نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

نمایندگی رسمی تعمیرات مابه در جنوب تهران

نمایندگی مرکزی تعمیرات مابه جنوب تهران

نمایندگی تعمیرات مابه در جنوب تهران برایش فرقی نمی کند که یخچالی مابه شما دچار چه مشکلی شده باشد ولی اگر نیاز به نصب مجدد، تعویض فیلتر، سرویس و یا سایر تعمیرات تخصصی داشتید می توانید از تکنسین های با تجربه و متخصص در این زمینه یا با مراجعه حضوری به محل برای انجام بررسی های لازم و عیب یابی حضور پیدا کنید و تعمیرات فوری لازم را با قیمت مناسبی انجام دهید و هم چنین برای قطعاتی که نیاز به تعمیر دارند از لوازم اصلی خود مابه استفاده می شود. همگی این خدماتی که ارائه می شوند دارای ضمانت 6 ماهه هستند و خدمات پس از فروش تعمیرات دارند.

شما می توانید برای درخواست تعمیرات یخچال مابه خود از طریق فرم انلاین سفارش که دارای 10 درصد تخفیف می باشد ان را ارسال کنید و یا اینکه با شماره های حاصل از این نمایندگی های مابه تماس بگیرید.

بهتر است زمانی با نمایندگی خدمات مابه در تهران تماس بگیرید که در یخچال خود صداهای عجیب و غریبی بشنوید و اگر کمپرسور اتومات نشده و یا یخچال شما دارد به صورت یکسره ای کار می کند حتما این یخچال به نقص عملکردی دچار شده است. اکر داخل کابین یخچال گرم است و مواد غذایی را سرد نمی کند باعث ایجاد افت سرما می شود و به همین دلیل نیاز است که برای تعمیر یخچال خود با نمایندگی تعمیر یخچال مابه در تهران تماس حاصل فرمایید.

اگر یخچال شما دارای مشکل یخ زدگی و ایجاد برفک می باشد برای اینکه عملکرد ان را تنظیم کنید بهتر است که با نمایندگی تعمیر یخچال مابه در تهران تماس حاصل فرمایید.

اگر در طبقاتی که زیر جا میوه ای وجود دارند اب جمع می شود و یا زمانی که به بدنه یخچالتان دست می زنید دچار برق گرفتگی می شوید و یا اینکه بعد از اینکه دوشاخه یخچال را به پریز می زنید روشن نمی شود باید فورا برای رفع این مشکل با نمایندگی تعمیر یخچال مابه تماس حاصل فرمایید.

تعمیرکار نمایندگی مرکزی مابه

معمولا برای همه شما پیش می اید که می پرسید ایا تعمیر لوازم خانگی مابه نیاز به تعمیرکاران خاصی دارد؟ ایا همه لوازم های خانگی یک کار مشخصی انجام می دهند؟ برای جواب دادن به این سوالات بهتر است که دو ماشین پژو و پراید را باهم مقیسه کنید ایا وظیفه و حمل و نقل انها نیز از لحاظ ویژگی هایی که دارند یکسان است؟ ایا قطعات و گیربکس و موتور و رادیاتور این دو ماشین شبیه به هم هستند؟ معلوم است که این طور نیست. این موضوع برای همه برندهای موجود در لوازم خانگی و هم چنین انواع لوازم های خانگی صدق می کند.

به همن دلیل است که قطعات و تعمیر و تعمیرکار لوازم خانگی مابه با وجود اینکه دارای نقاط مشترکی با سایر برندها هستند ولی فرق هایی هم باهم دارند. تعمیرکارانی که دارای دانش و تخصص کافی در زمینه تکنولوژی و نواوری در زمینه قطعات یخچال می باشند می دانند که این قطعات بسیار حساس هستند و در صوت تعمیر نادرست اسیب زیادی به یخچال می زنند.

علاوه برای اینکه این تعمیرکاران باید با قطعات مختلف لواز م خانگی اشنایی کامل داشته باشند باید از تجربه بالایی نیز نسبت به استفاده از علم و فن خود برخوردار باشند. همه این  موارد با یکدیگر باعث می شوند که تعمیر به صورت درست و اصولی و به صورت تخصصی انجام گیرد و هرکدام از موارد ذکر شده مانند تجربه و اشنایی و توان اجرایی خودشان به تنهایی موجب جلوگیری از تعمیر نادرست و در نتیجه اسیب رساندن به یخچال مورد نظر خواهند شد.

