نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

تعمیر یخساز ساید بای ساید جنرال الکتریک

تعمیر یخساز ساید بای ساید جنرال الکتریک

تعمیر یخساز ساید بای ساید جنرال الکتریک، یکی از کار هایی است که تیم متخصص جنرال اکتریک به همراه کارشناسانش بر عهده دارند. هنگامی که یک وسیله یا به طور کل لوزام برقی خانگی شما خراب می شود، ممکن است که تعمیر آن چند روزی طول بکشد اما تعمیرکاران خبره تعمیرگاه مجاز جنرال الکتریک در سریع ترین زمان ممکن به منزل شما می آیند و از این بابت جای هیچ نگرانی نیست.

اما چه عواملی منجر به تعمیر یخساز ساید بای ساید جنرال الکتریک می شوند؟ در این مقاله به بررسی هر یک از این موارد می پردازیم، بنابراین با ما تا انتهای مقاله همراه باشید. 

در صورت تمایل می توانید همین حالا از خدمات تخصصی و فوری نمایندگی جنرال الکتریک ما استفاده کنید. 

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیر یخچال ساید جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

مشکلات یخساز ساید جنرال الکتریک

مهم ترین چیزی که توجه اکثر افراد را به استفاده از یخچال های جنرال الکتریک جلب کرده است، آب و یخ دادن این وسیله، تنها با فشار آوردن به پدال آب یا یخ می باشد؛ چون با این کار دیگر نیازی به گذاشتن بطری آب یا قالب یخی در یخچال فریزر نیست.
البته لازم به ذکر است که اغلب یخچال فریزر ها، این قابلیت را دارند و برند جنرال الکتریک نیز یکی از آن ها است. گاهی اوقات بنا به دلایل مختلف، ممکن است که یخساز ساید بای ساید جنرال الکتریک نیز مانند سایر وسایل برقی خراب شود. یعنی قابلیت یخسازی خود را از دست دهد. برخی از افراد تصور می کنند که یخ نساختن دستگاه با یخ بیرون ندادن آن یک مشکل است اما در صورتی که این دو عامل، با هم تفاوت دارند.

رایج ترین مشکلات یخساز و روش های تعمیر هر کدام عبارتند از:

قابلیت مکث فعال شده است

قابلیت مکث مربوط به زمانی است که یخ ساز دستگاه شما، عملیات یخسازی را متوقف می کند. همه دستگاه ها یک بازوی کنترل دارند که در زمان پر شدن ظرف یخ این بازو، ویژگی مکث را فعال می کند. حال در برخی از اوقات ممکن است که بازوی کنترل شده در بالا ترین وضعیت یخ بزند و عملکرد یخساز یخ را متوقف نماید. در این گونه مواقع، بررسی کنید که یخساز در وضعیت درستی قرار دارد.

 ورودی آب قطع یا مسدود شده

یخساز، آب را به کمک لوله هایی که از یخچال فریزر به لوله آب متصل هستند تامین و دریافت می کند. در برخی از موارد ممکن است این خطوط تامین آب یا مسیر ورودی آن قطع باشند. در این گونه مواقع بایستی شیر ورودی آب را چک کنید تا از بسته نبودن آن مطمئن شوید. حتی گاها ممکن است که شلنگ ورودی آب نیز تا خورده و مانع ورود آب به یخساز شود.

فیلتر های مسدود شده

از مشکلات رایج دیگری که عملکرد یخساز را مختل می کند، فیلتر های مسدود شده می باشند. در واقع فیلتر های تصفیه آب زمانی مسدود می شوند که در زمان لازم آن ها را عوض نکنید. بهتر است هر چند وقت یک بار با چک کردن فیلتر ها از مسدود نبودن آن ها مطمئن شوید.

عدم سرمای کافی

وجود سرمای کافی نشان می دهد که کمپرسور یا گاز یخچال فریزرتان به درستی کار می کنند و سالم هستند. البته برخی از کارشناسان معتقد هستند که به جز موارد فوق، خرابی فن نیز از وجود سرمای کافی در یخساز دستگاهتان جلوگیری می کند. در مواقعی که یخساز به درستی کار نمی کند یا فرآیند یخسازی متوقف شده است، فن را چک کرده و در صورت نیاز آن را تعویض کنید. این مورد از اهمیت بالایی برخوردار است لذا برای رفع آن فورا اقدام نمایید چون باعث خراب شدن مواد غذایی و ضرر های مالی ناشی از آن می شود.

