان گذشته به علت نبود تکنسین های مجرب برای تعمیر زمانی که یخچال دچار مشکل میشد چاره ای جز تعویض آن نبود. با توجه به اوضاع نابسامان اقتصادی این موضوع برای آن دسته از کسانی که دارای محدودیت های مالی برای خرید یخچال بودند تبدیل به مشکل بزرگی شده  بود. برای تعمیر یخچال یکی از اقداماتی که باید انجام شود پیدا کردن یک مرکز معتبر است. پیدا کردن یک مرکز معتبر در عیب یابی یخچال به شکل صحیح و تعمیر آن به شکلی کاملا با کیفیت بسیار حائز اهمیت است. مابه یک مرکز تخصصی معتبر برای تعمیر یخچال است که با دارا بودن کادری مجرب از تکنسین ها و تعمیرکاران حرفه ای این دغدغه ی ذهنی افراد را حل نموده است. اگر برای اولین بار می خواهید از خدمات شرکت مابه استفاده کنید احتمالا یک حس بی اعتمادی و نگرانی نسبت به کیفت کار این شرکت دارید. مابه حس نگرانی و عدم اعتماد شما را به خوبی درک کرده و این مشکل و معضل را با گارانتی یک ساله برطرف نموده است.

مناطق تحت پوشش نمایندگی‌ مابه در تهران

هزینه تعمیر مابه

نمایندگی تعمیر مابه شمال تهران

نمایندگی تعمیر مابه شرق تهران

نمایندگی تعمیر مابه غرب تهران

نمایندگی تعمیر مابه جنوب تهران

سوالات متداول در مورد نحوه ارائه خدمات در نمایندگی مابه

در جواب این سوال باید گفت که بله اکثر تعمیر ها با توجه به حجم بزرگ وسیله ها و دشوار بودن حمل و نقل و جابجایی آنها در منزل مشتریان انجام می شود.
 
 

خیر تمامی متخصصان ایرانیان سرویس تایمی که شما برای حضور آنها مشخص می کنید قبل از مراجعه با شما تماس خواهند گرفت من به شما اطلاع خواهند داد.

 

در پاسخ به این سوال یکی از مهمترین سوال های هر مشتری است باید گفت که که این ویژگی یکی از مهمترین ویژگی های شرکت است ست و تمامی قطعات استفاده شده در تعمیرات مرغوب و با ضمانت بوده و اصل می باشد.

پس از ۲۴ ساعت تست سالم بودن دستگاه مجدداً به شما بازگشت داده می شود و در محل نصب می شود.

فرم تماس با ما

از طریق فرم زیر اطلاعات خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

#