اگر تعمیر به صورت نادرستی انجام بگیرد باعث می شود که سابقه نمیندگی مابه زیر سوال برود و به همین خاطر است که نمایندگی مابه تمام تلاش خود را بر این داشته است که تعمیرکارانی را که دارای تجربه و تخصص کافی در زمینه عیب یابی تخصصی هستند جذب کرده و اموزش دهد.

خدمات پس از فروش مابه در جنوب تهران

نمایندگی مابه در جنوب تهران شامل منطقه های ازادی و جمهوری و نازی اباد ، حافظ، راه اهن، میدان قزوین، بعثت، افسریه و حسن اباد و شوش می شود.

در مواردی مانند خرابی یخچال، خاموش شدن و صدا دادن یخچال و خرابی کمپرسور و …. نیاز دارید که در اولین فرصت پیش امده با نمایندگی تعمیرات یخچال مابه تماس بگیرید و تحت هیچ شرایطی از تعمیرکاران نابلد و غیر متخصص کمک نگیرید چون که تعمیر یخچال کار حساسی می باشد که باید به دست تعمیرکاران حرفه ای نمایندگی این برند انجام گیرد.

نمایندگی خدمات تعمیری مابه با ارائه ضمانت نامه معتبر به شما این قول را می دهد که همگی تعمیراتی که برای شما انجام می دهد کاملا بدون نقص انجام شوند. در هنگام تعویض قطعات باید از قطعه های اورجینال استفاده کرد و تا زمانی که این ضمانت نامه مورد تایید و اعتبار است میتوانید هر زمان که نیاز داشتید از گارانتی ان استفاده کنید و تعمیر یخچال خود را به صورت رایگان انجام دهید.

در خدمات پس از فروش برای هر کالای برقی که دارید وقتی که کالای خود را خریداری کردید تا زمانیکه ضمانت نامه شما اعتبار دارد می توانید از گارانتی خود برای تعمیر وسیله تان استفاده کنید و وقتی نمایندگی ما تمامی تعمیرات را انجام داد به شما یک ضانت نامه 6 ماهه می دهد که هر زمانی که نیاز به تعمیرات مجدد داشتید بدون هزینه ای این تعمیرات را برای شما انجام دهند.

در هنگام خرید یک ضمانت نامه به شما داده می شود که شامل خدمات پس از فروش مابه است.

نمایندگی رسمی تعمیرات مابه در جنوب تهران

در نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال مابه چه خماتی ارائه می شود؟

با توجه به افزایش روز افزون قیمتها در ایران مهم است که تعمیرات تخصصی لوازم خانگی خود را به چه کسی می سپارید. مراجعه به نمایندگی رسمی مابه برای تعمیر لوازم خانگی شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با توسعه میزان فروش انواع لوازم خانگی، برای تعمیرات لوازم خانگی تعمیرکارانی غیر متخصص و غیر مجاز زیادی وجود دارند که در صورت پذیرش کردن و مراجعه به انها از شما هزینه بیشت ی را برای تعمیر وسایلتان  می گیرند به گونه ای که نه تنها مشکل خرابی یخچالتان برطرف نخواهد شد بلکه امکان دارد مجددا این یخچال نیاز به تعمیر پیدا کند و خراب شود.

بنابراین الزامی است که به نمایندگی مابه مراجعه کنید. مراکز غیر مجاز هیچ گونه ضمانت نامه کتبی به شما ارائه نمی دهند که خدماتی مانند تعمیر های فنی و تخصصی و استفاده از قطعات اورجینال در هنگام خراب شدن دستگاه شما داشته باشند و همین موضوع از مهمترین مزیت های رقابتی نمایندگی های مجاز تعمیرات یخچال مابه می باشد و از اصلی ترین تفاوت های این نمایندگی  با سایر نمایندگی های غیر رسمی و غیر مجاز در این زمینه می باشد.

بنابراین استفاده ا ز خدمات ضمانت دار لوازم خانگی برای مصرف کنندگان  بسیار مهم است. اگر تعمیرات به صورت صحیحی انجام گیرد نه تنها طول عمر لوازم گران قیمت افزایش پیدا می کند باعث می شود که راندمان و هزینه های جانبی این وسیله کاهش یابد.