یخساز خاموش است

یخچال هایی که از قابلیت یخساز برخوردار هستند، یک کلید خاموش و روشن شدن دارند. این کلید ممکن است بر روی صفحه نمایشگر جلوی دستگاه یا این که کنار خود یخساز، در داخل فریزر باشد. بنابراین برای اطمینان از سالم بودن یخساز، بررسی کنید که کلید آن بر روی حالت روشن، یعنی (on) باشد.

یخ ها به هم چسبیده باشند

 

اگر از ویژگی یخساز دستگاهتان استاده نمی کنید، دکمه خاموش آن یعنی (off) را بزنید. این کار از تجمع یخ ها در یخساز جلوگیری می کند. استفاده نکردن از یخساز و عدم خاموش کردن آن سبب تجمع یخ ها و چسبیدن آن ها به یکدیگر می شوند. بنابراین اگر با چنین صحنه ای مواجه شدید، ابتدا محفظه یخساز را از جایگاهش بیرون بیاورید و سعی کنید که یخ های با قالب بزرگ را از بین ببرید. مابقی یخ ها را نیز با شستن محفظه از بین ببرید. پس از این کار فورا یخساز را در جای خود قرار دهید.

تعمیر یخساز یخچال جنرال الکتریک در نمایندگی

لوازم خانگی برقی مخصوصا لوازم برقی اشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار هستند مخصوصا اگر لوازم مهمی همچون یخچال باشد که اهمیت ان دو چندان می شود. یخچال به دلیل ضرورت برای تازه نگه داشتن و خنک کردن مواد غذایی بسیار مهم است که خرابی ان حتی برای چند ساعت دردسر ساز می باشد. یخچال های جنرال الکتریک یکی از بهترین و محبوب ترین برندهای یخچال می باشد. این شرکت امریکایی با به دست اوردن طرفداران و محبوبیت زیاد در دنیا، نمایندگی های بسیاری را در تمام نقاط جهان دارد که همه ی این نمایندگی ها وظیفه ی ارائه ی خدمات مختلف پس از فروش جنرال الکتریک را به مشتریان خود دارند.

به طور کلی تمام قسمت‌ها و اجزاء یخچال جنرال الکتریک یا هر یخچال دیگری در جهت سرد کردن، یخ کردن و تصفیه کردن انجام می‌گیرد. یخ‌ساز قسمتی از یخچال است که ممکن است به دلایل بسیار زیادی دچار نواقص فنی شود. بیشتر علل این مشکلات فنی نیست و ممکن است به علت استفاده نادرست مشتریان و صاحبان یخچال از این وسیله باشد. یخ‌ساز قسمتی از یخچال است که به چند قسمت دیگر متصل است و بر اساس عملکرد آن‌ها کار می‌کند. هرکدام از این قسمت‌ها اگر دچار مشکل شوند، یخ‌ساز به‌خوبی کار نمی‌کند. 

برای دریافت خدمات فوری و تخصصی به صفحه نمایندگی تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک مراجعه کنید. 

