نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

نمایندگی مرکزی تعمیرات مابه شمال تهران

نمایندگی مابه بر اساس رضایتمندی مشتریان قوانین خاصی را برای امر تعمیرات بنا کرده است این قوانین شامل مواردی است که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت‌.

مورد مهمی که لازم است آن بپردازیم استخدام نیروی فنی در زمینه تعمیرات تخصصی و تقویت تکنسین تعمیرکار با توجه به پیشرفت های نمایندگی مابه در محصولات و همینطور تشکیل کلاس های تخصصی آزمون و خطا تعمیرات لوازم خانگی مابه به صورت عملی جهت آشنایی کامل نیروها با انواع مشکلات خرابی ها و خطاها که یکی از مهمترین مواردی می باشد که توجه به آن ضروری است، و در نتیجه برقراری تشخیص صحیح جهت راه اندازی سریع دستگاه و شناخت دقیق انواع قطعات بکار رفته در محصولات که یکی از مواردی است که یک تکنسین با تجربه حتماً باید آن را بداند و راهنمای نصب صحیح ، تنظیمات صفحه نمایش ، تعمیرات داخلی و خارجی محصول قبل و بعد از عمل عیب یابی در هنگام مراجعه به مقصد مشتریان ، تهیه لیست های کسب امتیازات مثبت و منفی تعمیرکاران جهت برقراری تمرکز و حسن انجام این کار افراد ، استفاده از به روزترین سیستم های تعمیراتی جهت عیب یابی قطعی و تعمیر ای بدون بازگشت ، موظف کردن نیروهای فنی تعمیرکار به رعایت شئونات اخلاقی و شغلی در هنگام مراجعه به مقصد مشتری همراه با اعلام رضایت صد درصدی مشتری به نمایندگی ، و یکی از موارد خیلی مهمی که می‌توان به آن اشاره کرد ارائه قیمت مصوب طبق نرخنامه اتحادیه توسط نیروهای تعمیراتی به مراجعه کنندگان طبق دستور مدیریت مرکزی نمایندگی رسمی لوازم خانگی مابه و ارسال گزارشات روزانه به واحد نظارتی نمایندگی تعمیرات مابه جهت کسب امتیاز مشتری مداری و همینطور تحویل ضمانتنامه تعمیرات صحیح و استفاده از قطعات اصلی شرکت تولیدی بعد از پایان کار توسط تکنسین تعمیرکار به مشتری.

اگر بخواهیم به طور دیگری به شما بگوییم واضح و روشن است که وظایف بسیار زیاد گفته شده در مطلب بالا توسط تعمیرگاه لوازم خانگی مابه می ‌تواند یکی از اصلی ترین سند های اثبات خدمات‌رسانی بی نظیر و صداقت نمایندگی ما به مراجعه کنندگان و مشتریان لوازم خانگی ما به باشد بنابراین با انتخاب قطعی نمایندگی رسمی ما به شما هیچ ضرری از سمت تعمیرکاران نخواهید برد و هیچ زیانی به شما نمی رسد.

قطعاً این مورد برای شما بسیار مهم است که لوازم خانگی خود را به دست نمایندگی برای تعمیرات بسپارید که قابل اعتماد باشد و آگاه باشید که به لوازم شما ضرری و آسیبی نخواهند زد نماینده مرکزی تعمیرات مابه یکی از بهترین نمایندگی هایی است که شما برای تعمیرات لوازم خانگی خود می توانید با مراجعه به آن ها با خیالی راحت و اسوده لوازم خود را به آنها بسپارید تا به بهترین نحو ممکن آنها را تعمیر کنند.