این نمایندگی با بهره گیری از یک تیم حرفه ا ی و با تجربه به مشتریان خود اماده خدمت رسانی می باشد و در سریعترین زمان ممکن مشکلات لوازم خانگی خراب شده شما را برطرف می کند و اگر نیاز باشد قطعات معیوب ان را با قطعات اورجینال یخچالتان جایگزین خواهد کرد و برای اجرای طرح این خدمات به صورت ضمانتی مشتریان می توانند با خیال راحت تعمیرات لوازم خانگی خود را به تیم تکنسین و با تجربه مابه بسپارند.

شماره تماس نمایندگی مابه در جنوب تهران

اگر شما ساکن مناطق جنوب تهران هستید و نیاز به نمایندگی مابه برای تعمیر لوازم خانگی خود دارید و به دنبال متخصصان و تعمیرکارانی با تجربه و حرفه ای هستید تا لوازم خود را به دست آنها بسپارید تا در کوتاهترین زمان ممکن آن را تعمیر کنند و به شما تحویل دهند و همین طور بسیار قابل اعتماد و مطمئن باشند شما می توانید تنها با تماس گرفتن با نمایندگی مابه در شمال تهران این موضوع را حل کنید تا شرکت متخصصانی را برای عیب یابی محصولات و سپس تعمیر آن ها برای شما بفرستد.

نمایندگی مجاز تعمیرات مابه در تهران ارائه دهنده خدمات تعمیر و نصب و سرویس محصولات این برند در محل شما میباشد و تنها کافیست با مرکز تماس نمایندگی شرکت مابه تماس برقرار کنید. تا کارشناسان در این مرکز آماده پاسخ به سوالات شما و فرستادن تعمیرکاران تکنسین هایی به محل شما شوند.

شماره تلفن نمایندگی مابه جنوب تهران 02122553496

تعمیرگاه مرکزی مابه در جنوب تهران

شرکت مابه از مهمترین و پرطرفدارترین شرکتها در زمینه تولیدات لوازم خانگی و لوازم اشپزخانه می باشد. نمایندگی مرکزی و مجاز مابه درتهران همه خدمات تعمیراتی لازم را برای لوازم خانگی به مشتریان خود با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن ارائه می دهد. این نمایندگی در سراسر تهران از شرق گرفته تا غرب و از جنوب گرفته تا شمال تهران برای ارائه خدمات خود در محل حاضر می شوند و مشتریان در هر جایی از تهران که باشند می توانند به نزدیک ترین شعبه به محل زندکی خود تماس بگیرند تا انها نیز تعمیرکاران و تکنسین های باتجربه و متخصص خود را برای تعمیر یخچال و دیگر لوازم خانگی مشتریان به محل اعزام کنند.

نمایندگی تعمیر یخچال مابه در همه جای تهران در شمال، جنوب، غرب و شرق تهران مناطق مختلفی را تحت پوشش خود قرار داده است.

همگی این تعمیرگاه ها به اصولی پایبند می باشند و ان این است که رضایتمندی مشتریان بر اساس قوانین خاصی که در زمینه تعمیرات وضع شده اند حفظ شود.

به همین خاطر است که نیروی فنی متخصص و ماهر در زمینه تعمیرات تخصصی استخدام شده اند و این نیرو را با  اموزش های لازم در جهت پیشرفت شرکت مابه در زمینه محصولات تقویت کرده اند و با اجرای کلاس های تخصصی ازمون و خطا تعمیرات لوازم خانگی مابه به صورت عملی و و ازمون و خطا و اشنایی این نیروها با انواع و اقسام مشکلات و خرابی و همچنین خطاها و در نتیجه برقراری تشخیص سریع برای راه انداختن سریع یخچال، اشنا شدن با قطعاتی که در محصولات به کار رفته است و همکاری و مشاوره با شرکت تولیدی برای بررسی درست قطعات هنگام بروز مشکلات، راهنمای نصب درست، تنظیم کردن صفحه نمایش، تعمیر های داخلی و خارجی محصولات قبلی و بعد از خرابی زمانی که به مشتری مراجعه می کنند و ایجاد لیست هایی جهت کسب امتیازهای مثبت و منفی تعمیرکاران برای ایجاد تمرکز و انجام بهترین کار و استفاده از مدرن ترین سیستم های تعمیراتی برای تشخیص عیوب دستگاه به صورت قطعی و بدون بازگشت خرابی دستگاه، انجام رعایت کلیه شئونات اخلاقی و شغلی زمان مراجعه به مشتری، اعلام رضایت و موافقت صد در صدی مشتریان، ارائه قیمت های متناسب با نرخ اتحادیه توسط نیروها به علت دستوری که مدیریت نمایندگی رسمی لوازم خانگی مابه داده است، فرستادن همگی گزارشات به صورت روزانه به مرکز نظارتی نمایندگی خدمات مابه جهت به دست اوردن رتبه و امتیاز مشتری مداری، تحویل ضمانت نامه تعمیرهای صحیح و استفاده از قطعات اصلی شرکت تولید کننده بعد از اینکه کار تکنسین تمام شد، همگی این موارد از جمله وظیف های مهم و واضحی هستند که برای اثبات صداقت و خدمات رسانی به مشتریان توسط نمایندگی رسمی شرکت مابه، به مشتریان و مصرف کنندگان لوازم خانگی مابه ارائه می شوند.