تعمیر یخساز یخچال جنرال الکتریک
تعمیر یخساز یخچال جنرال الکتریک

یکی از مشکلات مربوط به مدار تنظیم هوای یخچال است. این سیستم مشخص‌کننده میزان یخ زدگی فریزر و سردی هوای یخچال است. در اثر خراب شدن مهره تنظیم دما یا سیستم تنظیم دمای یخچال، دستور یخ کردن به صفحات مخصوص فریزر ارسال نخواهد شد یا به درستی ارسال نخواهد شد. در این صورت یخ زدن یخچال انجام نخواهد شد. پس به عنوان اولین گزینه، باید سیستم تنظیم دما را بررسی کنید. جالب این است در این صورت یخ ساز یخچال دچار هیچ مشکلی نشده است و فقط قطعات متصل به آن خراب شده‌اند. یکی دیگر از مشکلات رایج که باعث خرابی یا عدم کار صحیح یخ‌ساز می‌شود، جلوگیری از انتشار هوای درون یخچال می باشد. به دلایل بسیاری هوای سرد بین فضای داخلی یخچال و فریزر منتشر نمی‌شود و درنتیجه گرمای درونی از بین نخواهد رفت و یخ‌ساز کار نمی‌کند. برای جلوگیری از بروز این مشکل  بسته بندی های مواد غذایی  را به دیواره پشتی یخچال نچسبانید و چند وقت یک بار فضای داخلی یخچال جنرال الکتریک را تمیز کنید. یخ‌ساز یخچال جنرال الکتریک به دلایل زیادی ممکن است کار نکند. یا به عبارتی دلایل بسیاری وجود دارند که یک یخ‌ساز دچار مشکل شود، چرا که یخ‌ساز از یک سیستم پیچیده با کارایی ساده بهره‌مند است برای مثال باید توجه کرد که لوله‌های قرارگرفته در یخچال برای آب رسانی به یخ‌ساز سالم هستند و آب در بهترین حالت خود به یخ‌ساز می‌رسد. رسیدن آب به یخ‌ساز به معنای داشتن بخارآب برای ایجاد یخ در فریزر و یخچال است. در صورتی ‌که لوله های آب رسانی به یخ ‌ساز دچار مشکل یا یخ زدگی شوند، یخ‌ساز نمی‌تواند به خوبی کار کند.

یکی از قطعاتی که در صورت کهنه شدن یا از کار افتادن باعث جلوگیری از کار کردن یخ‌ساز می‌شود، فیلتر آب یخچال است. در مدل یخچال جنرال الکتریک شما اگر یک عدد فیلتر آب دارید، زود به زود آن را چک نمایید. همان‌طور که گفته شد باید به درستی دمای یخچال را تنظیم کنید تا یخ‌ساز به درستی کار کند. دمای منفی ۱۲ درجه سانتی‌گراد برای ایجاد یخ مناسب می‌باشد.

قطعه‌ای در سیستم یخ‌سازی یخچال وجود دارد که وظیفه آن کنترل و نظارت بر پروسه یخ‌سازی یخچال است. ترموستات یخ‌ساز قطعه‌ای است که یخ‌سازی را در یخچال کنترل می‌کند و هرگونه خرابی برای این قطعه از یخچال به معنای عدم انجام درست پروسه یخ‌سازی است.

عملکرد ترموستات یخ‌ساز در یخچال جنرال الکتریک به این شکل است که زمانی که دمای قالب یخ به حدنصاب رسید، دستور تخلیه توسط ترموستات صادر خواهد شد. سپس یخ‌های به وجود آمده به داخل سطل مخصوص فرومی‌ریزد. پس‌ازآن ترموستات دستور دیگری صادر می‌کند که سطل مخصوص توسط شیر آب از آب پر شود. حال تصور کنید که ترموستات یخ‌ساز یخچال جنرال الکتریک دچار عیب و نقصی شود. به این ترتیب دستورات لازمه صادر نخواهد شد و عمل‌ های تخلیه و بارگیری یخ و آب صورت نخواهد گرفت. درنتیجه چنانچه این قطعه دچار مشکل شد به سرعت اقدام به تعمیر یخچال جنرال الکتریک خود کنید.

یخساز

مطمئناً آگاه هستید که برای اینکه یخ‌ساز به‌خوبی کار کند و پروسه یخ‌سازی در یک یخچال جنرال الکتریک به خوبی انجام شود، دمای فضای درونی باید به منفی ۹ درجه برسد؛ اما در یک یخچال جنرال الکتریک عوامل زیادی وجود دارند که ممکن است یخچال شما را تعمیر لازم کنند. برای جلوگیری از این مشکلات کافی است چند کار ساده انجام دهید در غیر این صورت نیاز به تعمیر یخچال خواهید داشت.