نماینده مرکزی خدمات پس از فروش مابه شمال تهران

 

در صورتی که دستگاهی که شما خریداری کرده‌اید دارای برگه گارانتی باشد و آن را داشته باشید و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هر مشکلی به شما کمک کند تا بتوانید از مزایای نمایندگی رسمی مابه که در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید‌. و تنها با تماس با دفتر مرکزی مابه از این خدمات بهره مند شوید اما اگر به هر دلیلی برای مثال اتمام تاریخ گارانتی یا گم شدن برگه گارانتی شما نمی توانید از خدمات پس از فروش مابه بهره مند شوید و از آن استفاده کنید و میتوانید با یکی از تعمیرگاه های مجاز ز در سراسر کشور یا تعمیرگاه پشتیبان سرویس تماس بگیرید و با مطرح کردن مشکل خود در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس دستگاه خود به دست آورید.

استفاده از تعمیرگاه پشتیبان مزایای دارد که مزایای آن عبارتند از:

استفاده از قطعات اصلی و اورجینال مابه

داشتن تعمیرکاران ای متخصص در تعمیر لوازم خانگی مابه

ضمانت ۶ ماه تعمیرات و خدمات پس از فروش

نحوه ارائه خدمات در نمایندگی مابه شمال تهران

تداوم امتیازات ویژه و همینطور نظرات مثبت و رضایت مشتریان می تواند عامل اصلی انتخاب نمایندگی مابه توسط مشتریان برای تعمیرات لوازم خانگی باشد. گارانتی و ضمانت خدمات می تواند اولین امتیاز برای این باشد که نمایندگی مابه از صحت و نتیجه ی درسته کار خود اطمینان کامل را دارد از این رو تک تک خدمات خود را در زمینه تعمیرات لوازم خانگی تضمین می کند و استفاده از قطعات و لوازم اصل و اورجینال نمایندگی مابه با آگاهی کامل از عملکرد قطعات مختلف و با رضایت ویژه مشتریان، در صورت معیوب بودن و خراب بودن می ‌تواند ویژگی دوم نمایندگی مابه باشد.

استفاده از نیروی متخصص و مجرب و با تجربه برپایه اعتقاد نمایندگی مابه به دلیل استفاده از تکنولوژی در لوازم خانگی ما به و تخصص مورد نیاز برای راه اندازی مجدد آن ها می تواند به عنوان نمونه دیگر از ویژگی‌های ممتاز به حساب بیاید. فرستادن تعمیرکاران متخصص و تکنسین فنی به محل تعمیر کالا و مقصد مشتری در سریع ترین زمان ممکن می تواند امتیازی مثبت باشد که خطرات انتقال لوازم خانگی به نمایندگی را از مشتریان دور کند زیرا ممکن است در انتقال وسیله ها علت بزرگ بودن برخی از دست های برخی از آنها به دلایلی دچار مشکل و آسیب هایی شوند.

از این رو جهت رضایت مندی و رفاه و امنیت مالی مشتریان تعمیرکاران و متخصصان در سریع ترین زمان ممکن به محلی که کالا در آن قرار دارد فرستاده می شوند تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود‌‌‌. دیگر نکته مهمی که لازم است و آن بپردازیم کارآمد و با تجربه بودن تکنسین ها و تعمیرکاران لوازم خانگی می باشد زیرا امروزه که لوازم خانگی قیمت بالایی دارد امکان تعویض آن برای برخی مشکل بوده از این رو بسیار مهم است که کالاها و لوازم خانگی خود را به دست افرادی متخصص و با تجربه بسپارند تا آسیبی به آنها وارد نشود تا زیان مالی به آنها وارد نشود.