پس مهم است که نمایندگی رسمی لوازم خانگی مابه را به طور قطعی انتخاب کنید تا هیچ گونه اسیبی از سوی تعمیرکاران و نمایندگی های غیر مجاز و غیر حرفه ای در زمینه تعمیرات لوازم خانگی به محصولات شما وارد نشود و طول عمر محصولات خود را با بهره گیری از خدمات نمایندگی های ر سمی شرکت مابه افزایش دهید.

نمایندگی رسمی تعمیرات مابه در جنوب تهران

تعمیرات یخچال مابه در نمایندگی جنوب تهران

 تداوم این امتیازات از سوی مشتریان باعث شده است که اکثریت بخواهند که از خدمات نمایندگی های رسمی شرکت مابه استفاده کنند که یکی از شعب مهم این نمایندگی های رسمی، در جنوب تهران می باشد.

گارانتی و ارائه ضمانت نامه خدمات به مشتریان باعث ایجاد اولین امتیاز برای این نمایندگی ها شده است که نشان می دهد که شرکت مابه از خماتی که به مشتریان خود عرضه می کند کاملا مطمئن است و تمامی خدماتی که به مشتریان خود ارئه می دهد، از نتیجه رضایت بخش کار خود مطمئن است و تمامی این خدمات را تضمین می کند.

استفاده از خدمات و قطعات اصل و اورجینال با اگاهی لازم در مورد عملکرد این قطعات و دریافت و کسب رضایت از مشتریان حتی اگر قعاتشان خراب شده باشد از دومین امتیاز های این نمایندگی محسوب می شود.

استفاده از نیروی متخصص و اماده به کار که دارای تجربه کافی در زمینه تعمیر قطعات می باشند و از تکنولوژی ها و فنون خاصی در زمینه ارائه خدمات خود استفاده می کنند از دیگر ویژگی ها و امتیازات این نمایندگی ها محسوب می شود.

فرستادن این تعمیرکاران و تکنسین های فنی به محل و مکان مورد نظر مشتری در سریعترین زمان ممکن از دیگر امتیازات مثبت می باشد که باعث می شود که خطرات و اسیب ها و مشکلات مربوط به انتقال وسیله به نمایندگی را از مشتری برطرف کند و هم چنین رفاه و امنیت جانی و مالی مشتریان و تعمیرکاران فنی با تجربه شرکت مهمترین موضوع است که این تعمیرکاران در سریعترین زمان ممکن از نمایندگی به منزل و یا محل کار و اداره و یا کارخانه جات اعزام می شوند و اماده خدمت رسانی به مشتریان خواهند بود.

استفاده از خدمات ضمانت دار لوام خانگی برای مصرف کنندگان بسیار مهم است چرا که با تعمیرات درست نه تنها طول عمر لوازم گران قیمت انها بالا می رود راندمان وسایلشان نیز بالا می رود و هزینه های جانبی انها کمتر خواهد شد. بنابراین نمایندگی مابه با بکارگیری یک تیم حرفه ی و با تجربه اماده خدمات رسانی به مشتریان خود است که بتوانند در سریعترین زمان ممکن عیوب لوازم خانگی های انها را برطرف کنند و اگر نیاز به استفاده از قطعات اصلی و اورجینال بود ان را با ضمانت برای مشتریان خود عوض کنند.