  • فیلتر آب ‌و هوا را چند وقت یک بار تعویض کنید. این کار کمک زیادی به سرد شدن یخچال و یخ‌سازی می‌کند.
  • موتور قلب یخچال است. در صورتی‌ که این بخش از یخچال دچار آسیب شود، باید تعمیرات اساسی انجام شود. برای جلوگیری از این مشکلات کافی است چند وقت یک بار آن را خوب تمیز کنید و پشت یخچال با فاصله مناسبی نسبت به دیوار آشپزخانه قرارگرفته شود. استفاده از محافظ‌های مناسب خرابی‌های موتور را کاهش می‌دهند.
  • سعی کنید چند وقت یک بار و به ‌صورت مرتب پشت و فضای درونی یخچال را از برفک، هرگونه زباله و گردوغباری تمیز کنید. این کار باعث می‌شود قسمت‌های سردکننده یخچال به خوبی کار کنند و درنتیجه عمل یخ‌سازی به‌خوبی صورت می‌گیرد.
  • گفتیم دمای فضای درونی، اما باید دقت کنید که دمای فضای بیرونی یخچال نیز در سرد کردن آن بسیار مهم است و نباید از حد خاصی بالاتر باشد که در این صورت سنسورهای یخچال در تشخیص دمای یخچال موفق نخواهند بود و ترموستات یخ‌ساز به درستی کار نخواهد کرد.

همان طور مشاهده کردید خرابی یخساز می تواند عوامل مختلفی داشته باشد برای تشخیص علل خرابی باید از یک تعمیرکار یا تکنسین حاذق که نسبت به یخچال های جنرال الکتریک اگاهی دارد کمک بگیرید، ضمن اینکه یخچال های جنرال الکتریک و یخساز های ان ها پیچیده و از قطعات مختلفی تشکیل شده است که توصیه می شود برای تعمیر تضمینی و جلوگیری از هزینه تراشی های بیهوده از تکنسین ها و تعمیرکاران متخصص نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش جنرال الکتریک استفاده کنید. این تعمیرکاران و تکنسین ها برای استخدام شدن شرایط ویژه ای را داشته و حتی بعد از استخدام در دوره های اموزشی عملی با جدیدترین محصولات و یخچال های جنرال الکتریک شرکت می کنند که نسبت به تمامی قطعات و کارکرد این یخچال ها اگاهی دارند و در تشخیص و عیب یابی و رفع ان بسیار مهارت دارند و تنها در چند ساعت ، سلامت را به یخچال شما برمی گردانند.

تکنسین های جنرال الکتریک علاوه بر تعمیر، تعویض قطعات، راهنمایی استفاده از محصول، نصب محصول ، راهنمایی نگهداری محصول و سرویس های دوره ای را به منظور جلوگیری از خرابی ها به مشتریان ارائه می دهند.  ضمن اینکه تکنسین های نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش جنرال الکتریک ، قطعات یخچال شما را با قطعات اورجینال تعویض می نمایند. شما می توانید به سادگی و با یک تماس از خدمات تعمیرات یخساز جنرال الکتریک در محل بهره مند شوید و تکنسین های متخصص در کمترین زمان در محل شما حاضر شوند و اقدام به رفع مشکل یخساز یخچال  کنند.

جمع بندی نهایی

مواردی که در بالا برایتان شرح دادیم، عمده ترین و رایج ترین دلایلی هستند که باعث کار نکردن یخساز می شوند؛ اما موارد دیگری مانند خرابی شیر برقی یخساز، خرابی سنسور، خرابی برد الکتریکی، خرابی موتور یخساز، یخ زدن مسیر ورودی آن و … نیز از جمله مشکلات یخساز ساید جنرال الکتریک هستند. ضمن ارائه راهکار های بیان شده باید بدانید که تکنسین های جنرال الکتریک آماده خدمت رسانی به همه شما عزیزان در هر زمان و مکان هستند. پس در هنگام بروز این قبیل مشکلات اصلا نگران نباشید و برای تعمیر یخچال یا فریزرتان حتما با کارشناسان حرفه ای نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک مشورت بگیرید و از آن ها کمک بخواهید. 

دیگر خدمات ما: 

 

#