چه لوازمی در نمایندگی مابه شمال تهران تعمیر میشود؟

 

نماینده شرکت تولیدی مابه مرکزی می باشد که در زمینه نصب و تعمیرات لوازم خانگی  با عنوان نمایندگی مابه در حال فعالیت و کار می‌باشد. شناسایی و انجام  پروسه نمایندگی تحت استانداردهای مهم شرکت در هنگام نصب و تعمیرات لوازم خانگی بسیار اهمیت دارد و قابل توجه می باشد، به دلیل اهمیت این موضوع با استفاده از به کارگیری افراد و تکنسین‌های تعمیراتی آموزش دیده انجام می‌شودنمایندگی رسمی لوازم خانگی مابه تحت مجوز قانونی داخلی و با استفاده از تعمیرکاران متخصص، شرایط مناسبی را فراهم کرده است. تعمیرکاران لوازم خانگی با تجربه کاری بالا و تمرکز در کلاس‌های آموزشی نمایندگی مابه، می‌توانند در امر عیب‌یابی محصولات شرکت سازنده موفق عمل کنند. عیب‌یابی لوازم خانگی پیشرفته با سیستم‌های مدرن، نیازمند نظارت مدیریت قوی نمایندگی مابه بوده و همواره با برنامه‌ریزی مداوم، تکنسین‌هایی متخصص برای تعمیرات، آموزش داده می‌شوند. به دلیل نبودن شرکت تولیدی در دسترس مصرف‌کنندگان، مراجعه به نمایندگی مابه، بهترین گزینه در زمان بروز مشکلات احتمالی در لوازم خانگی است.

نمایندگی مابه لوازمی همچون:

 یخچال فریزر،  لباسشویی ، ساید بای ساید ، لباسشویی ، جاروبرقی ماکروفر و ماشین ظرفشویی را تعمیر می کند.

شماره تماس نمایندگی مابه در شمال تهران

اگر شما ساکن مناطق شمال تهران هستید و نیاز به نمایندگی مابه برای تعمیر لوازم خانگی خود دارید و به دنبال متخصصان و تعمیرکارانی با تجربه و حرفه ای هستید تا لوازم خود را به دست آنها بسپارید تا در کوتاهترین زمان ممکن آن را تعمیر کنند و به شما تحویل دهند و همین طور بسیار قابل اعتماد و مطمئن باشند شما می توانید تنها با تماس گرفتن با نمایندگی مابه در شمال تهران این موضوع را حل کنید تا شرکت متخصصانی را برای عیب یابی محصولات و سپس تعمیر آن ها برای شما بفرستد.

نمایندگی مجاز تعمیرات مابه در تهران ارائه دهنده خدمات تعمیر و نصب و سرویس محصولات این برند در محل شما میباشد و تنها کافیست با مرکز تماس نمایندگی شرکت مابه تماس برقرار کنید. تا کارشناسان در این مرکز آماده پاسخ به سوالات شما و فرستادن تعمیرکاران تکنسین هایی به محل شما شوند.

شماره تلفن نمایندگی مابه شمال تهران 02122553496

مناطق تحت پوشش نمایندگی‌ مابه در تهران

هزینه تعمیر مابه

نمایندگی تعمیر مابه شمال تهران

نمایندگی تعمیر مابه شرق تهران

نمایندگی تعمیر مابه غرب تهران

نمایندگی تعمیر مابه جنوب تهران

سوالات متداول در مورد نحوه ارائه خدمات در نمایندگی مابه

در جواب این سوال باید گفت که بله اکثر تعمیر ها با توجه به حجم بزرگ وسیله ها و دشوار بودن حمل و نقل و جابجایی آنها در منزل مشتریان انجام می شود.
 
 

خیر تمامی متخصصان ایرانیان سرویس تایمی که شما برای حضور آنها مشخص می کنید قبل از مراجعه با شما تماس خواهند گرفت من به شما اطلاع خواهند داد.

 

در پاسخ به این سوال یکی از مهمترین سوال های هر مشتری است باید گفت که که این ویژگی یکی از مهمترین ویژگی های شرکت است ست و تمامی قطعات استفاده شده در تعمیرات مرغوب و با ضمانت بوده و اصل می باشد.

پس از ۲۴ ساعت تست سالم بودن دستگاه مجدداً به شما بازگشت داده می شود و در محل نصب می شود.

فرم تماس با ما

از طریق فرم زیر اطلاعات خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

#