زمانی که این طرحها ضمانتی اجرا می شوند مشتریان می توانند با اطمینان خاطر تعمیرات لوازم خانگی خود را به این نمایندگی ها بسپارند. بهتر ان است که این نمایندگی ها از قطعات خاص برند برای تعمیر وسایل مشتریان خود استفاده کنند.

چرا ایرانیان سرویس را برای خدمات مابه انتخاب کنیم؟

از خدمات یرانیان سرویس استفاده می کنیم به این خاطر که از متخصصان باتجربه در کادر خود استفاده کرده است، دارای مزایای تعمیر در محل می باشد، از قطعات اورجینال برای تعمیرات وسایل خراب شده استفاده می کند، و هم چنین دارای سابقه ای درخشان و ارزنده در زمینه تعمیر قطعات و خرابی یخچال های مابه می باشد و از طرفی خدمات خود را با سرعت بالایی ارائه می دهد و همگی این خدمات را با قیمت مناسبی به مشتریان خود ارائه می کند.

برای ارائه این خدمات از سوی ایرانیان سرویس کافی است که برای تعمیر وسایل و لوازم خانگی خود با انها تماس بگیرید و  اینکه تعمیر این وسایل را به صورت انلاین و اینترنتی درخواست بدهید. زمانی که سفارش خود را ثبت کردید کارشناسان ایرانیان سرویس برای ارائه راهنمایی های لازم با شما تماس خواهند گرفت و مشکلات شما را برطرف خواهند کرد و از بهترین تکنسین خود برای تعمیر خرابی های دستگاه شما استفاده خواهند کرد.

کارشناسان ایرانیان سرویس برای هماهنگی با مشتریان خود تماس خواهند گرفت تا هزینه تعمیر را به انها اعلام کنند و هم چنین زمان حضور تکنسین را نیز با او هماهنگ کنند و با توجه به ساعتی که شما درخواست داده اید تکنسین مربوطه در محل در ساعت و تاریخ اعلام شده حضور پیدا می کند.

نمایندگی رسمی تعمیرات مابه در جنوب تهران

نحوه تماس با نمایندگی شرکت مابه

در تهران نمایندگی مابه دارای شعبات ریادی می باشد اما تعداد کمی از انها دارای تعمیرگاه رسمی و مجاز می باشند که زیر نظر شرکت مابه باشند و فعالیت بکنند.

برای اینکه خدمات تعمیر و تعویض قطعات انجام دهید کافی است که با شماره تلفن های این نمایندگی ها تماس حاصل فرمایید تا بیایند و مشکلات مطرح شده شما را برطرف کنند. هم چنین باید ادرس و لوکیشن دقیق از خود را به کارشناسان مابه بدهید تا در عرض کمتر از یک ساعت در محل حضور پیدا کرده و مشکلات خرابی لوازم خانگی شما را تعمیر و برطرف کنند.

مناطق تحت پوشش نمایندگی‌ مابه در تهران

هزینه تعمیر مابه

نمایندگی تعمیر مابه شمال تهران

نمایندگی تعمیر مابه شرق تهران

نمایندگی تعمیر مابه غرب تهران

نمایندگی تعمیر مابه جنوب تهران

سوالات متداول در مورد نحوه ارائه خدمات در نمایندگی مابه

در جواب این سوال باید گفت که بله اکثر تعمیر ها با توجه به حجم بزرگ وسیله ها و دشوار بودن حمل و نقل و جابجایی آنها در منزل مشتریان انجام می شود.
 
 

خیر تمامی متخصصان ایرانیان سرویس تایمی که شما برای حضور آنها مشخص می کنید قبل از مراجعه با شما تماس خواهند گرفت من به شما اطلاع خواهند داد.

 

در پاسخ به این سوال یکی از مهمترین سوال های هر مشتری است باید گفت که که این ویژگی یکی از مهمترین ویژگی های شرکت است ست و تمامی قطعات استفاده شده در تعمیرات مرغوب و با ضمانت بوده و اصل می باشد.

پس از ۲۴ ساعت تست سالم بودن دستگاه مجدداً به شما بازگشت داده می شود و در محل نصب می شود.

فرم تماس با ما

از طریق فرم زیر اطلاعات خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

#